Mijn ervaring is met piercings in On Edge dat je altijd gewoon langs kunt gaan. Maar als je het zeker wilt weten, even bellen natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Piercingkriebels
Wil toch maar niet wachten tot 10 maart! Hoewel het nu wel dichtbij is.
On Edge, Den Haag, moet je daar een afspraak maken of kan je zo langs komen? Als je geen afspraak hoeft te maken ga ik morgen
Gat-ver-dam-mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:45 schreef marco-ouwe het volgende:
ik was gister een maatje te vertellen welke piercings ik nog wil, geeft die kerel in eens deze site.
werd ik niet vrolijk van x'D
http://www.geeked.info/ten-piercings-gone-bad
als je er niet tegen kan, moet je echt echt niet kijken, want het is zoo vies.
maar zo kan je wel zien dat je altijd je piercing goed schoon moet houden
dat moet echt door veeeels te snel streche gebeuren, dan ben je gewoon dom. :pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef saaw het volgende:
mijn god, die van 'stretching gone bad' is echt TE erg
wat heeft ze in godsnaam gedaan
ik 10 mm dat ding is echt supersizequote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Empathologica het volgende:
Dat idee heb ik ook, heb er een staafje van 8mm in :/
Die Madonnaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:45 schreef marco-ouwe het volgende:
ik was gister een maatje te vertellen welke piercings ik nog wil, geeft die kerel in eens deze site.
werd ik niet vrolijk van x'D
http://www.geeked.info/ten-piercings-gone-bad
als je er niet tegen kan, moet je echt echt niet kijken, want het is zoo vies.
maar zo kan je wel zien dat je altijd je piercing goed schoon moet houden
Vind ik het losse oor ranzigerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef marco-ouwe het volgende:
maar die korsten waren wel om te kotsen x'D
haha ja, die is ook echt viesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef Chav het volgende:
[..]
Vind ik het losse oor ranziger
(is dat trouwens Dean op je avatar?)
Uit mezelf had ik het ook niet gedaan maar hij was eruit en moest toch wat haha. Ging eigenlijk best soepeltjes en makkelijk. Beetje priegelen met 3 mm balletjes, dat wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:40 schreef Empathologica het volgende:
Ohh dat lijkt me echt doodeng! Klinkt wel heel stom, maar ik heb dat staafje nog nooit zelf verwisseld en ben zo bang dat ik het niet meer opgedraaid krijg dat ik er maar vanaf blijfRaakte al keer goed in paniek toen ik m'n tepelpiercingballetjes niet meer vast gedraaid kreeg, en dat is dan nog eens goed zichtbaar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |