Nee, maar ik zeg dat jij geen gelijk gaat krijgen. Dus bij iedere afwijking (en ik neem achter de komma mee) krijg ik uitbetaald. Dat leek mij wel zo "eerlijk".quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij kan dus in de toekomst kijken? Jij weet wat de salarisontwikkeling van CEO na 2010 is?
Nee, er zijn figuren die het wel zo bot doen, jij bent net iets minder scherp daarin... Ik bedoelde jou ook niet. Toch geinig dat je je aangesproken voelde.quote:Benieuwd wie de bron is, want ik heb dat nooit gezegd.
Omdat met de hogere autoriteit god bedoeld wordt is het grappig als je dan zegt "nee, ik bedoelde mijn vrouw".quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste zin iig.....als grap de vrouw ?? Context. Maar ja, ik ben niet echt wakker geloof ik. Of niet in vorm.
Natuurlijk, jij kan zo veel zeggen. Maar wees ff "eerlijk" (quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg dat jij geen gelijk gaat krijgen.
Geldwolfquote:Dus bij iedere afwijking (en ik neem achter de komma mee) krijg ik uitbetaald.
Wat heb jij nu in 1 keer met die "quotes"?quote:Dat leek mij wel zo "eerlijk".
Nou, dat laatste is niet zo raar in deze context....Ik kan met dat beetje info dat ik over je heb niet oordelen of jij eerlijk zaken doet. Ook niet of je goed voor je personeel bent enzo. Uiteraard hoop ik dat wel. Het blijft mensenwerk. Goed werkgeverschap is maar alles.quote:Nee, er zijn figuren die het wel zo bot doen, jij bent net iets minder scherp daarin... Ik bedoelde jou ook niet. Toch geinig dat je je aangesproken voelde.
Ik was niet echt wakker, het lag aan mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat met de hogere autoriteit god bedoeld wordt is het grappig als je dan zegt "nee, ik bedoelde mijn vrouw".
Na uitleg zal het wel helemaal niet meer grappig zijn vermoed ik...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:27 schreef EchtGaaf het volgende:
had jij de kredietcrisis (in deze mate) voorspeld?
Gewoon, ik maak de bandbreedte van jouw gelijk zo klein dat je feitelijk geen gelijk kan krijgen.quote:Waarop baseer jij mijn ongelijk? Want naar die argumenten ben ik wel zeer benieuwd.
Geen draai. Ik heb altijd gezegd: ik wil winnen.quote:Jij was toch niet op geld belust? Je maakt nu even een flinke draai: 180graden+n*360graden. Kies zelf de n maar..
![]()
Mijn vrouw heeft zonder meer een goddelijk lichaam...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:
En vergeet niet dat vrouwen "goddelijk" kunnen zijn.
Waarom zou het bij ons ook anders zijn? Buitenshuis mag ik de baas spelen... Maar ook dat is nu eenmaal hoe het werkt.quote:En je wilt niet weten hoe vaak vrouwen de broek thuis aan hebben ipv de rok. Ik denk eerlijk gezegd dat het bij jullie ook het geval is.![]()
Ben jij niet fuifduif?quote:Denkt iedereen weer dat ik FuifDuif ben.![]()
Dus geen goede voorspelling gedaan. Dat zou zo ook kunnen zijn voor jouw voorspelling ten aanzien van de mijnequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik had sneller en slimmer ingrijpen van de Amerikaanse overheid verwacht.
[..]
Je ogen dichtknijpen dus voor andermans gelijk. Struisvogeltjes doen dat weer op hun manierquote:Gewoon, ik maak de bandbreedte van jouw gelijk zo klein dat je feitelijk geen gelijk kan krijgen.
[..]
Geef het nou maar toe, geld vind je erg belangrijk.quote:Geen draai. Ik heb altijd gezegd: ik wil winnen.
Lijkt ze op iemand die ik misschien ook ken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft zonder meer een goddelijk lichaam...
[..]
Moet ik hieruit begrijpen dat je vrouw thuis inderdaad de baas is?quote:Waarom zou het bij ons ook anders zijn?
Hmmm, ik ken genoeg gevallen waarbij vrouw niet de baas isquote:Buitenshuis mag ik de baas spelen... Maar ook dat is nu eenmaal hoe het werkt.
[..]
Ik zou zeggen, vraag het hem.quote:Ben jij niet fuifduif?
Kennelijk ben je vandaag wat traag van begrip: ik maak jouw bandbreedte zo klein dat jij 1 winstkans hebt en ik 100 miljard winstkansen heb. Begrijp je het nu?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat zou zo ook kunnen zijn voor jouw voorspelling ten aanzien van de mijne![]()
[..]
Je ogen dichtknijpen dus voor andermans gelijk. Struisvogeltjes doen dat weer op hun manier![]()
Dat lees JIJ tussen de regels door. Misschien wilde je maar 5 cent inzetten... Geloof me, daar raak ik niet van onder de indruk.quote:Geef het nou maar toe, geld vind je erg belangrijk.Dat lees je toch tussen de regels door?
Ik weet niet wie jij allemaal kent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Lijkt ze op iemand die ik misschien ook ken?
Grijstinten EG, grijstinten.quote:Moet ik hieruit begrijpen dat je vrouw thuis inderdaad de baas is?
Ik zou het niet eens willen, een volgzaam vrouwtje... Ik heb iemand nodig die mij aan kan. Af en toe moet ik ook met de benen op de grond gezet worden. Dat word ik feitelijk alleen thuis.quote:Hmmm, ik ken genoeg gevallen waarbij vrouw niet de baas isEn niet alleen in SGP gezinnen. Man als hoofd van het gezin?
Dat doe ik toch...quote:Ik zou zeggen, vraag het hem.
Jij kan hooguit een kleinere bandbreedte van mij toelaten. Dat is wat anders dan je feitelijk mijn bandbreedte beperken. Wat jij doet is filteren. Struisvolgeltjes doen dat door hun hoofdje in het zand te stoppen zodat ze de volledige bandbreedte filteren. Dat is nogal subjectief.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk ben je vandaag wat traag van begrip: ik maak jouw bandbreedte zo klein dat jij 1 winstkans hebt en ik 100 miljard winstkansen heb. Begrijp je het nu?
[..]
Klopt, ik lees. Toch erg opvallend dat je zegt niet op geld belust te zijn. Toch denk ik echt dat het jou voor een belangrijk deel in je leven drijft. Ik veroordeel je niet hoor, ik constateer alleen wat.quote:Dat lees JIJ tussen de regels door.
Nee, ook geen 5 cent. Doe ik uit principe niet.quote:Misschien wilde je maar 5 cent inzetten...
Van 5 cent raak ik ook niet onder de indruk.quote:Geloof me, daar raak ik niet van onder de indruk.
BN-ers die jij en ik vast ken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal kent.
[..]
Hoe moet ik dat zien, dan? Meestal is er toch eentje echt de baas over de ander. Of is dat bij jullie facultatief?quote:Grijstinten EG, grijstinten.
Feedback is altijd van belang. Maar ik zou er niet aan moeten denken dat je partner je steeds overruled.quote:Ik zou het niet eens willen, een volgzaam vrouwtje... Ik heb iemand nodig die mij aan kan. Af en toe moet ik ook met de benen op de grond gezet worden. Dat word ik feitelijk alleen thuis.
Dat klopt. Ik ken ook SGP-ers waar de vrouw informeel toch wel degelijk de broek aan heeft. En niet zo'n beetje ook.quote:Overigens is het natuurlijk vaak zo dat het lijkt alsof de vrouw volgzaam is.
[..]
Als hij hier meeleest, maar dat weet ik dus niet, dan heb je gelijk. Het zou mij zeer verbazen als je meent dat ik FuifDuif ben. Want ondanks overeenkomsten zijn er ook duidelijke verschillen.quote:Dat doe ik toch...
EG, wat ga je hier toch serieus op in...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij kan hooguit een kleinere bandbreedte van mij toelaten. Dat is wat anders dan je feitelijk mijn bandbreedte beperken. Wat jij doet is filteren. Struisvolgeltjes doen dat door hun hoofdje in het zand te stoppen zodat ze de volledige bandbreedte filteren. Dat is nogal subjectief.
Of verkeer je in een soort ambiguïteitsmodus?Ik hoop van niet
![]()
Je bent besmet door Calvijn. Je herkent een grap niet eens meer...quote:
Klopt, ik lees. Toch erg opvallend dat je zegt niet op geld belust te zijn. Toch denk ik echt dat het jou voor een belangrijk deel in je leven drijft. Ik veroordeel je niet hoor, ik constateer alleen wat.
Calvinist!quote:Nee, ook geen 5 cent. Doe ik uit principe niet.
Nee, niemand raakt daarvan onder de indruk in NL...quote:Van 5 cent raak ik ook niet onder de indruk.
Ik heb niet echt dat ik nou zeg: dat is net mijn vrouw. Maar als je jezelf een voorstelling wil maken, blond, blauwe ogen, heel vrouwelijk, dikke tieten, strak edoch geen gratenpakhuis, lange benen, 1 meter 70.quote:
Wij zijn beiden erg onafhankelijk en nemen dus onze vrijheid. Het is niet zoiets als de baas. Maar vrouwen hebben in huis nu eenmaal vaker een mening. Hoewel b.v. de inrichting van de kamer van mij moet beginnen met plaatsing van speakers. En dat krijg ik erdoor, net als de bioscoop in ons nieuwe huis. Het is dus niet zo dat mijn vrouw, die zich werkelijk ergert aan het feit dat de speakers niet in de hoek zijn verstopt, "nee" roept en dat is het dan. Die heb je. Maar een kenau is ze niet. Ik betrek haar wel bij bepaalde zaken. Zoals mijn nieuwe auto, ik twijfel tussen turbo en GT3, mijn vrouw wil geen GT3 (het erge is dat ze uit haar hoofd kan oplepelen dat die auto een spoiler heeft die ze niet mooi vindt, slechts achterwielaandrijving en comfort de deur uit is gemikt), dus wordt het zeer waarschijnlijk een turbo... Maar als ik per sé een GT3 wil, komt er een GT3.quote:Hoe moet ik dat zien, dan? Meestal is er toch eentje echt de baas over de ander. Of is dat bij jullie facultatief?
Dat is dus niet zo. Dat is deels natuurlijk omdat we weinig schaarste hebben. Een goede vriend van mij mocht tot voor kort ook redelijk doen met zijn geld wat hij wilde, maar nu zijn vrouw zwanger is... ja, dan houdt het op met de gadgets.quote:Feedback is altijd van belang. Maar ik zou er niet aan moeten denken dat je partner je steeds overruled.![]()
Dat zijn de ergste... Zo'n lulletje rozewater die een grote bek heeft en als de mensen de deur uit zijn hij een week lang wordt vernederd om maar te laten weten wie het voor het zeggen heeft.quote:Dat klopt. Ik ken ook SGP-ers waar de vrouw informeel toch wel degelijk de broek aan heeft. En niet zo'n beetje ook.
Ook dit was een geintje EG...quote:Als hij hier meeleest, maar dat weet ik dus niet, dan heb je gelijk. Het zou mij zeer verbazen als je meent dat ik FuifDuif ben. Want ondanks overeenkomsten zijn er ook duidelijke verschillen.
Dat heb je nou met getypte tekst. Op de koffie zou dat niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
EG, wat ga je hier toch serieus op in...
[..]
Mensen kennen mij irl nou niet als humorloos. En denk erom : communicaie is zenden en ontvangen.quote:Je bent besmet door Calvijn. Je herkent een grap niet eens meer...
[..]
Pas op he!quote:Calvinist!
[..]
Dat ligt eraan hoeveel van de muntjes er zijn...quote:Nee, niemand raakt daarvan onder de indruk in NL...
Huur ophalen bij bijstandmoeders das niet makkelijk hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
En gelukkig worden de topbestuurders van wooncorporaties nu ook aangepakt. Het is toch werkelijk van de zotte dat ze meer verdienen dan de MP?
Het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ze hogerhand te moeten worden aangepakt? Kunnen ze zelf nu niet dat beetje fatsoen opbrengen om maat te houden?
Het is belachelijk dat mensen als jij ze van hogerhand aan willen pakken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ze hogerhand te moeten worden aangepakt? Kunnen ze zelf nu niet dat beetje fatsoen opbrengen om maat te houden?
Bestuurders van Bejaardenhuizen en kraamzorginstellingen en Woningbouwverenigingen, militairen moeten in een salarisschaal van de overheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat mensen als jij ze van hogerhand aan willen pakken.
Niet als je wat van een ander afpakt om die gelijkheid tot stand te brengen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Tup het volgende:
Er hoeft geen complete gelijkheid te zijn, maar meer gelijkheid is prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |