quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:48 schreef Juup© het volgende:
Verder merk ik wel dat ik steeds gelukkiger aan het worden ben dus de emoties zijn hun plek aan het vinden.
Waarom moet jij hier melden dat jouw kind pdd-nos heeft?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:12 schreef anne_Chris het volgende:
Een speciale felicitatie van een mamma van een speciaal kind (met pdd-nos).
Juup en Dutch: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Evi !!!
Wat een mooie naam
Ik trek het nog net, maar er moeten geen gekke dingen gaan gebeuren. Maar ik heb vandaag alles al geregeld (en dan bedoel ik ook ALLES) dus ik heb nu even wat dat betreft rust.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:12 schreef shmoopy het volgende:
En natuurlijk pics or it didn't happen.
Kun je het allemaal een beetje aan, Juup, er komt zoveel op de vaders af in de kraamtijd, dat wordt wel eens vergeten.
Los van alle emoties, al dat geregel, het bellen, snel even dit kopen en dat afmaken, pfff, ik geef het je te doen.
Waarschijnlijk omdat ik ook een vorm van autisme hebquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom moet jij hier melden dat jouw kind pdd-nos heeft?
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Denk ook aan jezelf idd!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Juup© het volgende:
Ik trek het nog net, maar er moeten geen gekke dingen gaan gebeuren. Maar ik heb vandaag alles al geregeld (en dan bedoel ik ook ALLES) dus ik heb nu even wat dat betreft rust.
Okquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik ook een vorm van autisme hebEn van mij mag het
Goed zo, neem die rust ook echt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik trek het nog net, maar er moeten geen gekke dingen gaan gebeuren. Maar ik heb vandaag alles al geregeld (en dan bedoel ik ook ALLES) dus ik heb nu even wat dat betreft rust.
Er zijn 244 foto's gemaakt sinds zondagnacht 02:45 uur en nog een zooi films (waaronder de bevalling vanaf het begin van de persweëen, maar dat posten wij lekker nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Goed zo, neem die rust ook echt.
Het enige dat nu belangrijk is, zijn je 2 meiden en jij, de rest kan wel even wachten.
Eerst maar eens rustig met z'n drietjes bijkomen straks, en dan mondjesmaat de visite toelaten.
Ik deed maar 1 kraambezoekje per dag, da's al vermoeiend genoeg nl.
En bovenal: geniet en vertrouw op jezelf.
Wij gaan natuurlijk zeuren om foto's, maar zolang je die al wel gemaakt hebt, komen die vanzelf wel een keer in dit topic te staan.
Sommige dingen moesten gebeuren vond ik. Tevens was het voor mij een soort van ontspanningsoefening om zo even al het andere te vergeten (al was ik met 15 minuten wel klaar met het elektrische maaidingquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:50 schreef Moonah het volgende:
Dat lijstje!Dat je nog het gras hebt gemaaid!
Is al geregeld, wij geven een kraamfeest en tot die tijd mogen alleen onze ouders en naasten op bezoek komen. Eerst maar eens goed uitrusten en bijkomen en genieten (en 's nachts uit bed voor de kleine omdat ik wil dat DuchessX eindelijk eens goed kan door slapen)quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:02 schreef bixister het volgende:
duch & juuperdepuup, hoera! heel veel geluk gewenst met jullie dochter Evi Mare. mooie namen! en succes met alle bijkomende drukte.
(misschien was je 't al lang van plan, maar mijn tip: stel ook voldoende bezoek-loze dagen in tussendoor!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |