Nou ja zeg, alle woorden zijn zeker heel erg gemeend hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik vind juup opzcih wel een schatje hoor
En jou ken ik niet
Alleen ik heb wel mn vermoedens dat je dat stukje wat BK quote met enige sarcasme moet lezen ja
Mss dat van mij ook welquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Alleen ik heb wel mn vermoedens dat je dat stukje wat BK quote met enige sarcasme moet lezen ja
Niet teveel flirten met andere dames he ouwe casanovaquote:
Dus je vindt mij niet liefquote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mss dat van mij ook wel
Nee serieus, alles gaat heel goed en we zijn heel happy together
Over 19 weken meer in het geboortetopic in OUD
Ik wil wel een foto van het kind zien, mogen alle KLB-ers er hun paintskillz op afvurenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef RickoKun het volgende:
Waarom staat dit niet in het MEGA GIFTIGE LOSERS-BEZOEKENDE oud forum?
Ik wil dit soort giftigheden hier niet zien.
Whats next, KLB-ers die hun verrotte babybuik laten zien?!
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van het kind zien, mogen alle KLB-ers er hun paintskillz op afvuren
En over twintig weken hier een topic van Juup dat hij niet kan slapen en zo moe is...quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef DuchessX het volgende:
Over 19 weken meer in het geboortetopic in OUD
quote:
Hij is pasgeboren, schele.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef leetzors het volgende:
Waarom wordt dit topic gekickt? Het kind is onderhand al oud en versleten...
Iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Maikuuul het volgende:
Een wijf in de kut spuiten terwijl je weet dat ze de pil niet meer neemt, das vragen om probleme he !
quote:
Het is een negerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin van het einde, haar eerste foto op het wereldwijde web
Linkje naar dr hyves en/of naaktfoto'squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin van het einde, haar eerste foto op het wereldwijde web
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Linkje naar dr hyves en/of naaktfoto's
Mannen, beheers jezelfquote:
Inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |