Dat vat ik op als een compliment..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerljik als een puber het over vroeger heeft
http://nl.justin.tv/onsubatquote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Is er ergens een stream van NEC? Ik heb nu de lokale radio aan staan, maar da's ook drie keer niks.
Werd echter ook voor geen meter gekeken naar hoe men liep bij die passes... Burgzorg was elke keer dichtst bij de bal. Maar hij debuteert wel lekker ja.quote:
Thuis supporterquote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef waterreus23 het volgende:
Voor vanmiddag:
FC Utrecht
FC Groningen
Heracles Almelo
FC Volendam
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Rommedahl wordt uitgespeeld door Sprockel
Gabri speelt, dus winst.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen: Luciano; Hiariej, Sankoh, Granqvist, Stenman; Van de Laak, Holla, Lovre, Levchenko; Berg en Garcia.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Vermaelen, Schilder; Gabri, Verthongen, De Jong; Sulejmani, Suárez en Emanuelson.
Ja je verwacht toch heel wat anders van de Gelderse derby.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Dos37 het volgende:
alle wedstrijden kunnen alleen maar beter dan wat ze Arnhem aan het doen zijn.
Nou, Rijnsburgse boys thuis voor de beker....quote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Speelden zo'n beetje hun slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik zo.
Dit systeem werkt duidelijk niet. Zomer is toch wel erg belangrijk geworden en natuurlijk is het vertrek van Wisgerhof ook nog steeds merkbaar. Sibum is ook vervelend maar ook toen hij er wel in stond speelde NEC slecht. Positief punt is die burgzorg die het goed doet, en opzich is het punt ook wel mooi meegenomen al hebben ze er allebei niet zoveel aan.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Speelden zo'n beetje hun slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik zo.
Wout Bramaquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Noshiba het volgende:
Jezus het lijkt me bokkoud in dat stadion, dat ze dat niet even verwarmen?1!
Is iemand overleden van de club.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:26 schreef Superheld het volgende:
Uh, you'll never walk alone?
Ah voor een medewerker.
Weet je, ik heb hier een Ajax sjaal met daarop 'You'll never walk alone'quote:Op zondag 25 januari 2009 14:26 schreef Superheld het volgende:
Uh, you'll never walk alone?
Ah voor een medewerker.
Te laat, had al ge-editquote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is iemand overleden van de club.
Met een streep er door heen heel groot!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze al gesignaleerd?
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
Met een streep er door heen heel groot!
Nee, ze gaan hem vrolijk toezingen. Jezus Christ.quote:
En dat ie scoortquote:Op zondag 25 januari 2009 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopen dat Silva er nog in komt vandaag.
Ja hehequote:Op zondag 25 januari 2009 14:37 schreef venomsnake het volgende:
haha, die reactie op "alle boeren zijn homo"![]()
Suarez.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:40 schreef leonnekes het volgende:
Staan er bij Groningen - Ajax nog spelers op scherp?
Behalve Van der Laak dan die al geel heeft|?
Dank je wel, als die slim is pakt die tegen SC Heerenveen geel. Want de wedstrijd daarna speel je tegen Heracles en dan kun je in mijn ogen Suarez wel missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft gescoord?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:43 schreef RuneRose het volgende:
1-1
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hij houdt zich wel goed de laatste tijd.
Ik ben na vitesse-nec en eerste kwartier van dit nóg niet wakker geworden sinds ik op ben. Integendeel.quote:
Levchenko was gewoon te laat, pass was prima.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:49 schreef venomsnake het volgende:
Lekker balletje van Berg.
Misschien net iets te scherp.
Hij had die bal direct goed moeten leggen zodat hij gelijk druk op het doel kon zetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:51 schreef versteegrob het volgende:
Die Schilder is toch helemaal niks, zo passief. Lekkere actie Urby
staat er alleen maar uit noodquote:Op zondag 25 januari 2009 14:51 schreef versteegrob het volgende:
Die Schilder is toch helemaal niks, zo passief. Lekkere actie Urby
Kutquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef RuneRose het volgende:
2-1 voor utrech, van der gun,
"Come op"?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Kvind Berg wel sterk vandaag... COME OP FC
Wedstrijd van het jaar voor iedere clubquote:Op zondag 25 januari 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Doen alle ploegen het hele seizoen energie besparen voor de wedstrijden tegen Ajax?
Altijd een wereld van verschil met andere wedstrijden die ze spelen....
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Doen alle ploegen het hele seizoen energie besparen voor de wedstrijden tegen Ajax?
JIj hebt duidelijk een Ajax bril op.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Ja, domme voetballer. Mounir had hem gemaakt. Hij zou een hoek uitkiezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:59 schreef rgras het volgende:
Suarez schoot weer recht op de keeper.
Omdat Ajax de laatste 4 jaar natuurlijk kampioen is geworden. Dan doe je graag een extra stapje tegen zo'n topclub.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Inderdaadquote:
Juist, he he.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaf toch eredivisie live aan man
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:06 schreef SCH het volgende:
Groningen beter, Ajax groetere kansen? Goede samenvatting?
Of je woont niet in Nederlandquote:Op zondag 25 januari 2009 15:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Juist, he he.
Of allemaal onder de plak thuis.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 25 januari 2009 15:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Juist, he he.
Of allemaal onder de plak thuis.
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
In welke minuut zit de wedstrijd, ik kijk een stream
Vind ik ook. Ik ben niet kapot van zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
de Jong is echt te licht voor dit niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |