Haha achja, ga je gang! De 2-0 zit er aan te komen trouwens, wat een kans voor Lovre.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
StoerdoenerijAlsof het mij maar een ene fuck kan schelen wat ze hier van me vinden ik wil alleen altijd m'n gelijk halen en dat doe ik nu ook. En groningen vind ik tegenwoordig gewoon te gevaarlijk in dat uitvak.
en helaas je wilt blijkbaar niet onder ogen zien dat ajax gewoon de grootste club van nederland is dus waar je ook komt er is altijd wel iemand voor ajax en meestal is dat nog een meerderheid ook
Dus ik leef me lekker uit hierzo
Danku!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha achja, ga je gang! De 2-0 zit er aan te komen trouwens, wat een kans voor Lovre.
Wie zegt dat? Je vriendje?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermaelenkneusje van de eeuw.
Altijd zo stoer en mans, maar ondertussen een watje van jewelste. Schijnt zelfs homo te zijn.
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Straks wordt het in de 94e minuut 1-1 terwijl er 3 minuten blessuretijd was aangekondigd
Als jullie hier verliezen is de titel voor AZ.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.
Kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.
het is trouwens Markoquote:
Dat is ook weer erg overdrevenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Als jullie hier verliezen is de titel voor AZ.
van bastenquote:
Je stream loopt een beetje achter.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Susi het volgende:
Hoe krijgt die Lovre 'm er over heen, onbegrijpelijk zowat
Ja, dát zou het seizoen verneuken. Ben je zo goed bezig, komt Sparta opeens kijken! Oh nee toch.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom op Sparta , dan kan je boven Feijenoord komen te staan, dat zal ze pijn doen
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook weer erg overdreven
Als Ajacied moet ik je helaas gelijk geven denk ik. Dit zou echt een keerpunt geweest zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Best wel, kijk maar naar de laatste jaren, daar is meerdere keren een grote voorsprong door de koploper weggeven. Maar desalniettemin: komop Groningen nog eentje erbij.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuitquote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, Feyenoord staat 12e of 13e ofzo. Denk je echt dat ze daar ook maar iets om geven?
Denk het niet. De enige wedstrijd die az nog kan verliezen, is bij jullie in de arena. De rest zie ik ze allemaal winnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit, dat hun mindere rotterdams team even boven hun staan
PSV was ook zo onklopbaar de eerste seizoenshelft en die gaven het toch nog bijna weg.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk het niet. De enige wedstrijd die az nog kan verliezen, is bij jullie in de arena. De rest zie ik ze allemaal winnen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk het niet. De enige wedstrijd die az nog kan verliezen, is bij jullie in de arena. De rest zie ik ze allemaal winnen.
Dat sowiesoquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Ajax gaat in elk geval punten verspelen.
Ajax - AZ staat ook nog op het programma maar het word er niet makkelijker op inderdaad. Maar er zijn wel eens gekkere dingen gebeurdquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Rots het volgende:
[..]
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.
AZ overtuigd allesbehalve laatste maand, ja ze winnen wel, maar van degredatiekandidaten...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Rots het volgende:
[..]
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.
Gast, ze moeten nog 15 wedstrijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
Lekker relevant. Voorlopig is AZ nog steeds bezig met hun winning streak, dus ik zou maar nergens vanuit gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
PSV was ook zo onklopbaar de eerste seizoenshelft en die gaven het toch nog bijna weg.
Het verschil tussen az en de rest is ; dat az ook de mindere wedstrijden wint. Daar waar ajax, en psv maar die reken ik al nieteens meer mee, de punten laat liggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
AZ speelt ook verre van geweldig en die gaan nog een stel hele lastige wedstrijden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |