Ik ook. Al een paar dagen. En ik weet niet goed wat er tegen te doen. Bergen groente eten helpt hier iig nietquote:Op maandag 26 januari 2009 14:03 schreef Liejannuh het volgende:
Help! Ik heb honger!
Nu heb ik ook wel hardgelopen in mijn lunchpauze en dan mag ik ook wel wat eten.
Maar ik heb al een bak yoghurt met muesli, 2 boterhammen met pindakaas, een ei en een mueslireep op.
En ik heb nog steeds een knagend gevoel in mijn maag.
Wat nu?!
Dat is wel een goede. Mijn lichaam "wist" dit waarschijnlijk al, want toevallig heb ik net én makreel én haring gehaaldquote:Op maandag 26 januari 2009 14:07 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij had Chico dat een tijdje terug en SHE adviseerde toen om (vette?) vis te eten!
Mazzelaar, ik zou het wel weten als ik in Scheveningen werkte.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, handig!
Alleen zit ik op mijn werk.
En heb ik hier nog 6 mueslirepen liggen. En een appel. Een sinasappel. En kan ik cup a soup pakken. Of thee. Of koffie.
En ik moet straks nog een uur naar huis fietsen!
Zal ik dan toch via de boulevard fietsen en wat vis halen bij Simonis?
Een connaisseur!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou dan niet bij die afhaaltent langs de boulevard gaan, maar aan de eerste binnenhavendaar vind ik dat 't net wat lekkerder gebakken wordt, bij Simonis
Omdat ik straks ook nog een uur moet fietsen en niet zo heel veel zin heb om halverwege van mn fiets af te vallen omdat ik geen energie meer heb of een hongerklop krijg tegen de tijd dat ik thuis ben.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik zou het wel weten als ik in Scheveningen werkte.
Waarom eet je die mueslirepen eigenlijk?
@ MsPoez:Boedha volgt ook mijn eetplan
Het is erg populair daarboven!
Geen appel eten iig. Daar krijg je vaak alleen maar meer honger vanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, handig!
Alleen zit ik op mijn werk.
En heb ik hier nog 6 mueslirepen liggen. En een appel. Een sinasappel. En kan ik cup a soup pakken. Of thee. Of koffie.
En ik moet straks nog een uur naar huis fietsen!
Zal ik dan toch via de boulevard fietsen en wat vis halen bij Simonis?
In mueslirepen zit inderdaad veel suiker, er zijn vast dingen die langzamer hun energie afgeven. Toch maar een extra boterham misschien, een banaan of ontbijtkoek (de variant met minder suiker)? Ik lees net ergens dat roggebrood goed is qua glycemische index.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat ik straks ook nog een uur moet fietsen en niet zo heel veel zin heb om halverwege van mn fiets af te vallen omdat ik geen energie meer heb of een hongerklop krijg tegen de tijd dat ik thuis ben.
Ergo: ik ben nog een beetje aan het schipperen met eten dus.
Jij nog tips voor iemand die 2 keer per dag een uur fietst, een paar keer per week in de lunchpauze hardloopt en ook nog een paar keer naar de sportschool wil?
Mja, voor fietsen moet je natuurlijk wel wat beschikbare energie hebben. Sowieso zijn ze allebei niet super-evil omdat ze ook vezels bevatten.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef Liejannuh het volgende:
Er staat cup a soup voor mijn neus.
En ik probeer vanavond ook nog even langs de supermarkt te gaan om roggebrood ofzo te halen.
Ontbijtkoek vind ik net zo'n suikerbom als een mueslireep, maar ik fiets er wel goed op. Dus wat dat betreft is het niet zo heel erg evil lijkt me.
Als ik niet genoeg eet voor het fietsen ga ik echt fantaseren over wat ik allemaal wel niet kan gaan eten als ik thuis ben. Je begrijpt dat dat natuurlijk niet de meest verantwoorde opties zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mja, voor fietsen moet je natuurlijk wel wat beschikbare energie hebben. Sowieso zijn ze allebei niet super-evil omdat ze ook vezels bevatten.![]()
Huh?! Wat vreemd! Hoe zou dat komen?quote:Ik heb zo'n tabelletje met GI's van verschillende voedingsmiddelen en daar staat dat meergranenbrood laag is (dus langzaam energie afgeeft) maar volkorenbrood juist weer hoog! Nooit geweten.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Alleen heb ik nu nog geen vervanging voor mijn grote vaas die Mini omgegooid heeft...
Ik baalde er wel enorm van eigenlijk, het glas lag in heel de woonkamer en als je dan erin stapt, EN je handen openhaalt om de boel op te ruimen, dan ben ik niet blijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Zit je wel dwars hè?
![]()
Moet mini niet eigenlijk gewoon voor een vervanging zorgen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Zit je wel dwars hè?
![]()
Moet mini niet eigenlijk gewoon voor een vervanging zorgen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje!
En dan moet ze wel stil blijven zitten he! In die nu-lege hoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |