quote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'kanker'
Denk toch na achterlijke debiel
Klacht: Mensen die gaan huilen om het woord kankerquote:Op zondag 25 januari 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
klacht.. mensen die het nodig vinden om het woord kanker op het forum gebruiken om iets duidelijk te willen maken
Kanker in levende lijvequote:
Nee, maar het feit dat het voornamelijk door die VMBO-bazen gebruikt wordt in KLB zegt dan ook genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Mensen moeten mee schelden waarmee ze willen, maar te pas en te onpas kanker gebruiken getuigt niet echt van een hoge intelligentie
Nee dat is een baasquote:
Helemaal mee eens. Verzin eens wat nieuws.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Mensen moeten mee schelden waarmee ze willen, maar te pas en te onpas kanker gebruiken getuigt niet echt van een hoge intelligentie
Maar tegen boze Marokkanen schelden met " Hé vieze afrikaan, krijg dorst! " dat werkt niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Verzin eens wat nieuws.
Voor veel mensen gaat het niet eens om de ziekte. Vervang Kanker door banaan en het blijf nog steeds dom.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef TheStonedOne het volgende:
Het grappige is mensen met kanker die ik kende boeide het geen eens.
Zijn altijd de mensen die het niet hebben die het boeit.
quote:
Misschien als je een Haagse tokkie bent wel ja. Maar in 3/4e van nederland zeker niet.quote:
Hij is een fervente liefhebber van diarreespettersex.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Wtf heeft die linker gast? Zijn dat moedervlekken?Zeker te vaak over zijn moeder gekropen
nog een paar vlekken erbij en het is een negerquote:
misschien is het een neger met witte vlekkenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
nog een paar vlekken erbij en het is een neger
ja, die zat dus laatst in de trein van groningen naar amsterdam!quote:
Het is niet zo dat ik het in elke zin zegquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die vaak kanker zeggen komen op mij altijd een beetje dom over
Er is ook een reden waarom die nog niet is geplaatstquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef FixYou het volgende:
Dat deze nog niet is geplaatst!
Het is maar zo'n klein woord met zoveel effect
een woordje van 6 letters groot v
oor de een een scheldwoord
voor de ander de dood.
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk doen wij het alleen maar als we tokkies nadoenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
1tje was genoeg geweestquote:
wtfquote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Adidah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben erg intelligent en toch gebruik ik voortdurend het woord 'kanker'.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm not living, i'm just killing time
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Er is ook een reden waarom die nog niet is geplaatst![]()
-9923483 originaliteit voor jou
Precies en nou allemaal opkankeren!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik ben erg intelligent en toch gebruik ik voortdurend het woord 'kanker'.
Conclusie: Terechte klacht en Hammer-of-Thor is een kankerhomo! [ afbeelding ]
boehoe een woordje ga janken zeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:19 schreef Strani het volgende:
Kijk, als iemand je vriendelijk vraagt iets niet te doen en je gaat er toch mee door, dan ben je gewoon een asociale lul.
Op Fok! hebben heel veel mensen al heel vaak vriendelijk gevraagd niet met kanker te schelden en toch gaan mensen er gewoon mee door. Dat zijn dus gewoon asociale lullen.
'Idd, kanker op.'quote:Op zondag 25 januari 2009 18:29 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
boehoe een woordje ga janken zeg.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:19 schreef Strani het volgende:
Kijk, als iemand je vriendelijk vraagt iets niet te doen en je gaat er toch mee door, dan ben je gewoon een asociale lul.
Op Fok! hebben heel veel mensen al heel vaak vriendelijk gevraagd niet met kanker te schelden en toch gaan mensen er gewoon mee door. Dat zijn dus gewoon asociale lullen.
Johan van Stekelenburg heeft allebei gehad als ik het goed heb..quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die er zwaar aan tillen
Tegenwoordig is het ingeburgerd.
Ooit iemand die de tering had horen klagen?
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:33 schreef Ravage het volgende:
Het is maar zo'n klein woord met zoveel effect
een woordje van 11 letters groot
voor de een een voertuig
voor de ander de dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan koplopers gaan ook een boel mensen dood hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 20:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vind dit echt zo'n goed topic eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |