had je de vier generatiefoto dan niet gezien? daar stond ik ook opquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Hallo SeleentjeWat lekker veel haar heeft ze ook al!
En ben jij dat Simmu?(in de categorie: mensen die je je heel anders had voorgesteld)
Lilah is irl nog veel cuter, de foto's doen haar unique-ness geen rechtquote:Op zondag 1 februari 2009 10:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk Vivi! Wat een knapperd die zoon van jouEn Lilah met de antennes
Dat was wel zielig geweest voor de aanwezige heren schat ik zo inquote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar zie de cominatie voor je he..Bep en Lilah naast elkaar!
Als jij me uitnodigt dan ben ik erquote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was wel zielig geweest voor de aanwezige heren schat ik zo in.
Volgend jaar kom je ook gewoon.
Suus wou dus nooit verkleed! Tot ze dit pak kreeg, en ik mag toch hopen dat ze zo niet mee wilt naar de AH, want er zit me toch een megastaart achterquote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef Guuzewuus het volgende:
En Suus verkleed op de bank. Dat vind ik toch zo leuk hè, als kindjes zich het hele jaar door willen verkleden. Ik hoop dat ik Stella later ook als prinsesje/indiaantje/zigeunermeisje mee naar de Appie moet slepen.
Zal ik effe fotosjoppen?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar zie de cominatie voor je he..Bep en Lilah naast elkaar!
Jij bent altijd welkom!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als jij me uitnodigt dan ben ik er
Oeh, wat een handsome!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:15 schreef Belana het volgende:
Liam was gisteren erg happy met zijn feestje in ballorig
[ afbeelding ]
dank, zijn haar wordt weer langquote:
whaha.. nee helaas geen handtekeningquote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef pinquit het volgende:
Waaauw vicky, je hebt gewoon de échte kabouter plop in het echt gezien![]()
![]()
heb je zn handtekening?
wat een heerlijke foto'tjes van Amberze had t goed naar dr zin zo te zien!
whehe leef je uitquote:
Klopt Bix, hij zei toen tegen me dat ie het ging opzeggen maar dat had ie al die tijd dus niet gedaan uit gemakzucht...dit was ook de eerste keer dat we er weer waren sinds de meetquote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef bixister het volgende:
dat zag ik, staat 'm toch wel 't mooist he!wat een kerel!
en 5 alweer!
![]()
suus als kangoeroe is
en die kleine babietjes...!![]()
![]()
oja, vergeet ik bijna jarigeDEAN
en al z'n
bezoek
. dan komt die lokatie wel heel handig uit he! (ik dacht trouwens dat S. die ruimte niet meer huurde, vivi?)
Er komt vast snel weer een gelegenheidquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Moonah het volgende:
Ooh, Vief!Wat ziet er gezellig uit, en wat een bende!
Jammer dat we niet konden komen, ik had jou en
Dean
wel weer willen zien. En ik was ook wel benieuwd naar Kim! En Lilah, wat een beauty!
En Sasha lopend! En BE een nieuw kapsel!
Liam is een mooi manneke zeg!
En nu weet ik meteen weer waarom ik nooit reageer hier, het is toch ondoenlijk om op iedereen een reactie te geven?![]()
Het is nu nog ergerquote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Llewella het volgende:
Dat ziet er lekker knus uit dakota!
En soksloffen!! Die zou ik ook ooit nog eens willen; zeker met een dergelijk printje! (Jeugdsentiment)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |