Je mag met Jezus als verlosser iedereen feliciteren.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd EG!
VVD is een hypocriete partij. Geleid door een megadraaikontquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:40 schreef henkway het volgende:
[..]
Huur ophalen bij bijstandmoeders das niet makkelijk hoor
mag je best 300.000 euro voor hebben
en de VVD wil de corporaties wel nationaliseren, dat is dus 200 miljard gemeenschapsgeld weggeven, gelijk aan de staatsschuld![]()
Ik heb er vooral moeite mee als mensen hier ieder gevoel voor nuance verliezen. En je vervolgens met dooddoeners bestoken als zijnde een communist of jaloers persoon. Ik stel slechts een probleem aan de kaak. Niks meer of minder.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Tup het volgende:
Er lijkt wel een soort angst te zijn om niet voor "communistisch" te willen worden uitgemaakt. Rechtsere -maar ook PvdAlinkse- debtatrucs zullen niet nalaten om dit woord aan te halen. Onterecht, want voor een fractie van een miljoenenvergoeding kun je prima leven. Er hoeft geen complete gelijkheid te zijn, maar meer gelijkheid is prima. En dat is geen jaloezie, dat is niet "mateloos" leven.
Als meer gelijkheid prima is dan kom je uiteindelijk uit op complete gelijkheid.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Tup het volgende:
Er hoeft geen complete gelijkheid te zijn, maar meer gelijkheid is prima.
Hoeft niet, hij streeft naar minder ongelijkheid. Of iig geen groeiende ongelijkheid. Ik denk dat hij dat bedoelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Als meer gelijkheid prima is dan kom je uiteindelijk uit op complete gelijkheid.
Zolang je geen onderlimiet aangeeft leidt het uiteindelijk tot complete gelijkheid. Een iets duidelijker statement is dus wel gewenst.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoeft niet, hij streeft naar minder ongelijkheid. Of iig geen groeiende ongelijkheid. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Met die onderlimiet heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang je geen onderlimiet aangeeft leidt het uiteindelijk tot complete gelijkheid. Een iets duidelijker statement is dus wel gewenst.
Weer die avatar, FJD. Denk daar nou eens aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang je geen onderlimiet aangeeft leidt het uiteindelijk tot complete gelijkheid. Een iets duidelijker statement is dus wel gewenst.
Lieverd, als je verwacht dat ik bij het kiezen van een avatar me druk maak over wat jij er eventueel van zou kunnen vinden dan ben je nog egocentrischer ingesteld dan ik dacht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Weer die avatar, FJD. Denk daar nou eens aan.
Lieverd, ik zeg het voor je bestwil. Jij bent toch een academicus? Kies dan iets beter, jij wilt toch ook serieus worden genomenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Lieverd, als je verwacht dat ik bij het kiezen van een avatar me druk maak over wat jij er eventueel van zou kunnen vinden dan ben je nog egocentrischer ingesteld dan ik dacht.
WTF?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weer die avatar, FJD. Denk daar nou eens aan.
Ik wil graag serieus genomen worden op wat ik te melden heb. Niet op welk plaatje ik heb omdat ik toevallig een dolletje heb met vrienden (lees:Ajax vrienden).quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Lieverd, ik zeg het voor je bestwil. Jij bent toch een academicus? Kies dan iets beter, jij wilt toch ook serieus worden genomen
OK. Maar ja, dat kan ik natuurlijk niet weten, he? Maar besef je de dynamiek van plaatje? Eerder die rare paarse clown? Beeldvorimng, weet je wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil graag serieus genomen worden op wat ik te melden heb. Niet op welk plaatje ik heb omdat ik toevallig een dolletje heb met vrienden (lees:Ajax vrienden).
Beschouw het als postitieve feedback. Ik ben iemand die graag waak over niveau en goede zeden.quote:Je kunt je er maar druk om maken zeg.
Je stond in een vorig topic al redelijk touche toen er geroepen werd dat je als gelovige niet zou mogen oordelen maar nu doe je het weer. Je had natuurlijk eerst kunnen vragen waarom ik het plaatje gebruik ipv het direct te veroordelen op basis van evt. beeldvorming.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
OK. Maar ja, dat kan ik natuurlijk niet weten, he? Maar besef je de dynamiek van plaatje? Eerder die rare paarse clown? Beeldvorimng, weet je wel.
Thanks. Koffie over m'n keyboardquote:Ik ben iemand die graag waak over niveau en goede zeden.
Op zijn minst erg discutabel, ik noem het abject in een periode dat het bedrijf door overheid moest worden gered. Ik vind het een onverantwoordelijke uitkomst. Het lijkt erop dat banken gewoon hun oude -van god los gedrag- weer oppakken. Business "as usual"quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef FJD het volgende:
ABN Amro verhaal ging ook over mensen met dubbele functies, daar zouden dus dubbele bonussen vandaan kunnen komen.
Dat moet ik nog zien. Het leed zal intussen wel geleden zijn. ik heb er al helemaal geen vertrouwen in als de topman (Zalm) wegkomt met een exorbitant salaris (tov Balkenendenorm) wegkomt.quote:Overigens heeft de OR het algemene beloningsbeleid al "vreemd" genoemd.
Dat wordt op termijn dus prima opgelost in het bedrijf zelf.
Je zou mij eigenlijk moetne bedanken voor mijn opbouwende en goedbedoelde feedbackquote:Kun jij je weer druk maken over een pannenkoek.
Nou gaat gaat wel heel ver. Ik geloof ook dat je niet zo goed bent ingelezen ben als het om de Bijbel gaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Je stond in een vorig topic al redelijk touche toen er geroepen werd dat je als gelovige niet zou mogen oordelen maar nu doe je het weer. Je had natuurlijk eerst kunnen vragen waarom ik het plaatje gebruik ipv het direct te veroordelen op basis van evt. beeldvorming.
[..]
Je raakt opgewonden. Je schiet snel in de emotie, als iemand op je vingers tikt. Het is niet nodigquote:Thanks. Koffie over m'n keyboard![]()
Het willen begrenzen van welvaart zonder enig objectieve reden is per definitie óf jaloezie óf communistisch.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Tup het volgende:
Er lijkt wel een soort angst te zijn om niet voor "communistisch" te willen worden uitgemaakt. Rechtsere -maar ook PvdAlinkse- debtatrucs zullen niet nalaten om dit woord aan te halen. Onterecht, want voor een fractie van een miljoenenvergoeding kun je prima leven. Er hoeft geen complete gelijkheid te zijn, maar meer gelijkheid is prima. En dat is geen jaloezie, dat is niet "mateloos" leven.
ABN hoefde niet gered te worden door de overheid. Fortis moest gered worden en hebben ABN verkocht aan de Nederlandse overheid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op zijn minst erg discutabel, ik noem het abject in een periode dat het bedrijf door overheid moest worden gered.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |