quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:48 schreef Juup© het volgende:
Verder merk ik wel dat ik steeds gelukkiger aan het worden ben dus de emoties zijn hun plek aan het vinden.
Waarom moet jij hier melden dat jouw kind pdd-nos heeft?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:12 schreef anne_Chris het volgende:
Een speciale felicitatie van een mamma van een speciaal kind (met pdd-nos).
Juup en Dutch: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Evi !!!
Wat een mooie naam
Ik trek het nog net, maar er moeten geen gekke dingen gaan gebeuren. Maar ik heb vandaag alles al geregeld (en dan bedoel ik ook ALLES) dus ik heb nu even wat dat betreft rust.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:12 schreef shmoopy het volgende:
En natuurlijk pics or it didn't happen.
Kun je het allemaal een beetje aan, Juup, er komt zoveel op de vaders af in de kraamtijd, dat wordt wel eens vergeten.
Los van alle emoties, al dat geregel, het bellen, snel even dit kopen en dat afmaken, pfff, ik geef het je te doen.
Waarschijnlijk omdat ik ook een vorm van autisme hebquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom moet jij hier melden dat jouw kind pdd-nos heeft?
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Denk ook aan jezelf idd!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Juup© het volgende:
Ik trek het nog net, maar er moeten geen gekke dingen gaan gebeuren. Maar ik heb vandaag alles al geregeld (en dan bedoel ik ook ALLES) dus ik heb nu even wat dat betreft rust.
Okquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik ook een vorm van autisme hebEn van mij mag het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |