quote:
Ik blijf soms wel eens hangen, maar niet vaak.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef Mirjam het volgende:
okay, tof!
niet lastig?
blijf je nooit hangen met aankleden/ werk etc.?
Rook,quote:Op zondag 25 januari 2009 14:11 schreef saaw het volgende:
Heel tof en mooi idd!
Ik wil ook nog een keer een md zetten maar eerst maar beslissen of ik voor de rook of anti helix ga.
Ik zit erover te denken (of eigenlijk wil ik het gewoon heel graag) om twee gaatjes te doen waar ongeveer normaal de industrial zit, eentje bovenin en eentje aan de zijkant. En dan die aan de zijkant toch wat lager dan normaal de industrialquote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een industrial altijd wel mooi gevonden
denk alleen niet dat ik het doe, duurt zo lang voordat het genezen is, en ik slaap altijd op m'n zij, dus dat wordt wat ingewikkeld dan
Ja natuurlijkquote:
Hoop het wel ja en denk het eigenlijk ook wel. Maar we zullen zien.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:11 schreef Empathologica het volgende:
@ Saaw, zal toch wel kunnen meteen met een staafje?
Ga binnenkort met vriendin weer naar Amsterdam, zij wil d'r rook laten piercen. Ik tot nu toe niks.
Medusa's vind ik nooit zoquote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat ik 1 van mijn lippiercings eruit haal (snakebites) en een medusa laat zetten, hihi.
[ afbeelding ]
zo dus (:
Oooh wat jammer!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat ik 1 van mijn lippiercings eruit haal (snakebites) en een medusa laat zetten, hihi.
[ afbeelding ]
zo dus (:
Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef saaw het volgende:
Denk het ook ja
[ afbeelding ]
Vraag me af of ik dan meteen een staafje kan, vind met een ringetje niet zo mooi.
Heb nu in mn tragus ook een staafje, vind zo'n heel klein balletje wat daar gewoon zit te zitten echt te grappig.
Ff langs de piercer van de week.
Ja het zetten deed wel zeer maar minder dan mn conch [denk dat dat net zoiets is als industrial qua pijn?]quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..
en luister jij vaak muziek, bijv. met oordopjes? Is dat irriterend voor zo'n piercing in het begin of heb je dat vermeden?
Ik denk juist dat een medusa jou wel tof staat!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
hmm ;/
wheee supergroot, even kleiner machen :']
Ik heb ook een tragus. Vond het niet echt pijn doen en het ongemak icm oordopjes valt heel erg mee. Gewoon een klein ringetje nemen of een staafje met kleine balletjes. Nu heb ik uit nood een staafje met 5 mm balletjes maar dan blijven de oordopjes idd niet meer zo goed zitten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..
en luister jij vaak muziek, bijv. met oordopjes? Is dat irriterend voor zo'n piercing in het begin of heb je dat vermeden?
Dankjewel! Het zijn allemaal losse sieraadjes.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh en Chipszak: vette MD's! Zitten ze onder de huid aan elkaar geschakeld of zijn het losse sieraadjes?
Als je gewoon dit aan je piercer uitlegt neem ik aan dat jullie samen wel tot een oplossing komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Ik heb 4 piercings gehad; tong, navel, clithood en christina. Omdat ze niet goed genazen (ontstoken), heb ik er 3 uitgehaald. In 1 heb ik een plastic piercing in gedaan. Stom genoeg gaat dat wel goed. Nu lijkt het me logisch dat het lichaam het materiaal niet accepteert.
Maarrrrrrr is het ook mogelijk om een goede piercer te vinden die met iets anders dan chirurgisch staal piercings zet? Prijs maakt niet uit.
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Eerst overal informeren wat de mogelijkheden zijn, en dan pas naar de piercer. Pas als de piercer dan gelijk staat aan de mogelijkheden die ik gehoord heb, vertrouw ik hetquote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef saaw het volgende:
[..]
Als je gewoon dit aan je piercer uitlegt neem ik aan dat jullie samen wel tot een oplossing komen.
Ik zou gewoon een goeie piercer zoeken, die hebben er lijkt mij meer verstand van dan random mensen online.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Eerst overal informeren wat de mogelijkheden zijn, en dan pas naar de piercer. Pas als de piercer dan gelijk staat aan de mogelijkheden die ik gehoord heb, vertrouw ik hetZijn de intieme piercings die ik opnieuw wil, dus dan is een beetje zekerheid wel handig.
Mijn god. Weet je hoeveel 'goede' piercers er verkeerd bezig zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een goeie piercer zoeken, die hebben er lijkt mij meer verstand van dan random mensen online.
Daar ga ik binnenkort ook maar een keer wat laten piercen, ziet er allemaal goed uit daarquote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Empathologica het volgende: Paradigm Bodyart,
Rustig maar.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Mijn god. Weet je hoeveel 'goede' piercers er verkeerd bezig zijn?
Mag je mij uitleggen wat er mis is met overal wat extra info zoeken? Ervaringen van mensen zegt mij meer, dan een slechte piercer die goed aangeschreven staat omdat hij bij een lid is van iets, waar hij gewoon voor betaalt
Ok, dankjewel voor die namen. Altijd handigquote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Empathologica het volgende:
Er mag tegenwoordig toch niet eens meer met chirurgisch staal gepierced worden? Wel met titanium of bioplast (of hoe het ook heet) en er zijn genoeg piercers die daar ook mee piercen. Zelf zou ik even informeren bij bv Paradigm Bodyart, Dare2Wear/Classic Ink & Mods en Studio Rosscher, die worden over het algemeen toch wel als een van de betere in Nederland beschouwd.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef .Kimmie. het volgende:
Die MD's op je pols vind ik echt tof!!
Ik zou er graag 2 in de lengte hebben denk ik. Vind ze echt heel gaaf!!
Even sparen denk ik..
Dat gebeurt wel! Volgens mij betaal je nog wel, maar wel aanzienlijk minder en dan mogen mensen op je oefenen alst ware,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef .Kimmie. het volgende:
Balen he!!
Droomde vannacht nog, dat ik als proefkonijn gratis alle piercings kon laten zetten waar ik
zin in had. (kon die piercer oefenen!)
Whaaaa, je snapt ik zat helemaal onder! hahaha!
Kom ik weer met m'n eeuwige tipquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in A'dam, niet al te ver van CS vandaan?
Fame? Is dat niet een muziekwinkel op de Kalverstraat ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n eeuwige tip, maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Mja, gaat mij eigenlijk alleen om hygiene en dat het goed gedaan wordtquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Scandalous het volgende:
Yep, het zit in een klein zijstraatje daarnaast
Weet niet of ze de allerduurste zijn, maar ze weten iig wat ze doen en ik zou me nooit meer door een ander laten piercen(en ze hebben mooie sieraden)
Goede tip.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n eeuwige tip, maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Oeh foto's jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Leinonlein het volgende:
Neeee je moet naar dare2wear gaan, mijn persoonlijke favoriet. 5 minuutjes van centraal ongeveer. VCH kost 60 of 65 euro (ring/staafje).
Gisteren een bestelling van BAF binnen gekregen. Was mijn eerste keer dus ik was wat onbekend met betalen en verzenden maar het ging super! Binnen een week had ik mijn pluggen binnen, echt snel. Ga straks denk ik even een foto schieten.
Dat is balenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef saaw het volgende:
Ik hoor net vandaag dat ik door mn nieuwe medicijnen verhoogde kans heb op infecties [doet iets raars met je weerstand] en dat ik het dus wel kan vergeten om de komende tijd nieuwe piercings te laten zetten
Nouuu misschien overdrijf ik wat inderdaad maar het is iig loopafstand haha.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef Empathologica het volgende:
5 minuutjes? Man ik liep er wel wat langer op hahah
En D2W of CI&M maakt ook niet uit eigenlijk, persoonlijk vind ik CI&M fijner omdat je dan op 1e verdieping zit en je de ruimte hebt om je broek uit te trekken enzo. Terwijl bij D2W je achter gordijntje ligt, alhoewel ze daar dan wel weer de deur op slot draaien
dat is niet zeker, hangt van per persoon af en hoe je het stretched. als je het binnen een week of 2 naar 6mm stretched ofzo, dan heb je een grotere kans dat ze niet terug zullen groeien naar een normaal oorbelgaatje, k zou het veel tijd geven, veel geduld, krijg je ook het beste resultaat.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:15 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben sinds vanavond begonnen met stretchen![]()
Heb er in 1 keer 2 mm ingekregen, dmv vaselinezijn beschaafde knopjes.. Heb nog expanders liggen, en houten 2.nogwat holes
![]()
Mijn vent is zoooo anti, en des te meer hij dat is, des te meer ik het juist ga stretchen![]()
(tot hoever groeit het nog terug eigenlijk? 2cm zeker toch??)
Heb nu conch, daith en tragus.. En wil méér!!!!![]()
(heb buiten oren sowieso nog meer, tepel, tong, navel en CH!)
Jaa, een mm per maand is het beste. Ik zelf had er niet zolang over gedaan, ik ging binnen een maand geloof ik naar de 6 (ja slecht, maar ben ook niet van plan groter te gaan, en heb het door m'n piercer laten doen) Bij mij ging het ook wel heel makkelijk, die 2mm!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef NieTTus het volgende:
Zal ik doen!! Thnx... ben ook niet van plan om binnen no time naar 6 mm te gaan
Gewoon een mm per maand ofzo.. Geen idee maar niet te snel! 2 mm ging er zo in, maar dat wist ik al wel aangezien 1.6 er zonder moeite inging
Maar nu 2 mm er in, voelt tof
Haha klopt, ik voelde er ook echt totaal niets van, maar kan ook wel tegen pijn (behalve als ik prikken moet halen, dat duurt zo lang en is gewoon kutquote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef NieTTus het volgende:
Hihi ik ben iemand die met gemak die 6 mm per maand erdoor gejast krijgt!! (pijngrens wat is dat!?)
Maar in dit geval lijkt me dat niet slim.. Vooral niet omdat mijn vent & zijn familie tegen is.. Laat me er niet door tegenhouden, maar als het dus terug moet groeien moet dat wel kunnen
Ik wil dus ook 6 mm dus eigenlijk maakt dat dan niet uit.. die 2 mm was echt makkelijk! Zonder vaseline deed het TE veel pijn, nu zitten ze er inbeetje gevoelig, maar das op zich fijn
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef NieTTus het volgende:
Hihi ik ben iemand die met gemak die 6 mm per maand erdoor gejast krijgt!! (pijngrens wat is dat!?)
Maar in dit geval lijkt me dat niet slim.. Vooral niet omdat mijn vent & zijn familie tegen is.. Laat me er niet door tegenhouden, maar als het dus terug moet groeien moet dat wel kunnen
Ik wil dus ook 6 mm dus eigenlijk maakt dat dan niet uit.. die 2 mm was echt makkelijk! Zonder vaseline deed het TE veel pijn, nu zitten ze er inbeetje gevoelig, maar das op zich fijn
En 8mm in 3 maanden is dus ook ongezond snelquote:Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Pijn wat is dat? Dat is nog misschien het minst belangrijke bij stretchen.
Tijd, geduld.. en genezing zijn belangrijk om het mooi te stretchen.
Ik zit nu op 8 mm, en heb daar toch bijna 3 maanden over gedaan.
Om het zonder ontstekingen door te komen, of vies litteken weefsel.
Het mag tijdens het stretchen niet bloeden, of open scheuren..
Dus gebruik vooral glijmiddel,olie of vaseline.
Niet zonder proberen, waarom zou je?
Hoop dat je een beetje geduld hebt, bezint eer gij begint
quote:Op maandag 2 februari 2009 07:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En 8mm in 3 maanden is dus ook ongezond snel.
Helemaal wel, want je lichaam kan dat helemaal niet aan en je zult misschien op het eerste gezicht mooie oren hebben, maar grote kans dat ze uiteindelijk kuren gaan vertonen of blowouts hebben of spontaan littekenweefsel krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Helemaal niet, we hebben het steeds zo ver mogelijk gedaan zonder dat het ging scheuren.
Eerst naar 1.6 mm toen naar 3.2 en daarna naar 5 en toen naar 8.![]()
Hoe verder je gaat, des te verder de volgende stap.
Na 5 zat 8 mm er heel gemakkelijk in.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helemaal wel, want je lichaam kan dat helemaal niet aan en je zult misschien op het eerste gezicht mooie oren hebben, maar grote kans dat ze uiteindelijk kuren gaan vertonen of blowouts hebben of spontaan littekenweefsel krijgen.
En van 5 naar 8.. Laat ze dan lekker snijden als je zo'n achterlijk grote stap wilt nemen.
De stappen zijn overigens 1.6, 2, 3, 4, 6 (maar het liefst 5 als tussenstap), 8 (maar het liefst 7 als tussenstap) in een periode van zo'n 12 maanden (en 2 maanden per stap is al aan de krappe kant).
Stretchen = stretchen, niet forceren en pijn hebben.
Maar als je advies geeft langzaam aan te doen, en vervolgens aangeeft zelf binnen zo'n periode op zo'n maat uit gekomen te zijn, komt dat toch niet geloofwaardig over?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen, waarom zou ik hier advies geven dat het langzaam moet als ik zelf volgens jou maar gewoon wat gedaan heb?
Stretchen, kun je tot het uiterste doen als je ook echt stopt op het uiterste.
En dat is, voordat het gaat scheuren, voordat je iets gaat forceren.
En het de tijd geeft te 'genezen'/wennen, en dat heb ik gedaan.
Dit was mijn tempo, het tempo waarop mijn lichaam het met gemak aan kon.
Zoals ik al zei, ik heb nooit een ontsteking gehad. Bloeding of whatever.
Of een irritatie, mijn oren waren hooguit wat warm de eerste uren.![]()
En van 8 naar 5mm, die stap die jij nu zo belachelijk probeert te maken is ook met gemak gegaan bij mij.
Stretchen is stretchen, en zo met die gedachten ben ik ook begonnen en deze 3 maanden door gekomen.
Heb gesmeerd met aloe vera propolis creme, waardoor het goed soepel is gebleven en snel genezen is.
Ieder lichaam is anders, zo heb ik dan misschien geluk gehad met die 'belachelijk' korte tijd.
En bedankt voor je bezorgdheid, ik heb geen blowouts.
Na al die tijd, nog steeds niks te bekennen van littekenweefsel of andere nare dingen.![]()
Meteen op 14 februari dan hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:27 schreef saaw het volgende:
Het klinkt voor mij ook wat snel maar als het goed is gegaan is dat natuurlijk chill. Ik denk dat ik ook wel sneller had gekund maar wilde gewoon de kans niet lopen dat het mis ging dus heb lekker langzaam gedaan, je hebt toch ook geen haast ofzo ermee.
Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.
Er zijn genoeg gekken die beginnen te stretchen met sate-stokjes dus je weet het maar nooit
En debb> oeh ik ga meteen bestellen!
ooh dat is eigenlijk extra chill want ik heb niet echt geld ervoor nuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meteen op 14 februari dan hede code werkt nu niet. Heb voor elke maand codes dus zal ze elke keer op tijd posten
.
Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:27 schreef saaw het volgende:
Het klinkt voor mij ook wat snel maar als het goed is gegaan is dat natuurlijk chill. Ik denk dat ik ook wel sneller had gekund maar wilde gewoon de kans niet lopen dat het mis ging dus heb lekker langzaam gedaan, je hebt toch ook geen haast ofzo ermee.
Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.
Er zijn genoeg gekken die beginnen te stretchen met sate-stokjes dus je weet het maar nooit
En debb> oeh ik ga meteen bestellen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:24 schreef Empathologica het volgende:
@ Frappelsien; ben dan wel benieuwd naar een foto van je naakte lellen, hoe dat eruit ziet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef Scandalous het volgende:
whoopsIk zag er een rug en een stukje bilspleet in
"Bij Queen of Rings hebben ze me geadviseerd 3x per dag Sterilon creme op te smeren en niet meer te vaak te wassen met Unicura (1x er dag) omdat de huid anders steeds weer nattig word."quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef Twinky het volgende:
hmm... Ik heb mijn navelpiercing nu zo goed als een jaar en het blijft een drama. Er komt nog steeds pus uit maar het vervelendste is in mijn navel, waar het onderste bolletje tegen mijn huid komt, daar komt elke twee maanden (of vaker) een dikke vette pusbult met bloed enzo. Heel ranzig en erg pijnlijk. Ik was het gewoon met unicura maar word er niet echt gelukkig van....
Tongpiercing is ook niet relaxt, ik druk mijn tong dus tegen mijn gehemelte en daardoor krijg ik een megakrater. Af en toe zo'n pilvormig ding helpt wel (dan krijg ik een pilvormige krater) en met een groter balletje (6 mm) gaat het ook niet in mijn tong maar regelmatig doet het ook gewoon zeer.
De gaatjes in mijn oren gaan wel goed
En whuut, 6mm in je tong? bedoel je niet 1.6?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef Twinky het volgende:
hmm... Ik heb mijn navelpiercing nu zo goed als een jaar en het blijft een drama. Er komt nog steeds pus uit maar het vervelendste is in mijn navel, waar het onderste bolletje tegen mijn huid komt, daar komt elke twee maanden (of vaker) een dikke vette pusbult met bloed enzo. Heel ranzig en erg pijnlijk. Ik was het gewoon met unicura maar word er niet echt gelukkig van....
Tongpiercing is ook niet relaxt, ik druk mijn tong dus tegen mijn gehemelte en daardoor krijg ik een megakrater. Af en toe zo'n pilvormig ding helpt wel (dan krijg ik een pilvormige krater) en met een groter balletje (6 mm) gaat het ook niet in mijn tong maar regelmatig doet het ook gewoon zeer.
De gaatjes in mijn oren gaan wel goed
Ja ik zo meteen op zoek! Zal wel even melden als ik hem ergens gevonden hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me af of de crème van Sterilon wel ergens te vinden is...kom zelf alleen die vloeistof tegen.
Yes I know maar ik vind het iets minder mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:19 schreef Empathologica het volgende:
Dat ie ver naar achter zit is juist hartstikke goed, zo heb je minder kans op beschadiging van je tanden
okj! thanks voor de tip en het geruststellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef Doria het volgende:
Assiej: Ik zou even afwachten als de zwelling wat minder is. Denk dat je het dan beter kunt zien. Bij mij zit ie ook wat verder naar achteren maar bij een oud-collega van me juist heel ver naar voren ivm haar tongriem. Was inderdaad niet echt praktisch, want het balletje sloeg de hele tijd tegen haar tanden.
*super smile over here!*quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb geen verstand van maten, maar hij staat je goed Assiej.
kloptquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:16 schreef Empathologica het volgende:
1.6mm is de breedte van het staafje, 19mm de lengte en 5mm balletjes. Dat lijkt mij het logischte
Dat scheef had ik ook in het begin, trekt wel bij,quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
okj! thanks voor de tip en het geruststellen
Ik wil idd afwachten want zoals nu is ie echt scheef ( onderin bij de tong zit ie zowat aan mijn tong puntje ) en de bovenste zit verder zeg maar in de mond.
En door de grootte van het staafje, valt ie zowiezo iets meer naar achteren
Ik wacht welen als je hem niet ziet met praten vind ik het ook wel beter met werk oid
Weet iemand ook wat over de maten enzo ?
Ik heb maat sieraad;
1-6-19-5/5
Wat dit betekend, Geen Idee ?
Klopt! ik dacht al van huhw, word ik nu gek of ?...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat scheef had ik ook in het begin, trekt wel bij,.
En hij lijkt meer achterin te zitten, omdat je je tong naar binnen hebt. Als je je tong uitsteekt verandert de 'vorm' en dan lijktie meer voor te zitten.
Maar ik weet niet of het nu nog teveel pijn doet om hem uit te steken. ''
Zo te zien zit ie ongeveer net zover naar achter als bij mij.. En das alleen maar fijnquote:
Ik ging na een uurtje patatjes eten, ook dramaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt! ik dacht al van huhw, word ik nu gek of ?...
maar ik heb wel foto's waar ik hem uitsteek alleen ik ben al paar keer blijven haken met terug doen...
en het was me afgeraden dus om die reden...
hij is nu al minder opgezwollen en ik moet eigenlijk de hele week vloeibaar/zacht eten
maar ik heb meteen dag erna al aardappels etc. gegeten
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Beach het volgende:
Zo lijkt het net alsof je mond niet open kan.
Den Haag:quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh even weer een vraagje!
Amsterdam en piercen is helaas niet doorgegaan vanwege een vervelend voorvalletje! Dus ik zou graag van jullie weten waar er in Den Haag/Scheveningen/Zoetermeer/Leiden een goede piercingzaak zit!![]()
Iemand tips?
Moeilijk, ik kan wel in de verdediging schieten, maar stiekem weet je zelf al dat je 'opmerking' behalve flauw, ook niet origineel is toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Beach het volgende:
Zo lijkt het net alsof je mond niet open kan.
Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkortquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef justshutup het volgende:
[..]
Den Haag:
On Edge http://www.onedge.nl prettige omgeving, professioneel en hygiënisch.
Afraders (voor piercings, tattooages heb ik geen ervaring mee):
Body Cult
Frenkey's
Voor mij is dat niet zo handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
Hoi piepelo? Mag haarlem ook?
Rings of pleasure zit daar, geweldige shop!
Bodycult, sja...
Bij bodycult in amsterdam heb ik 1 vaste piercer, die vertrouw ik, verder heb ik bij bodycult soms mn bedenkingen
Ja, het ligt in het centrum, met tram 17, halte elandstraat stop je praktisch voor de deur. Staat ook allemaal op hun site, en verder ook een bekende naam in Den Haag dus de weg vragen is ook altijd nog een optie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkort! En ik kan vrijwel niets vinden in Den Haag, dus is het wel makkelijk bereikbaar?
I knowquote:
moet je zeker doen ik heb al mijn piercings bij maike van on edge laten zettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkort! En ik kan vrijwel niets vinden in Den Haag, dus is het wel makkelijk bereikbaar?
Ja, weet ik, maar ik kan het niet vaak genoeg afradenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
I knowhad je al eens gezegd
!
En ik heb besloten dat ik toch maar tot 10 maart wachtzijn de mensen van de zaak hier in Katwijk terug realiseer ik me net (ja in januari klonk maart ontzettend ver weg enzo
)
Haha jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef Empathologica het volgende:
Wanneer dan weer? Heb je die kalender gekocht?
This is a notification to let you know that your Bodyartforms order is being packaged up and will ship out later today.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:45 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ] besteld![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef saaw het volgende:
14g = 1.6 mm [dik] en 5/8" = idd 16 mm [lang]
Er zijn een aantal goeie shops online. Ik koop zelf veel bij bodyartforms.com maar er zijn er heel veel dus kijk een beetje rond. In de OP staan ook nog wat linkjes naar shops geloof ik.
Duurt nog lang bij jouquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef saaw het volgende:
[..]
This is a notification to let you know that your Bodyartforms order is being packaged up and will ship out later today.
Mailtje gister gekregen dus zal eind deze week wel binnenkomen denk ik.
Zin inFoto's volgen natuurlijk.
kijk maar op ebay!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:37 schreef saaw het volgende:
Wat moet je in godsnaam met 50 tongpiercings?
En dat kan best wat zijn opzich. Staat er bij watvoor materiaal het is?
dat dacht ik dus ook, stuk of 10 is leuk maar 100quote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
maar war moet je met 100 van die dingen?
Foto dus:quote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zat al een tijdje aan een MD in m'n pols te denken, gisteravond maar eens besloten het echt te gaan doen. Dus heb hem vanmiddag laten zetten.Ik voelde er niet eens zoveel van, ik vond m'n helix eigenlijk nog pijnlijker.
![]()
Foto komt later.
Bestel altijd tongpiercings bij crazy-factory.com, goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef Assiej het volgende:
Is iemand hier btw bekend met het bestellen op internet van tongpiercings ? ( ze van het buitenland kopen ?)
14g 5/8".. dit zie ik veel voorkomen ik denk dat dit de 16 mm is?
Weet iemand er misschien meer van ?
*Ik weet dat ik nog niet van piercing mag veranderen maar zit overal al te kijken*
Leiniiieee onze vriend!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bestel altijd tongpiercings bij crazy-factory.com, goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden!
Ik heb zaterdag (deels impulsief) een vert. clithoodpiercing laten zetten bij (natuurlijk) Dare2Wear. Damn wat een prik! Ik schrok er even van want ik vond hem behoorlijk heftig. Even op het bankje liggen, glaasje water en ik kon er weer helemaal tegenaan! Geen last meer gehad ondanks het wilde concert van Rise Against later die avond.
Ben er ontzettend blij mee.
Ja ik heb op zondag besteld dus dat zal het wel zijn dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Duurt nog lang bij jouIk bestelde zaterdagmiddag en 2 uur later kreeg ik al mail dat het verzonden was.. Ben benieuwd, heb de double sided dichro's besteld
Oeh wat waar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP en gelijk even melden dat ik 2 maart een afspraak heb staan en voor mei zeker nog 2 piercings rijker ben
Zijn dat nou gewoon 2 conchen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef marco-ouwe het volgende:
ik heb alleen 1 tepel piercing,
ik wil nog een industrial,
verticaal
[ afbeelding ]
en tunnels van max 8mm
Dat was het ook zeker!quote:
Als ik soms een beetje verkeerd gaat zitten prikt het wel een beetjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Leiniiieee onze vriend!![]()
Tering wat deed dat pijn zeg! echt, iets wat ik niet snel over zou doen!
gelukkig hield Lein mn handje vast HAHA!![]()
Foto's doen we maar niet he
Ze noemen het volgens mij gewoon een verticale industrial.quote:Zijn dat nou gewoon 2 conchen?
[..]
Ja ik heb een rook/daithquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef saaw het volgende:
Er zijn vrij veel mogelijkheden voor alle soorten industrials ja.
conch/helix, conch/conch, anti-tragus/conch, etc
Op die foto zit er wel een heel lang staafje in trouwens zo te zien.
Is het ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
ik wil trouwens ook nog een tong piercing
gewoon omdat het me vet lijkt.
Oeh leuk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik heb een rook/daith. Ik vroeg me alleen even af hoe dat staatje nou precies zat...
Tongpiercing: doen !quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Ze noemen het volgens mij gewoon een verticale industrial.
maar dat is wat ik gehoort heb.
ik wil trouwens ook nog een tong piercing
gewoon omdat het me vet lijkt.
jaa, mij lijkt het echt vet!quote:
Meeste plezier ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Minst pijnlijke, en meeste plezier van
septum stretchenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog steeds geen fatsoenlijk ringetje in m'n septum. Heb wel een nieuwe besteld, maar dat is een maatje te dik. Dus of ik moet stretchen, of een andere bestellen.
Ziet er tof uit met een ring, misschien ga ik dat ook weer eens doenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst: de conch in het midden:
[ afbeelding ]
Uiteraard weer laten zetten bij Sharon van Classic Ink & Mods. Dat kan ik iedereen aanraden!
D2W ligt idd een stuk verder van 't centrum af. Leuke shop in de spaarpotsteeg, ik was er nog nooit geweest. Ik vind de zorg tijdens en na het piercen echt super!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:53 schreef Empathologica het volgende:
Classic is makkelijker te vinden dan D2W denk ik, omdat Classic achter Madame Tussaud zit en dat kent iedereen welVrijdag weer ff langs gaan, vriendinnetje wil rook
tof, die industrialquote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard weer laten zetten bij Sharon van Classic Ink & Mods. Dat kan ik iedereen aanraden!
Ah het is gewoon de andere shop van Sharon waar ik al een keer ben geweest maar niet wist dat het een andere naam had. Dacht eigenlijk dat het ook gewoon D2W heette. Schijnt wel wat drukker te zijn daar, ga eigenlijk nog steeds altijd naar de buiten oranjestraat. Leuker buurtje ookquote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
D2W ligt idd een stuk verder van 't centrum af. Leuke shop in de spaarpotsteeg, ik was er nog nooit geweest. Ik vind de zorg tijdens en na het piercen echt super!
Ik krijg soms enorme last als ik ineens een ring in doe, alsof het gat zich om het rechte staafje heeft gevormd en zich niet wil aanpassen een een rond ringejte. Heel vervelendquote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef saaw het volgende:
Misschien doe ik ook wel een keer een ring in mn conch, ziet er goed uit!
De genezingstijd voor en industrial is hetzelfde als voor alle kraakbeenpiercings: 3 tot 9 maanden. Je rolt idd meestal vanzelf naar de kant waar het geen pijn doet of je slaapt met een kommetje om je oor heen. Op een gegeven moment trekt de pijn weg, al zul je echt nog wel 's wakker worden op je verkeerde oor waarna je een halve dag pijn hebtquote:Op zondag 22 februari 2009 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof, die industrial
hoe lang duurde het om te helen?
ik zou er ook wel 1 willen, maar ben bang dat ik dan zo lang niet op mijn zij kan slapen
Slapen met een kommetje om je oor? Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De genezingstijd voor en industrial is hetzelfde als voor alle kraakbeenpiercings: 3 tot 9 maanden. Je rolt idd meestal vanzelf naar de kant waar het geen pijn doet of je slaapt met een kommetje om je oor heen. Op een gegeven moment trekt de pijn weg, al zul je echt nog wel 's wakker worden op je verkeerde oor waarna je een halve dag pijn hebt.
Een kommetje van je hand maken, sorryquote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Slapen met een kommetje om je oor? Hoe bedoel je dat?
goede shop welquote:Op maandag 23 februari 2009 09:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er iemand bekend met tattoo / piercingstudio Flash in Heerenveen? Ben van plan om zaterdag een Micro Dermal te laten zetten.
Wowquote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[..]
2 maart komt de VCH, in april de christina.
niemand die het ziet, komt nog bij dat ik heeeel subtiele sieraden draag ook op mn tepelpiercing heb ik een klein staafje met maar slechts 3 mm balletjes inplaats van die 5 mm knoppen, me vch word waarschijnlijk net zo klein als me helix, 1.2 x 3 mm balletjes en hetzelfde voor de cristina, ik hou van simpel, geen hangers en goedjesquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wowben je niet bang dat je er dan een beetje overpierced uit gaat zien daar
?
Oké, dan lijkt het me mooi jaquote:Op maandag 23 februari 2009 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niemand die het ziet, komt nog bij dat ik heeeel subtiele sieraden draag ook op mn tepelpiercing heb ik een klein staafje met maar slechts 3 mm balletjes inplaats van die 5 mm knoppen, me vch word waarschijnlijk net zo klein als me helix, 1.2 x 3 mm balletjes en hetzelfde voor de cristina, ik hou van simpel, geen hangers en goedjes
Het is geluktquote:Op zondag 22 februari 2009 10:33 schreef Conekiller het volgende:
[..]
septum stretchen![]()
Succes daarmee. Was voor mij m'n pijnlijkste stretch. En ik heb ales wat ik heb gestretched
Hoe groot is die ring eigenlijk?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Staat je leuk! Ik zou alleen net een kleiner ringetje nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is gelukt, en het viel nog wel mee.. geen traanoogjes! Alleen, ik denkd at ik toch maar een 1.2mm circular barbell ga bestellen, heb het idee dat deze wel erg grof is. Zal vandaag is aan wat mensen vragen hoe zij het vinden staan.
edit: wat vinden jullie? En ja ik kijk op de eerste foto heel dom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is al de kleinste diameter, mijn soft spot zit heel laag en de piercing dus ook. Misschien toch maar eens een Anatometal custom, als die ze kleiner maken..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Staat je leuk! Ik zou alleen net een kleiner ringetje nemen.
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is al de kleinste diameter, mijn soft spot zit heel laag en de piercing dus ook. Misschien toch maar eens een Anatometal custom, als die ze kleiner maken..
Ik heb eens gekeken, uit de normale prijsrange heb ik de kleinste, maar van Anatometal is er wel nog een kleinere diameter te krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjes
zelfde hier, heb er nu dan een inimini BCR in maar ze zijn er echt kleinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjes
Gewoon ff mailen joh, krijg je zo een nieuwe opgestuurd als ze het fout gedaan hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:07 schreef saaw het volgende:
Whoah mn spiegeltje is binnen![]()
Morgen probeer ik hem goed op een foto te zetten!
Dat lieve groene tunneltje hebben ze in 10g opgestuurdmaar misschien dat ik dan gewoon rechts dat kleine stukje wel stretch.
Prepare for the painquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef Mirjam het volgende:
semex,ik vind jouw industrial echt zo mooi![]()
ik denk dat ik,als ik helemaal beter ben en wer goed functioneer, meelf ga trakteren op een industrial...
Pijnlijker als alleen door een stukje vel heenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef Mirjam het volgende:
oh jee, is 't zo erg?
zelfde hier en gelukkig zien steeds meer mensen het... doe mij maar normale piercings.quote:Op zondag 1 maart 2009 06:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb gister weer een micro eruit laten halen. Hij was een beetje geïrriteerd en toen werd ik wakker en lag het korte voetje eruit. AuwWasnog een hele klus om dat ding eruit te halen, omdat hij dus naar beneden stond en ze kon er niet goed bij. Dan nog liever een gezonde MD eruit laten halen.
1 van de 3 is nog over en heel zielig in zijn eentje.... Geen MD's meer voor mij trouwens. Wat een drama
Valt mij ook op!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:32 schreef Mirjam het volgende:
wat een enge verhalen duiken er steeds op over micro dermals..
Zou de kwaliteit van crazy-factory ook slecht zijn dan aangezien het ook goedkoop is?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Je bijt er niet perongeluk aldoor op?
Ik denk dat de kwaliteit gewoon wat minder is en dat je het echt moet houden bij spul van piercingshops e.d.
Lol, dat post ik netquote:
Heeft niets met de prijs te maken, maar Six is nou niet bepaald gespecialiseerd in dat soort dingen. C-F wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zou de kwaliteit van crazy-factory ook slecht zijn dan aangezien het ook goedkoop is?
Ik dacht zelf misschien dat ik te strak draai ofzo maar ik zorg gewoon dat ie vast zit
Congratsquote:Op maandag 2 maart 2009 16:01 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=4351
anders moet ik t kopieren
Cool !quote:Op maandag 2 maart 2009 16:01 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t was eerder smerig, maar ik ben echt een geval apart heb altijd was, hij is nu schoon en bloed nu nog maar weinig.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Congratsal klinkt het wel pijnlijk
bij mij bloedde het echt maar een heel klein beetje!
Coolquote:Op maandag 2 maart 2009 16:01 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ervaring is met piercings in On Edge dat je altijd gewoon langs kunt gaan. Maar als je het zeker wilt weten, even bellen natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Piercingkriebels
Wil toch maar niet wachten tot 10 maart! Hoewel het nu wel dichtbij is.
On Edge, Den Haag, moet je daar een afspraak maken of kan je zo langs komen? Als je geen afspraak hoeft te maken ga ik morgen
Gat-ver-dam-mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:45 schreef marco-ouwe het volgende:
ik was gister een maatje te vertellen welke piercings ik nog wil, geeft die kerel in eens deze site.
werd ik niet vrolijk van x'D
http://www.geeked.info/ten-piercings-gone-bad
als je er niet tegen kan, moet je echt echt niet kijken, want het is zoo vies.
maar zo kan je wel zien dat je altijd je piercing goed schoon moet houden
dat moet echt door veeeels te snel streche gebeuren, dan ben je gewoon dom. :pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef saaw het volgende:
mijn god, die van 'stretching gone bad' is echt TE erg
wat heeft ze in godsnaam gedaan
ik 10 mm dat ding is echt supersizequote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Empathologica het volgende:
Dat idee heb ik ook, heb er een staafje van 8mm in :/
Die Madonnaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:45 schreef marco-ouwe het volgende:
ik was gister een maatje te vertellen welke piercings ik nog wil, geeft die kerel in eens deze site.
werd ik niet vrolijk van x'D
http://www.geeked.info/ten-piercings-gone-bad
als je er niet tegen kan, moet je echt echt niet kijken, want het is zoo vies.
maar zo kan je wel zien dat je altijd je piercing goed schoon moet houden
Vind ik het losse oor ranzigerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef marco-ouwe het volgende:
maar die korsten waren wel om te kotsen x'D
haha ja, die is ook echt viesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef Chav het volgende:
[..]
Vind ik het losse oor ranziger
(is dat trouwens Dean op je avatar?)
Uit mezelf had ik het ook niet gedaan maar hij was eruit en moest toch wat haha. Ging eigenlijk best soepeltjes en makkelijk. Beetje priegelen met 3 mm balletjes, dat wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:40 schreef Empathologica het volgende:
Ohh dat lijkt me echt doodeng! Klinkt wel heel stom, maar ik heb dat staafje nog nooit zelf verwisseld en ben zo bang dat ik het niet meer opgedraaid krijg dat ik er maar vanaf blijfRaakte al keer goed in paniek toen ik m'n tepelpiercingballetjes niet meer vast gedraaid kreeg, en dat is dan nog eens goed zichtbaar ook.
Dacht ik ook bij men tepelpiercing,quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb nu t gevoel dat ik hem nooit zelf zal wisselen, maar dat zei ik ook bij me tepel,en bij me tragus, en bij me navel... ik doe het uiteindelijk toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |