Zeg me alsjeblieft dat je kind daar niet op tafel naast een volle asbak ligt?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef DJMO het volgende:
tja, als je ogen vol zaad zitten, zie je ook niet waar je klikt he lois??![]()
wat een leuke foto's allemaal weerik wil er ook nog eentje bij
![]()
ik zal ook weer eens spammen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je kind daar niet op tafel naast een volle asbak ligt?
Oh ik zie het al. Ja dus.
heb je ook mijn reactie erna gelezen vivi?? ik had kunnen weten dat ik commentaar zou krijgen, maar even verder lezen had je geleerd dat het op visite was, en die asbak net van buiten naar binnen was gezet omdat wij weg gingenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je kind daar niet op tafel naast een volle asbak ligt?
Oh ik zie het al. Ja dus.
Ja oke, maar ten eerste snap ik niet dat je die foto dan plaatst want je kan op je vingers natellen dat mensen daarover vallen toch? En ja, lullig maar waar, in jouw geval zijn mensen daar alerter op dan bij bijvoorbeeld een Bix of Snoopy.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je ook mijn reactie erna gelezen vivi?? ik had kunnen weten dat ik commentaar zou krijgen, maar even verder lezen had je geleerd dat het op visite was, en die asbak net van buiten naar binnen was gezet omdat wij weg gingen
Ik zag de asbak toevallig wel maar het heeft weinig nut om er iets van te zeggen denk ik, iedereen weet dat sigarettenrook slecht is voor baby en kinderen dus dat is een risico wat sommige ouders nemen en dat is ieder voor zich.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef simmu het volgende:
wat een schatjes allemaal![]()
toch ff hier: ik zag heel die asbak niet, en het boeit me niet ook. mensen zijn zo gul om anderen een kiekje te gunnen in hun leven en dan moet je daar geen commentaar op hebben maar gewoon genieten van het leuks wat je ziet. overigens zijn er hier ook mensen die per pm heel lullige opmerkingen maken over foto's hier, is ook lullig. maar ik trek me er lekker niks van aan
Echt waar???quote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef simmu het volgende:
overigens zijn er hier ook mensen die per pm heel lullige opmerkingen maken over foto's hier, is ook lullig. maar ik trek me er lekker niks van aan
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Echt waar???. Echt, ik ben zo naief
.
Echt?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Echt waar???. Echt, ik ben zo naief
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |