Zeg me alsjeblieft dat je kind daar niet op tafel naast een volle asbak ligt?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef DJMO het volgende:
tja, als je ogen vol zaad zitten, zie je ook niet waar je klikt he lois??![]()
wat een leuke foto's allemaal weerik wil er ook nog eentje bij
![]()
ik zal ook weer eens spammen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je kind daar niet op tafel naast een volle asbak ligt?
Oh ik zie het al. Ja dus.
heb je ook mijn reactie erna gelezen vivi?? ik had kunnen weten dat ik commentaar zou krijgen, maar even verder lezen had je geleerd dat het op visite was, en die asbak net van buiten naar binnen was gezet omdat wij weg gingenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je kind daar niet op tafel naast een volle asbak ligt?
Oh ik zie het al. Ja dus.
Ja oke, maar ten eerste snap ik niet dat je die foto dan plaatst want je kan op je vingers natellen dat mensen daarover vallen toch? En ja, lullig maar waar, in jouw geval zijn mensen daar alerter op dan bij bijvoorbeeld een Bix of Snoopy.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je ook mijn reactie erna gelezen vivi?? ik had kunnen weten dat ik commentaar zou krijgen, maar even verder lezen had je geleerd dat het op visite was, en die asbak net van buiten naar binnen was gezet omdat wij weg gingen
Ik zag de asbak toevallig wel maar het heeft weinig nut om er iets van te zeggen denk ik, iedereen weet dat sigarettenrook slecht is voor baby en kinderen dus dat is een risico wat sommige ouders nemen en dat is ieder voor zich.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef simmu het volgende:
wat een schatjes allemaal![]()
toch ff hier: ik zag heel die asbak niet, en het boeit me niet ook. mensen zijn zo gul om anderen een kiekje te gunnen in hun leven en dan moet je daar geen commentaar op hebben maar gewoon genieten van het leuks wat je ziet. overigens zijn er hier ook mensen die per pm heel lullige opmerkingen maken over foto's hier, is ook lullig. maar ik trek me er lekker niks van aan
Echt waar???quote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef simmu het volgende:
overigens zijn er hier ook mensen die per pm heel lullige opmerkingen maken over foto's hier, is ook lullig. maar ik trek me er lekker niks van aan
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Echt waar???. Echt, ik ben zo naief
.
Echt?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Echt waar???. Echt, ik ben zo naief
.
Nu ben ik dus in shockquote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Kom op, dit is toch net het echte leven? Er wordt altijd over alles geouwehoerd, niet alleen over foto's.
Dat verbaast mij helemaal niks en ik ga ook niet zeggen dat ik het nog nooit gedaan heb.![]()
Ja, maar ik heb nog geen echte vriendjes op fok om dan een pm naartoe te sturen, denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Kom op, dit is toch net het echte leven? Er wordt altijd over alles geouwehoerd, niet alleen over foto's.
Dat verbaast mij helemaal niks en ik ga ook niet zeggen dat ik het nog nooit gedaan heb.![]()
Nou, genieten van iets leuks ja, maar zo leuk vind ik het persoonlijk niet om een volle asbak naast het hoofd van een paar weken oude baby te zien.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef simmu het volgende:
wat een schatjes allemaal![]()
toch ff hier: ik zag heel die asbak niet, en het boeit me niet ook. mensen zijn zo gul om anderen een kiekje te gunnen in hun leven en dan moet je daar geen commentaar op hebben maar gewoon genieten van het leuks wat je ziet. overigens zijn er hier ook mensen die per pm heel lullige opmerkingen maken over foto's hier, is ook lullig. maar ik trek me er lekker niks van aan
Echt een lief meiske vind ik, zo'n zachte uitstralingquote:Op zondag 25 januari 2009 20:55 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zie trouwens dat Stella niet meegenomen is naar het nieuwe topic![]()
Nog eens dan, mijn kleine liefie![]()
[ afbeelding ]
Jij heb toch juist je echte vriendjes op FOK?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog geen echte vriendjes op fok om dan een pm naartoe te sturen, denk ik.. En ook in het echte leven doe ik dat soort dingen niet snel nee
. Echt naïef inderdaad
. Ik heb helemaal niet de behoefte om anderen af te kraken, behalve als ik héél erg boos ben en wraak moet nemen
, maar das toch anders
.
Hihi, ik ben niet de enige onbenul in de wereldquote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Lishe het volgende:
Nou, ik had dat eigenlijk ook niet zo door eigenlijk. Echt opmerkingen over de kinderen op de foto's????
iets over voegen in een badkamer waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Lishe het volgende:
Nou, ik had dat eigenlijk ook niet zo door eigenlijk. Echt opmerkingen over de kinderen op de foto's????
Klopt! Maar ik was daar zelf niet op bezoek gegaan hoor, als ik wist dat ze gewoon zouden doorpaffen....en ja, na je uitleg is het toch ook oke, niemand die wat anders beweert hier hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef DJMO het volgende:
om heel eerlijk te zijn, zag ik die asbak ook pas toen ik de foto geupload en geplaatst had, toen was het al te laat om hem nog weg te halen, en ik vind idd dat mijn verklaring afdoende had moeten zijn, niet om een rel uit lokken erover, want ik weet hoe anti-roken sommige hier zijn. daar was het dus niet om te doen iig. die hele foto was bedoeld omdat hij tijdens het aankleden haast niet wakker werd, en na het aankleden gewoon doorsliep op de tafel waar we hem even "geparkeerd" hadden om het autostoeltje te pakken. (de banken zaten helemaal vol en ik wilde nogal rap weg omdat ik hondsmoe was.. daarom was die asbak me ook niet 1,2,3 opgevallen. en nu houd ik erover op, want dit is nou niet echt een topic om daarover te discussieren, vond alleen nog even dat ik me moest verdedigen ... ik was daar tenslotte niet in mijn eigen huis, en vond het al heel wat dat ze niet in de buurt van JJ rooktenik kan ze dat moeilijk verbieden in andermans huis ...
BE, begrijp ik nu goed dat jij PMetjes verstuurt met onaardige opmerkingen over foto's van anderen?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Kan hoor, dat je daar geen behoefte aan hebt, anderen blijkbaar wel.![]()
sorry, ik had alleen dit als aanleiding gelezen:quote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom zouden het per se onaardige opmerkingen zijn trouwens, dat maak jij er dan weer van.
niet wat jij er in de tussentijd over had gezegd. vandaar. maar ik zal er ook over ophouden, hoor. maar ook ik was eerlijk gezegd verbaasd hierover. naief of niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef simmu het volgende:
overigens zijn er hier ook mensen die per pm heel lullige opmerkingen maken over foto's hier, is ook lullig. maar ik trek me er lekker niks van aan
Als het goed is bij de babydump.nl (heb m van mijn schoonmoeder dus vandaar de "als t goed is")quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef snakelady het volgende:
haha BlaBla niet slim.waar heb jij die stoelverkleiner eigenlijk gehaald? heb dezelfde stoel maar de oude stoelverkleiner is kapot dus zoek een nieuwe.
Punkyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef Troel het volgende:
Wat verjaardagskiekjes met dank aan Ynske
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kheb hem gewoon (laten) bestellen in Engelandquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef bixister het volgende:
staat je goed suus, mooooi!wie heeft 'm nou gemaakt, ireth? of heb je 'm toch ergens in een winkel/webshop weten te vinden?
Ik vind Ruben een prachtig jongetje maar wat heb je met zijn haar gedaan?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef Troel het volgende:
Wat verjaardagskiekjes met dank aan Ynske
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij staat echt bijna de hele dag voor het raam om Laika te roepen. Klopt er bij op het raam en gilt het uit van plezier als ze zijn kant op komt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:35 schreef huuphuup het volgende:
Oooh Nathan wat doe je![]()
Had ie de hondjes weer in het vizier op de tweede foto Faja?
Ik ook! Ik heb 'm weliswaar 'live' gezien (quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef Fuente het volgende:
Reinhilde, heb je nog foto's van je moppie? Ik ben nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een guitig bekkie! En Luuke
En Ruben, wie krijgt daar nou géén rammelende eierstokken van?
!
Vaatwasser leeghalen en vullen is hier tegenwoordig onmogelijk
[ afbeelding ]
Bezoek gehad van het Fok-alien?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef Igraine het volgende:
Wat een leuk topic is dit toch! Al die leuke kindjes.
Lachende baby
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef jellyrose het volgende:
Dingen stapelen is nog steeds het leukste wat er is volgens Ethan.. blokjes verzamelen:
er moest echt nog 1 blokje bij - onder luid gezucht en op z'n tenen staand lukte het![]()
![]()
[ afbeelding ]
had je de vier generatiefoto dan niet gezien? daar stond ik ook opquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Hallo SeleentjeWat lekker veel haar heeft ze ook al!
En ben jij dat Simmu?(in de categorie: mensen die je je heel anders had voorgesteld)
Lilah is irl nog veel cuter, de foto's doen haar unique-ness geen rechtquote:Op zondag 1 februari 2009 10:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk Vivi! Wat een knapperd die zoon van jouEn Lilah met de antennes
Dat was wel zielig geweest voor de aanwezige heren schat ik zo inquote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar zie de cominatie voor je he..Bep en Lilah naast elkaar!
Als jij me uitnodigt dan ben ik erquote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was wel zielig geweest voor de aanwezige heren schat ik zo in.
Volgend jaar kom je ook gewoon.
Suus wou dus nooit verkleed! Tot ze dit pak kreeg, en ik mag toch hopen dat ze zo niet mee wilt naar de AH, want er zit me toch een megastaart achterquote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef Guuzewuus het volgende:
En Suus verkleed op de bank. Dat vind ik toch zo leuk hè, als kindjes zich het hele jaar door willen verkleden. Ik hoop dat ik Stella later ook als prinsesje/indiaantje/zigeunermeisje mee naar de Appie moet slepen.
Zal ik effe fotosjoppen?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar zie de cominatie voor je he..Bep en Lilah naast elkaar!
Jij bent altijd welkom!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als jij me uitnodigt dan ben ik er
Oeh, wat een handsome!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:15 schreef Belana het volgende:
Liam was gisteren erg happy met zijn feestje in ballorig
[ afbeelding ]
dank, zijn haar wordt weer langquote:
whaha.. nee helaas geen handtekeningquote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef pinquit het volgende:
Waaauw vicky, je hebt gewoon de échte kabouter plop in het echt gezien![]()
![]()
heb je zn handtekening?
wat een heerlijke foto'tjes van Amberze had t goed naar dr zin zo te zien!
whehe leef je uitquote:
Klopt Bix, hij zei toen tegen me dat ie het ging opzeggen maar dat had ie al die tijd dus niet gedaan uit gemakzucht...dit was ook de eerste keer dat we er weer waren sinds de meetquote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef bixister het volgende:
dat zag ik, staat 'm toch wel 't mooist he!wat een kerel!
en 5 alweer!
![]()
suus als kangoeroe is
en die kleine babietjes...!![]()
![]()
oja, vergeet ik bijna jarigeDEAN
en al z'n
bezoek
. dan komt die lokatie wel heel handig uit he! (ik dacht trouwens dat S. die ruimte niet meer huurde, vivi?)
Er komt vast snel weer een gelegenheidquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Moonah het volgende:
Ooh, Vief!Wat ziet er gezellig uit, en wat een bende!
Jammer dat we niet konden komen, ik had jou en
Dean
wel weer willen zien. En ik was ook wel benieuwd naar Kim! En Lilah, wat een beauty!
En Sasha lopend! En BE een nieuw kapsel!
Liam is een mooi manneke zeg!
En nu weet ik meteen weer waarom ik nooit reageer hier, het is toch ondoenlijk om op iedereen een reactie te geven?![]()
Het is nu nog ergerquote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Llewella het volgende:
Dat ziet er lekker knus uit dakota!
En soksloffen!! Die zou ik ook ooit nog eens willen; zeker met een dergelijk printje! (Jeugdsentiment)
Wat een knap gezinnetje!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef Raissa het volgende:
AAAAAAAAAAH! Een topic om legaal te pronken met de mooie kinders!![]()
![]()
Berenpootjes![]()
[ link | afbeelding ]
Mila met mama
[ link | afbeelding ]
Mila met papa (zonder gel en mét baard![]()
)
[ link | afbeelding ]
Welke stoel Bix? En als het goed is is het atelier nu écht opgezegd m.i.v. februari :'') .quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef bixister het volgende:
lief, die verse babies én die verse papa & mama's!![]()
lachende (kleine) Amber is geweldig! en die laatste, met dat rode neusje, och arme!
en grote Amber bij kabouter Plop, stoer!!! (ik vind de man een grote griezel, maar zij durft er zomaar mee op 't podium!)
Anna in de sneeuw, moooooi! en wat een mooie man heb je toch, memmel!
haha vivi, mooi zo! snel maar weer een meet plannen dan.(ik durf 't bijna niet te vragen maar staat die stoel er nog? ik ging er vanuit dat die allang weggegooid was)
....Katten.....grmpmpmpquote:Op maandag 2 februari 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Stoere Morris
En Jen al weer 1!?
(wat is er met het behang? Is ze een behangtrekkertje ofzo?)
Geweldig! Dat gebeurde hier ook zo vaak... tegenwoordig komt Julia alleen maar dingen brengen, dus moet ik heel snel alle messen etc. eruit vissen. Engquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een guitig bekkie! En Luuke
En Ruben, wie krijgt daar nou géén rammelende eierstokken van?
!
Vaatwasser leeghalen en vullen is hier tegenwoordig onmogelijk
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk gewoon een frame met badhanddoekenstof over. Geen idee of het handiger is dan iets anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Miffy1984 het volgende:
Is dat badmatje handig bass miss? Zo te zien blijven ze er idd op drijven. Dat andere steuntje voor baby's vind ik er nooit zo lekker uitzien.
Hij was echt zó sneu en toch schiet ik elke keer weer hardop in de lach als ik die foto zie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef Dakota het volgende:
zo dan..dat is puur verdriet
dat rode koppieen dat je de huig kan zien..lol
Ik dacht alquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:11 schreef Ticootje het volgende:
als jullie iets horen rammelen, dan ben ik dat!
Wat een hoop haartjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
Tukken
[ afbeelding ]
groen
[ afbeelding ]
Elodie en Elin hebben hetzelfde toffe outfitje![]()
haha, nou..als er ooit nog een meisjesspruitje komt dan noem ik r Luukequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef Lishe het volgende:
Ik wil Elin eigenlijk hebben. Maar dat mag vast niet. Prachtig meisje en die naam. Ow, ik ben verliefd op haar. En dan heeft ze ook nog een shirtje aan waar ik bijna bij stond te brullen laatst in de Hema.
Brent en z'n huisdier zijn echt heul lief samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |