Dat vat ik op als een compliment..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerljik als een puber het over vroeger heeft
http://nl.justin.tv/onsubatquote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Is er ergens een stream van NEC? Ik heb nu de lokale radio aan staan, maar da's ook drie keer niks.
Werd echter ook voor geen meter gekeken naar hoe men liep bij die passes... Burgzorg was elke keer dichtst bij de bal. Maar hij debuteert wel lekker ja.quote:
Thuis supporterquote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef waterreus23 het volgende:
Voor vanmiddag:
FC Utrecht
FC Groningen
Heracles Almelo
FC Volendam
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Rommedahl wordt uitgespeeld door Sprockel
Gabri speelt, dus winst.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen: Luciano; Hiariej, Sankoh, Granqvist, Stenman; Van de Laak, Holla, Lovre, Levchenko; Berg en Garcia.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Vermaelen, Schilder; Gabri, Verthongen, De Jong; Sulejmani, Suárez en Emanuelson.
Ja je verwacht toch heel wat anders van de Gelderse derby.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Dos37 het volgende:
alle wedstrijden kunnen alleen maar beter dan wat ze Arnhem aan het doen zijn.
Nou, Rijnsburgse boys thuis voor de beker....quote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Speelden zo'n beetje hun slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik zo.
Dit systeem werkt duidelijk niet. Zomer is toch wel erg belangrijk geworden en natuurlijk is het vertrek van Wisgerhof ook nog steeds merkbaar. Sibum is ook vervelend maar ook toen hij er wel in stond speelde NEC slecht. Positief punt is die burgzorg die het goed doet, en opzich is het punt ook wel mooi meegenomen al hebben ze er allebei niet zoveel aan.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Speelden zo'n beetje hun slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik zo.
Wout Bramaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |