quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk het niet. De enige wedstrijd die az nog kan verliezen, is bij jullie in de arena. De rest zie ik ze allemaal winnen.

Dat sowiesoquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Ajax gaat in elk geval punten verspelen.

Ajax - AZ staat ook nog op het programma maar het word er niet makkelijker op inderdaad. Maar er zijn wel eens gekkere dingen gebeurdquote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Rots het volgende:
[..]
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.

AZ overtuigd allesbehalve laatste maand, ja ze winnen wel, maar van degredatiekandidaten...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Rots het volgende:
[..]
6 punten ga je niet zomaar goedmaken, dan moet je hopen op fouten van AZ.

Gast, ze moeten nog 15 wedstrijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
Als jullie hier verliezen is de titel voor AZ.

Lekker relevant. Voorlopig is AZ nog steeds bezig met hun winning streak, dus ik zou maar nergens vanuit gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
PSV was ook zo onklopbaar de eerste seizoenshelft en die gaven het toch nog bijna weg.

Het verschil tussen az en de rest is ; dat az ook de mindere wedstrijden wint. Daar waar ajax, en psv maar die reken ik al nieteens meer mee, de punten laat liggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

AZ speelt ook verre van geweldig en die gaan nog een stel hele lastige wedstrijden krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |