Heeft SHE toch gelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 19:12 schreef Alison het volgende:
Voor MoBlo:
http://fitness.rubriek.nl/fitness/pindakaas.asp
Al zullen de meningen hierover natuurlijk verschillen
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Opzich een logische gedachte. Maar ik zou het niet meer doen, want bij meer dan twee van die dropjes kreeg ik ook altijd darmklachtenDus ik denk dat het niet alleen aan deze keer ligt, maar dat die dropjes gewoon evil zijn
Two words:quote:Op maandag 26 januari 2009 19:16 schreef Liejannuh het volgende:
Koop een zak, en verdeel die in kleine zakjes en laat je moeder de zakjes verstoppen Chico!![]()
En dan krijg jij er eentje per dag mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Drukt Maria tegen voluptueuze boezoemquote:Op maandag 26 januari 2009 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind suikervrije snoep meestal viesj![]()
Redband truly fruity was alleen het buitenste laagje van lekker, de rest smaakte icky.
Chupa chups lollies met weinig kcal waren ook icky (helemaal niet zo zoet!)
En cola light vind ik ook al viesj*mekkerkip*
Ik ben van het kaliber: als je snaait, snaai dan goed
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Two words:Dat is ook een goede!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* Drukt Maria tegen voluptueuze boezoem
Cola lightIk heb op vakantie weer veel regular gedronken, en hoewel ik het echt te mierzoet vind, is het 10x lekkerder dan zero, light of wat dan ook.
En nu ga ik mn sporttas pakken en naar spinning. Ik heb zooooo geen zin
* Goodbye meldtquote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
Of die 100 calorie pack milka doosjes, voor vrouwen zonder discipline
Je gelooft me zeker niet als ik zeg dat ik geen gewone cola lust, maar wel light?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!
Cola light is nepcola! Net als zero! Het smaakt chemisch en is vast een complot van de Icky-gods om ons meer ickyness te laten consumeren onder het mom van 'gezonder'!
Ik ben trots op u!Go CF, go CF!
Waarom zou ik dat niet geloven?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je gelooft me zeker niet als ik zeg dat ik geen gewone cola lust, maar wel light?Vind gewone te sterk/zoet.
ow ik lust wel gewone maar geen light, ik vind de smaak van die zoetstoffen ni zo lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je gelooft me zeker niet als ik zeg dat ik geen gewone cola lust, maar wel light?Vind gewone te sterk/zoet.
op de Dr Lelykade?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Een connaisseur!
Ik mis ScheveningenWat een heerlijke jeugd heb ik er gehad
![]()
Zit jacobus toet er nog?
Nja, ik werk in de ochtend een uurtje en kan om 7 uur niet echt eten. Daarna ben ik weer gaan slapen tot 11 uur want ik was te moe. Ik moet meer fruit eten ja, verder vind ik het niet bijster ongezond?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gezonder gaan eten? Ik vind je verdeling van eten in de morgen ook tamelijk... bijzonder.
Chico: bij AH to go hebben ze ook kleine zakjes drop? Ik kreeg ook buikpijn van suikervrij.
Stokbrood, hagelslag, speculoospasta en rookworst bijv zijn niet de slankste producten, daar zijn (gezondere) alternatieven voorquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nja, ik werk in de ochtend een uurtje en kan om 7 uur niet echt eten. Daarna ben ik weer gaan slapen tot 11 uur want ik was te moe. Ik moet meer fruit eten ja, verder vind ik het niet bijster ongezond?
Heb je de reacties van mij en DML gelezen?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nja, ik werk in de ochtend een uurtje en kan om 7 uur niet echt eten. Daarna ben ik weer gaan slapen tot 11 uur want ik was te moe. Ik moet meer fruit eten ja, verder vind ik het niet bijster ongezond?
Ik iig nietquote:Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je de reacties van mij en DML gelezen?
De boodschap kan maar duidelijk zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik iig niet. Want ik zeg hetzelfde.
leuk hé je eigen huis vervenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Roze muur! Alleen is de tint toch anders dan op het plaatje
P.Fje gaat op kamers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |