Haha nogmaals stoerdoenerij op internet ->quote:Op zondag 25 januari 2009 15:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nouja ik ga voor het eerst sinds 4 jaar niet meer naar grunn uit dus nu moet ik me thuis uitleven![]()
Gelukkig volende uitwedstrijd wel weer kaartjes dus hoef ik je niet meer te vervelen, maar heb je zo weinig te doen op je zondag dat je maar op mensen gaat zeuren?
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef Noshiba het volgende:
Nou dit gaat hem neit worden hoor
Gast, Feyenoord staat 12e of 13e ofzo. Denk je echt dat ze daar ook maar iets om geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom op Sparta , dan kan je boven Feijenoord komen te staan, dat zal ze pijn doen
Nee, denk het ook niet. Wat spelen ze ongeïnspireerd zeg..quote:
Beseffen weer eens niet waar het om gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Wat spelen ze ongeïnspireerd zeg..
Stoerdoenerijquote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha nogmaals stoerdoenerij op internet ->
En waarom mis je dan één van de mooiste wedstrjiden van het seizoen, jammer jammer.
En ja, ik kwam eens kijken of het hier nog steeds een Ajax-forum is.
Oh nee toch.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermaelenkneusje van de eeuw.
Altijd zo stoer en mans, maar ondertussen een watje van jewelste. Schijnt zelfs homo te zijn.
Joh, waarom reageer je nog op zo een kneus. Laat lekker.quote:
Das inderdaad een hele slechte eigenschap van mij maar het staat er ook al in ik wil altijd m'n gelijk halen!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Joh, waarom reageer je nog op zo een kneus. Laat lekker.
Haha achja, ga je gang! De 2-0 zit er aan te komen trouwens, wat een kans voor Lovre.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
StoerdoenerijAlsof het mij maar een ene fuck kan schelen wat ze hier van me vinden ik wil alleen altijd m'n gelijk halen en dat doe ik nu ook. En groningen vind ik tegenwoordig gewoon te gevaarlijk in dat uitvak.
en helaas je wilt blijkbaar niet onder ogen zien dat ajax gewoon de grootste club van nederland is dus waar je ook komt er is altijd wel iemand voor ajax en meestal is dat nog een meerderheid ook
Dus ik leef me lekker uit hierzo
Danku!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha achja, ga je gang! De 2-0 zit er aan te komen trouwens, wat een kans voor Lovre.
Wie zegt dat? Je vriendje?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermaelenkneusje van de eeuw.
Altijd zo stoer en mans, maar ondertussen een watje van jewelste. Schijnt zelfs homo te zijn.
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Straks wordt het in de 94e minuut 1-1 terwijl er 3 minuten blessuretijd was aangekondigd
Als jullie hier verliezen is de titel voor AZ.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.
Kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.
het is trouwens Markoquote:
Dat is ook weer erg overdrevenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Als jullie hier verliezen is de titel voor AZ.
van bastenquote:
Je stream loopt een beetje achter.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Susi het volgende:
Hoe krijgt die Lovre 'm er over heen, onbegrijpelijk zowat
Ja, dát zou het seizoen verneuken. Ben je zo goed bezig, komt Sparta opeens kijken! Oh nee toch.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom op Sparta , dan kan je boven Feijenoord komen te staan, dat zal ze pijn doen
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook weer erg overdreven
Als Ajacied moet ik je helaas gelijk geven denk ik. Dit zou echt een keerpunt geweest zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Best wel, kijk maar naar de laatste jaren, daar is meerdere keren een grote voorsprong door de koploper weggeven. Maar desalniettemin: komop Groningen nog eentje erbij.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuitquote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, Feyenoord staat 12e of 13e ofzo. Denk je echt dat ze daar ook maar iets om geven?
Denk het niet. De enige wedstrijd die az nog kan verliezen, is bij jullie in de arena. De rest zie ik ze allemaal winnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit, dat hun mindere rotterdams team even boven hun staan
PSV was ook zo onklopbaar de eerste seizoenshelft en die gaven het toch nog bijna weg.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk het niet. De enige wedstrijd die az nog kan verliezen, is bij jullie in de arena. De rest zie ik ze allemaal winnen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk het niet. De enige wedstrijd die az nog kan verliezen, is bij jullie in de arena. De rest zie ik ze allemaal winnen.
Dat sowiesoquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Ajax gaat in elk geval punten verspelen.
Ajax - AZ staat ook nog op het programma maar het word er niet makkelijker op inderdaad. Maar er zijn wel eens gekkere dingen gebeurdquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Rots het volgende:
[..]
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.
AZ overtuigd allesbehalve laatste maand, ja ze winnen wel, maar van degredatiekandidaten...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Rots het volgende:
[..]
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.
Gast, ze moeten nog 15 wedstrijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
Lekker relevant. Voorlopig is AZ nog steeds bezig met hun winning streak, dus ik zou maar nergens vanuit gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
PSV was ook zo onklopbaar de eerste seizoenshelft en die gaven het toch nog bijna weg.
Het verschil tussen az en de rest is ; dat az ook de mindere wedstrijden wint. Daar waar ajax, en psv maar die reken ik al nieteens meer mee, de punten laat liggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
AZ speelt ook verre van geweldig en die gaan nog een stel hele lastige wedstrijden krijgen.
Mwa, AZ wint toch elke wedstrijd met 2-0 alsnog, zonder al teveel inspanningen. Ik denk dat het vandaag beslist is (mits het zo blijft natuurlijk).quote:Op zondag 25 januari 2009 16:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
AZ overtuigd allesbehalve laatste maand, ja ze winnen wel, maar van degredatiekandidaten...
Die krijgen zo nog lastigere wedstrijden en helemaal aan einde van de competitie moeten ze tegen ajax, heerenveen en twente.
Het is pas beslist wanneer het is beslist.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Mwa, AZ wint toch elke wedstrijd met 2-0 alsnog, zonder al teveel inspanningen. Ik denk dat het vandaag beslist is (mits het zo blijft natuurlijk).
kijk jij maar naar studio sport vanavond de goal van perezquote:Op zondag 25 januari 2009 16:12 schreef versteegrob het volgende:
Waarom hebben voetballers vaak geen gevoel voor de bal en kunnen niet gericht schieten?
Kijk naar tennis, die kunnen een bal plaatsen
Kijk naar golf, die kunnen een bal plaatsen
Kijk naar darten, die kunnen een bal plaatsen
Kijk naar snooker, die kunnen een bal plaatsen
Kijk naar waterpolo, die kunnen een bal plaatsen
Kijk naar basketbal, die kunnen een bal plaatsen
Kijk naar ruby, die kunnen een bal plaatsen
Enz
Wordt er af en toe zo ziek van, dat al die ballen zo vaak naast gaan. Waar train je dan hele fucking dag voor?? Hoe lang spelen die voetballers al voetbal, minsten 15 jaar!
Ga zelf dan voetballen, als het toch zo makkelijk isquote:Op zondag 25 januari 2009 16:12 schreef versteegrob het volgende:
Waarom hebben voetballers vaak geen gevoel voor de bal en kunnen niet gericht schieten?
Enz
Wordt er af en toe zo ziek van, dat al die ballen zo vaak naast gaan. Waar train je dan hele fucking dag voor?? Hoe lang spelen die voetballers al voetbal, minsten 15 jaar!
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:12 schreef versteegrob het volgende:
Enz
In tegenstelling tot Leoquote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef finsdefis het volgende:
Je kan veel over Sno zeggen, maar hij verspeelt niet snel een bal.
Wat een onzin manquote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Mwa, AZ wint toch elke wedstrijd met 2-0 alsnog, zonder al teveel inspanningen. Ik denk dat het vandaag beslist is (mits het zo blijft natuurlijk).
Deels eensch.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:12 schreef versteegrob het volgende:
Enz
Ze moeten nog 16 wedstrijden volgens mij. Niets is nog beslist.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef Anonymousz het volgende:
Ajax 0-1 achter ik weet het bijna wel zeker: AZ wordt landskampioen![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef StarGazer het volgende:
Het regent niet eens hier in Groningen.
Typesquote:Op zondag 25 januari 2009 16:16 schreef versteegrob het volgende:
Stoer scheidsrechters, types Nederland dit. Ga je toch geen rood voor geven, pffffff
Lekker weer een puntje ingelopen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Vidacz het volgende:
Feyenoord dit weekend meer punten dan Ajax. Helemaal niet in Amsterdam!
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Frasier het volgende:
De arbitrage zet zichzelf weer lekker voor lul. Kleinzerige mannetjes
Jawel hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Roeni3 het volgende:
LDL commentator heeft niet door dat Vertonghen rood heeft gekregen.
Je moet gewoon je muil niet opentrekken over zulke dingen als je geel hebt. Dan ben je een randdebiel. Ja, zelfs als je Ajacied bent, ben je dan een randdebiel.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:16 schreef Cheiron het volgende:
Wat een enorme dweil die Wegereef. Daar geeft je toch geen rood voor. Rot toch op zeg.
Het is Henk Kok, vandaarquote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Roeni3 het volgende:
LDL commentator heeft niet door dat Vertonghen rood heeft gekregen.
Nee, vertonge zet zich niet voor lul natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Frasier het volgende:
De arbitrage zet zichzelf weer lekker voor lul. Kleinzerige mannetjes
Ajax staat 2e en Feyenoord staat 12e helemaal niks in Rotterdam (Zuid)quote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Vidacz het volgende:
Feyenoord dit weekend meer punten dan Ajax. Helemaal niet in Amsterdam!
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef Zwansen het volgende:
JONGENS! DE SCHEIDS HEEFT HET WEER GEDAAN DAT KAN MAAR 1 DING BETEKENEN: AJAX STAAT ACHTER!
ajax gaat voor de titel? maar laat die discussie maar achterwegen wat gaat toch nergens overquote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ajax staat 2e en Feyenoord staat 12e helemaal niks in Rotterdam (Zuid)
HEE KOEKWAUS, JE CAPSLOCK STAAT AAN!!!1111quote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef Zwansen het volgende:
JONGENS! DE SCHEIDS HEEFT HET WEER GEDAAN DAT KAN MAAR 1 DING BETEKENEN: AJAX STAAT ACHTER!
Ach hou toch op. Wat doet hij nou helemaal?! Als je ziet wat speler normaal doen, met hun hoofd op 10 cm van de scheids. Verthongen doet geen fuck.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet gewoon je muil niet opentrekken over zulke dingen als je geel hebt. Dan ben je een randdebiel. Ja, zelfs als je Ajacied bent, ben je dan een randdebiel.
quote:
Buiten vbl om kan ik je nog wel teren maar hierzoquote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Die van jou ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
HEE KOEKWAUS, JE CAPSLOCK STAAT AAN!!!1111
Gewoon accepteren, teruglopen en zorgen dat je de bal verovert. Scheelt weer een paar seconden tijd. Spelers moeten hun plaats kennen, al dat gezanik en gezeik tegenwoordig.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Wat doet hij nou helemaal?! Als je ziet wat speler normaal doen, met hun hoofd op 10 cm van de scheids. Verthongen doet geen fuck.
Klopt, want aan de spelers die op het veld staan ligt het niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Marco van Basten is verantwoordelijk voor deze nederlaag niemand anders
Spelers misschien????quote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Marco van Basten is verantwoordelijk voor deze nederlaag niemand anders
Hap hap hap.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ajax staat 2e en Feyenoord staat 12e helemaal niks in Rotterdam (Zuid)
3-3 eindstand.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Hoeveel styaat het bij Utrecht, ik hoorde hier net heel hard juichen
Gast. Ik loop je gewoon in de zeik te nemen. Ik heb nog geen seconde van de wedstrijd gezien.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Buiten vbl om kan ik je nog wel teren maar hierzoBen je nog triester dan de mensen die zeggen dat het aan de scheidsrechter ligt.
En ga nou niet ontkennen dat ie slecht bezig is want hij doet het redelijk maar hij maakt sommige belachelijke beslissingen
Jammer dat je iemand anders z'n grap moet overnemen pauperquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef VatosLoco het volgende:
hmm,
- De scheids heeft het gedaan
- Ajaxieden die meteen weer over feyenoord beginnen
Staat ajax achter?
Bij Suarez kun je daar gewoon vanuit gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:21 schreef Noshiba het volgende:
Gevlagd voor hands, alsof ie dat kan zien
Wat ben jij toch een ongelofelijke sukkel.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Serieus he.... Ik zie hoogstens 2 Ajacieden wat over de Scheids zeggen en juist de Feyenoord kneusjes hier zelf komen kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef VatosLoco het volgende:
hmm,
- De scheids heeft het gedaan
- Ajaxieden die meteen weer over feyenoord beginnen
Staat ajax achter?
Heerlijk hoe jullie Ajacieden meteen happenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jammer dat je iemand anders z'n grap moet overnemen pauper
Heerlijk dat er dan nog een grotere sukkel is die hapt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelofelijke sukkel.
Haha er staat gewoon geel op, terechte gele kaart. Kap nou is met het afschuiven op de scheidsrechter, gewoon verschrikkelijk stom van Vertonghen dit. Hij was wss gewoon gefrustreerd omdat hij heel kut speelde vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Wat doet hij nou helemaal?! Als je ziet wat speler normaal doen, met hun hoofd op 10 cm van de scheids. Verthongen doet geen fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |