Stoerdoenerijquote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha nogmaals stoerdoenerij op internet ->
En waarom mis je dan één van de mooiste wedstrjiden van het seizoen, jammer jammer.
En ja, ik kwam eens kijken of het hier nog steeds een Ajax-forum is.
Oh nee toch.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermaelenkneusje van de eeuw.
Altijd zo stoer en mans, maar ondertussen een watje van jewelste. Schijnt zelfs homo te zijn.
Joh, waarom reageer je nog op zo een kneus. Laat lekker.quote:
Das inderdaad een hele slechte eigenschap van mij maar het staat er ook al in ik wil altijd m'n gelijk halen!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Joh, waarom reageer je nog op zo een kneus. Laat lekker.
Haha achja, ga je gang! De 2-0 zit er aan te komen trouwens, wat een kans voor Lovre.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
StoerdoenerijAlsof het mij maar een ene fuck kan schelen wat ze hier van me vinden ik wil alleen altijd m'n gelijk halen en dat doe ik nu ook. En groningen vind ik tegenwoordig gewoon te gevaarlijk in dat uitvak.
en helaas je wilt blijkbaar niet onder ogen zien dat ajax gewoon de grootste club van nederland is dus waar je ook komt er is altijd wel iemand voor ajax en meestal is dat nog een meerderheid ook
Dus ik leef me lekker uit hierzo
Danku!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha achja, ga je gang! De 2-0 zit er aan te komen trouwens, wat een kans voor Lovre.
Wie zegt dat? Je vriendje?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermaelenkneusje van de eeuw.
Altijd zo stoer en mans, maar ondertussen een watje van jewelste. Schijnt zelfs homo te zijn.
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Straks wordt het in de 94e minuut 1-1 terwijl er 3 minuten blessuretijd was aangekondigd
Als jullie hier verliezen is de titel voor AZ.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.
Kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1-1 is ook niet genoeg. We moeten gewoon winnen, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |