quote:Op zondag 25 januari 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
klacht.. mensen die het nodig vinden om het woord kanker op het forum gebruiken om iets duidelijk te willen maken
Domme kankerhoer, als je het topic had gelezen had je het begrepenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
klacht.. mensen die het nodig vinden om het woord kanker op het forum gebruiken om iets duidelijk te willen maken
Opkankeren moraalridder.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
Volgens mij heb je het woord kanker zojuist gebruiktquote:Op zondag 25 januari 2009 15:51 schreef mirved het volgende:
Tokkies die het woord kanker gebruiken ga ik toch niet mee om.
GMTAquote:Op zondag 25 januari 2009 15:51 schreef mirved het volgende:
Nu doe je het zelf....quote:Op zondag 25 januari 2009 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen die ziektes roepen om hun worden kracht bij te zetten negeer ik toch altijd...
tokkie volk
hij gebruikt het als zelfstandig naamwoord...quote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het woord kanker zojuist gebruikt![]()
![]()
![]()
Gebruiken is gebruiken, moet ie maar specifieker zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij gebruikt het als zelfstandig naamwoord...
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gebruiken is gebruiken, moet ie maar specifieker zijn
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gebruiken is gebruiken, moet ie maar specifieker zijn
Spinal en Steenquote:
Ah oui, c'est vraiement stomquote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef l3laster het volgende:
ik stoor me wel aan mensen die denken dat frans spreken cool is![]()
Jij bent zeker zo'n kanker hypocriet die wel met tering/tyfus scheld maar niet met kanker omdat er veel mensen aan overlijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:51 schreef mirved het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Whehe, dat doe ik altijd zodat ze denken dat ik een sociaal leven heb! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vieze Furquote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben eraan en ik geef geen ene kankermoer.
Dat begrijp je nog wel een keer als je stoma net is aangebracht.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef GuyFawkes het volgende:
Mensen die zeiken als je kanker zegtDan heb je echt weinig te doen.
Haha had ik gisteravond nog, kwam er een gast tot 5 keer toe naar me toe "Ik ben zo kankerhard door gesnoven" "Ik ben helemaal naar de kanker".quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Schatgraver het volgende:
Wel grappig/irritant is dat altijd, zijn er bij het uitgaan (stappen is voor homo's) van die mannetjes die je de hele tijd gaan vertellen hoe erg ze eraan zijn![]()
Komen ze naar je toe "ey vriend ik heb zooo kankerveel gezopen ik zie je 3 keer hahaha"![]()
Gelukkig zijn dat soort mensen altijd onbekende van mij en kan je ze makkelijk drinken voor jezelf laten betalen![]()
Klacht: Mensen die anderen gaan vertellen hoe hard ze eraan zijn
Only in Duh Haagquote:Op zondag 25 januari 2009 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij gebruikt het als zelfstandig naamwoord...
ik word zo moe van al die kneuzen die kanker als standaard als toevoeging gebruiken op alles:
dus ik reed kanker hard naar die kanker supermarkt om dat kankercola en kankerpizza te halen om die vervolgens in mijn kanker oven te druken en daarna kankerpizza met kankercola te eten en te drinken.. dat was echt kanker lekker jah!
Cancerquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Schatgraver het volgende:
Wel grappig/irritant is dat altijd, zijn er bij het uitgaan (stappen is voor homo's) van die mannetjes die je de hele tijd gaan vertellen hoe erg ze eraan zijn![]()
Komen ze naar je toe "ey vriend ik heb zooo kankerveel gezopen ik zie je 3 keer hahaha"![]()
Gelukkig zijn dat soort mensen altijd onbekende van mij en kan je ze makkelijk drinken voor jezelf laten betalen![]()
Klacht: Mensen die anderen gaan vertellen hoe hard ze eraan zijn
en wanneer post jij dan eens je nudepics? je voegt nu 0% toequote:Op zondag 25 januari 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |