abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65522678
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:

Jij kan dus in de toekomst kijken? Jij weet wat de salarisontwikkeling van CEO na 2010 is?
Nee, maar ik zeg dat jij geen gelijk gaat krijgen. Dus bij iedere afwijking (en ik neem achter de komma mee) krijg ik uitbetaald. Dat leek mij wel zo "eerlijk".
quote:
Benieuwd wie de bron is, want ik heb dat nooit gezegd.
Nee, er zijn figuren die het wel zo bot doen, jij bent net iets minder scherp daarin... Ik bedoelde jou ook niet. Toch geinig dat je je aangesproken voelde.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65522711
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:

De laatste zin iig.....als grap de vrouw ?? Context. Maar ja, ik ben niet echt wakker geloof ik. Of niet in vorm.
Omdat met de hogere autoriteit god bedoeld wordt is het grappig als je dan zegt "nee, ik bedoelde mijn vrouw".

Na uitleg zal het wel helemaal niet meer grappig zijn vermoed ik...
pi_65526628
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar ik zeg dat jij geen gelijk gaat krijgen.
Natuurlijk, jij kan zo veel zeggen. Maar wees ff "eerlijk" ( ) had jij de kredietcrisis (in deze mate) voorspeld? Ik zeg ook niet keihard dat ik gelijk zal krijgen, het is mijn vrees.....dat wel.

Waarop baseer jij mijn ongelijk? Want naar die argumenten ben ik wel zeer benieuwd.
quote:
Dus bij iedere afwijking (en ik neem achter de komma mee) krijg ik uitbetaald.
Geldwolf Je krijgt helemaal niks. Jij was toch niet op geld belust? Je maakt nu even een flinke draai : 180graden+n*360graden. Kies zelf de n maar..
quote:
Dat leek mij wel zo "eerlijk".
Wat heb jij nu in 1 keer met die "quotes"?
quote:
Nee, er zijn figuren die het wel zo bot doen, jij bent net iets minder scherp daarin... Ik bedoelde jou ook niet. Toch geinig dat je je aangesproken voelde.
Nou, dat laatste is niet zo raar in deze context....Ik kan met dat beetje info dat ik over je heb niet oordelen of jij eerlijk zaken doet. Ook niet of je goed voor je personeel bent enzo. Uiteraard hoop ik dat wel. Het blijft mensenwerk. Goed werkgeverschap is maar alles.
pi_65526913
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat met de hogere autoriteit god bedoeld wordt is het grappig als je dan zegt "nee, ik bedoelde mijn vrouw".

Na uitleg zal het wel helemaal niet meer grappig zijn vermoed ik...
Ik was niet echt wakker, het lag aan mij. En vergeet niet dat vrouwen "goddelijk" kunnen zijn. En je wilt niet weten hoe vaak vrouwen de broek thuis aan hebben ipv de rok. Ik denk eerlijk gezegd dat het bij jullie ook het geval is.

Het wordt eigenlijk weer eens tijd voor een topic dat over vrouwen in de politiek gaat. Denkt iedereen weer dat ik FuifDuif ben.

[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 29-01-2009 13:43:34 ]
pi_65527814
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:27 schreef EchtGaaf het volgende:

had jij de kredietcrisis (in deze mate) voorspeld?

Nee, ik had sneller en slimmer ingrijpen van de Amerikaanse overheid verwacht.
quote:
Waarop baseer jij mijn ongelijk? Want naar die argumenten ben ik wel zeer benieuwd.
Gewoon, ik maak de bandbreedte van jouw gelijk zo klein dat je feitelijk geen gelijk kan krijgen.
quote:
Jij was toch niet op geld belust? Je maakt nu even een flinke draai : 180graden+n*360graden. Kies zelf de n maar..
Geen draai. Ik heb altijd gezegd: ik wil winnen.
pi_65527976
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:

En vergeet niet dat vrouwen "goddelijk" kunnen zijn.
Mijn vrouw heeft zonder meer een goddelijk lichaam...
quote:
En je wilt niet weten hoe vaak vrouwen de broek thuis aan hebben ipv de rok. Ik denk eerlijk gezegd dat het bij jullie ook het geval is.
Waarom zou het bij ons ook anders zijn? Buitenshuis mag ik de baas spelen... Maar ook dat is nu eenmaal hoe het werkt.
quote:
Denkt iedereen weer dat ik FuifDuif ben.
Ben jij niet fuifduif?
pi_65537480
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, ik had sneller en slimmer ingrijpen van de Amerikaanse overheid verwacht.
[..]
Dus geen goede voorspelling gedaan. Dat zou zo ook kunnen zijn voor jouw voorspelling ten aanzien van de mijne
quote:
Gewoon, ik maak de bandbreedte van jouw gelijk zo klein dat je feitelijk geen gelijk kan krijgen.
[..]
Je ogen dichtknijpen dus voor andermans gelijk. Struisvogeltjes doen dat weer op hun manier
quote:
Geen draai. Ik heb altijd gezegd: ik wil winnen.
Geef het nou maar toe, geld vind je erg belangrijk. Dat lees je toch tussen de regels door?
pi_65537597
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft zonder meer een goddelijk lichaam...
[..]
Lijkt ze op iemand die ik misschien ook ken?
quote:
Waarom zou het bij ons ook anders zijn?
Moet ik hieruit begrijpen dat je vrouw thuis inderdaad de baas is?
quote:
Buitenshuis mag ik de baas spelen... Maar ook dat is nu eenmaal hoe het werkt.
[..]
Hmmm, ik ken genoeg gevallen waarbij vrouw niet de baas is En niet alleen in SGP gezinnen. Man als hoofd van het gezin?
quote:
Ben jij niet fuifduif?
Ik zou zeggen, vraag het hem.
pi_65549330
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat zou zo ook kunnen zijn voor jouw voorspelling ten aanzien van de mijne
[..]

Je ogen dichtknijpen dus voor andermans gelijk. Struisvogeltjes doen dat weer op hun manier
Kennelijk ben je vandaag wat traag van begrip: ik maak jouw bandbreedte zo klein dat jij 1 winstkans hebt en ik 100 miljard winstkansen heb. Begrijp je het nu?
quote:
Geef het nou maar toe, geld vind je erg belangrijk. Dat lees je toch tussen de regels door?
Dat lees JIJ tussen de regels door. Misschien wilde je maar 5 cent inzetten... Geloof me, daar raak ik niet van onder de indruk.
pi_65549425
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:

Lijkt ze op iemand die ik misschien ook ken?
Ik weet niet wie jij allemaal kent.
quote:
Moet ik hieruit begrijpen dat je vrouw thuis inderdaad de baas is?
Grijstinten EG, grijstinten.
quote:
Hmmm, ik ken genoeg gevallen waarbij vrouw niet de baas is En niet alleen in SGP gezinnen. Man als hoofd van het gezin?
Ik zou het niet eens willen, een volgzaam vrouwtje... Ik heb iemand nodig die mij aan kan. Af en toe moet ik ook met de benen op de grond gezet worden. Dat word ik feitelijk alleen thuis.

Overigens is het natuurlijk vaak zo dat het lijkt alsof de vrouw volgzaam is.
quote:
Ik zou zeggen, vraag het hem.
Dat doe ik toch...
pi_65557536
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk ben je vandaag wat traag van begrip: ik maak jouw bandbreedte zo klein dat jij 1 winstkans hebt en ik 100 miljard winstkansen heb. Begrijp je het nu?
[..]
Jij kan hooguit een kleinere bandbreedte van mij toelaten. Dat is wat anders dan je feitelijk mijn bandbreedte beperken. Wat jij doet is filteren. Struisvolgeltjes doen dat door hun hoofdje in het zand te stoppen zodat ze de volledige bandbreedte filteren. Dat is nogal subjectief.

Of verkeer je in een soort ambiguïteitsmodus? Ik hoop van niet
quote:
Dat lees JIJ tussen de regels door.
Klopt, ik lees. Toch erg opvallend dat je zegt niet op geld belust te zijn. Toch denk ik echt dat het jou voor een belangrijk deel in je leven drijft. Ik veroordeel je niet hoor, ik constateer alleen wat.
quote:
Misschien wilde je maar 5 cent inzetten...
Nee, ook geen 5 cent. Doe ik uit principe niet.
quote:
Geloof me, daar raak ik niet van onder de indruk.
Van 5 cent raak ik ook niet onder de indruk.
pi_65557771
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jij allemaal kent.
[..]
BN-ers die jij en ik vast ken.
quote:
Grijstinten EG, grijstinten.
Hoe moet ik dat zien, dan? Meestal is er toch eentje echt de baas over de ander. Of is dat bij jullie facultatief?
quote:
Ik zou het niet eens willen, een volgzaam vrouwtje... Ik heb iemand nodig die mij aan kan. Af en toe moet ik ook met de benen op de grond gezet worden. Dat word ik feitelijk alleen thuis.
Feedback is altijd van belang. Maar ik zou er niet aan moeten denken dat je partner je steeds overruled.
quote:
Overigens is het natuurlijk vaak zo dat het lijkt alsof de vrouw volgzaam is.
[..]
Dat klopt. Ik ken ook SGP-ers waar de vrouw informeel toch wel degelijk de broek aan heeft. En niet zo'n beetje ook.
quote:
Dat doe ik toch...
Als hij hier meeleest, maar dat weet ik dus niet, dan heb je gelijk. Het zou mij zeer verbazen als je meent dat ik FuifDuif ben. Want ondanks overeenkomsten zijn er ook duidelijke verschillen.
pi_65560585
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:03 schreef EchtGaaf het volgende:

Jij kan hooguit een kleinere bandbreedte van mij toelaten. Dat is wat anders dan je feitelijk mijn bandbreedte beperken. Wat jij doet is filteren. Struisvolgeltjes doen dat door hun hoofdje in het zand te stoppen zodat ze de volledige bandbreedte filteren. Dat is nogal subjectief.

Of verkeer je in een soort ambiguïteitsmodus? Ik hoop van niet
EG, wat ga je hier toch serieus op in...
quote:

Klopt, ik lees. Toch erg opvallend dat je zegt niet op geld belust te zijn. Toch denk ik echt dat het jou voor een belangrijk deel in je leven drijft. Ik veroordeel je niet hoor, ik constateer alleen wat.
Je bent besmet door Calvijn. Je herkent een grap niet eens meer...
quote:
Nee, ook geen 5 cent. Doe ik uit principe niet.
Calvinist!
quote:
Van 5 cent raak ik ook niet onder de indruk.
Nee, niemand raakt daarvan onder de indruk in NL...
pi_65561066
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef EchtGaaf het volgende:

BN-ers die jij en ik vast ken.
Ik heb niet echt dat ik nou zeg: dat is net mijn vrouw. Maar als je jezelf een voorstelling wil maken, blond, blauwe ogen, heel vrouwelijk, dikke tieten, strak edoch geen gratenpakhuis, lange benen, 1 meter 70.
quote:
Hoe moet ik dat zien, dan? Meestal is er toch eentje echt de baas over de ander. Of is dat bij jullie facultatief?
Wij zijn beiden erg onafhankelijk en nemen dus onze vrijheid. Het is niet zoiets als de baas. Maar vrouwen hebben in huis nu eenmaal vaker een mening. Hoewel b.v. de inrichting van de kamer van mij moet beginnen met plaatsing van speakers. En dat krijg ik erdoor, net als de bioscoop in ons nieuwe huis. Het is dus niet zo dat mijn vrouw, die zich werkelijk ergert aan het feit dat de speakers niet in de hoek zijn verstopt, "nee" roept en dat is het dan. Die heb je. Maar een kenau is ze niet. Ik betrek haar wel bij bepaalde zaken. Zoals mijn nieuwe auto, ik twijfel tussen turbo en GT3, mijn vrouw wil geen GT3 (het erge is dat ze uit haar hoofd kan oplepelen dat die auto een spoiler heeft die ze niet mooi vindt, slechts achterwielaandrijving en comfort de deur uit is gemikt), dus wordt het zeer waarschijnlijk een turbo... Maar als ik per sé een GT3 wil, komt er een GT3.

Er zijn ook best zaken die zij bepaalt. Zo wil zij het gezellig maken in huis. Ik hou dat deels tegen (ik word helemaal gek van die rommel), maar daar wint zij het. Net zoals ze met veel zaken die mij minder na aan het hart gaan het wint.

Zo liggen de verhoudingen.
quote:
Feedback is altijd van belang. Maar ik zou er niet aan moeten denken dat je partner je steeds overruled.
Dat is dus niet zo. Dat is deels natuurlijk omdat we weinig schaarste hebben. Een goede vriend van mij mocht tot voor kort ook redelijk doen met zijn geld wat hij wilde, maar nu zijn vrouw zwanger is... ja, dan houdt het op met de gadgets.

Zuur...
quote:
Dat klopt. Ik ken ook SGP-ers waar de vrouw informeel toch wel degelijk de broek aan heeft. En niet zo'n beetje ook.
Dat zijn de ergste... Zo'n lulletje rozewater die een grote bek heeft en als de mensen de deur uit zijn hij een week lang wordt vernederd om maar te laten weten wie het voor het zeggen heeft.

Ik ken overigens niet echt een SGP-er, dus ik spreek meer algemeen over de onder de duim gevallen. Jij woont waarschijnlijk in de bijbelgordel?
quote:
Als hij hier meeleest, maar dat weet ik dus niet, dan heb je gelijk. Het zou mij zeer verbazen als je meent dat ik FuifDuif ben. Want ondanks overeenkomsten zijn er ook duidelijke verschillen.
Ook dit was een geintje EG...
pi_65590607
Ook Abama spreekt grote schande wat er nu weer op wallstreet gebeurt. Het de regering de banken daar voor zo'n 350 miljard dollar geholpen, de top verrijkt zich wederom met ettelijke miljoenen alsof er niets aan de hand is. vorige jaar was het weer goed voor 20 miljoen dollar...

Dat is weliswaar 44 % minder dan dat jaar ervoor, maar nog altijd meer dan het jaar 2004 toen het econimsch erg goed ging.

Het zegt dus veel over die lui die geen greintej fatsoen hebben ne overal lak en maling aan hebben.

Het zegt dus genoeg: die lui zijn ordinaire zakkenvullers.
pi_65590651
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

EG, wat ga je hier toch serieus op in...
[..]
Dat heb je nou met getypte tekst. Op de koffie zou dat niet gebeuren hoor
quote:
Je bent besmet door Calvijn. Je herkent een grap niet eens meer...
[..]
Mensen kennen mij irl nou niet als humorloos. En denk erom : communicaie is zenden en ontvangen.
quote:
Calvinist!
[..]
Pas op he!
quote:
Nee, niemand raakt daarvan onder de indruk in NL...
Dat ligt eraan hoeveel van de muntjes er zijn...
pi_65590863
Ik krijg 100% bonus over 2008 vanwege het halen van al mijn targets.

Echter ik hoef geen bonus accruel te maken voor 2009.
pi_65592465
En gelukkig worden de topbestuurders van wooncorporaties nu ook aangepakt. Het is toch werkelijk van de zotte dat ze meer verdienen dan de MP?

Het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ze hogerhand te moeten worden aangepakt? Kunnen ze zelf nu niet dat beetje fatsoen opbrengen om maat te houden?
pi_65603773
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
En gelukkig worden de topbestuurders van wooncorporaties nu ook aangepakt. Het is toch werkelijk van de zotte dat ze meer verdienen dan de MP?

Het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ze hogerhand te moeten worden aangepakt? Kunnen ze zelf nu niet dat beetje fatsoen opbrengen om maat te houden?
Huur ophalen bij bijstandmoeders das niet makkelijk hoor
mag je best 300.000 euro voor hebben

en de VVD wil de corporaties wel nationaliseren, dat is dus 200 miljard gemeenschapsgeld weggeven, gelijk aan de staatsschuld
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 19:45:57 #145
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65604008
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is belachelijk dat mensen als jij ze van hogerhand aan willen pakken.
Carpe Libertatem
pi_65604308
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is belachelijk dat mensen als jij ze van hogerhand aan willen pakken.
Bestuurders van Bejaardenhuizen en kraamzorginstellingen en Woningbouwverenigingen, militairen moeten in een salarisschaal van de overheid.
En dat is minder dan de Ministerpresident

Wat de marktsector doet moeten de aandeelhouders maar beslissen

Trouwens een beheerder van een vastgoedmaatschappij in loondienst verdient ook geen 300.000 euro
pi_65653618
DS4, dit bedoelde ik nog toen

Onderzoek: bonus ook uitgekeerd bij ondermaatse prestaties

Bonussen horen bij een bovengemiddelde prestatie.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:37:35 #148
99433 Tup
Tupperwaar
pi_65658830
Er lijkt wel een soort angst te zijn om niet voor "communistisch" te willen worden uitgemaakt. Rechtsere -maar ook PvdAlinkse- debtatrucs zullen niet nalaten om dit woord aan te halen. Onterecht, want voor een fractie van een miljoenenvergoeding kun je prima leven. Er hoeft geen complete gelijkheid te zijn, maar meer gelijkheid is prima. En dat is geen jaloezie, dat is niet "mateloos" leven.
Wasserwunderland
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 15:41:31 #149
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65658973
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Tup het volgende:
Er hoeft geen complete gelijkheid te zijn, maar meer gelijkheid is prima.
Niet als je wat van een ander afpakt om die gelijkheid tot stand te brengen.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 20:08:14 #150
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65668790

Nog gefeliciteerd EG!
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')