Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:27 schreef saaw het volgende:
Het klinkt voor mij ook wat snel maar als het goed is gegaan is dat natuurlijk chill. Ik denk dat ik ook wel sneller had gekund maar wilde gewoon de kans niet lopen dat het mis ging dus heb lekker langzaam gedaan, je hebt toch ook geen haast ofzo ermee.
Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.
Er zijn genoeg gekken die beginnen te stretchen met sate-stokjes dus je weet het maar nooit
En debb> oeh ik ga meteen bestellen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:24 schreef Empathologica het volgende:
@ Frappelsien; ben dan wel benieuwd naar een foto van je naakte lellen, hoe dat eruit ziet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef Scandalous het volgende:
whoopsIk zag er een rug en een stukje bilspleet in
"Bij Queen of Rings hebben ze me geadviseerd 3x per dag Sterilon creme op te smeren en niet meer te vaak te wassen met Unicura (1x er dag) omdat de huid anders steeds weer nattig word."quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef Twinky het volgende:
hmm... Ik heb mijn navelpiercing nu zo goed als een jaar en het blijft een drama. Er komt nog steeds pus uit maar het vervelendste is in mijn navel, waar het onderste bolletje tegen mijn huid komt, daar komt elke twee maanden (of vaker) een dikke vette pusbult met bloed enzo. Heel ranzig en erg pijnlijk. Ik was het gewoon met unicura maar word er niet echt gelukkig van....
Tongpiercing is ook niet relaxt, ik druk mijn tong dus tegen mijn gehemelte en daardoor krijg ik een megakrater. Af en toe zo'n pilvormig ding helpt wel (dan krijg ik een pilvormige krater) en met een groter balletje (6 mm) gaat het ook niet in mijn tong maar regelmatig doet het ook gewoon zeer.
De gaatjes in mijn oren gaan wel goed
En whuut, 6mm in je tong? bedoel je niet 1.6?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef Twinky het volgende:
hmm... Ik heb mijn navelpiercing nu zo goed als een jaar en het blijft een drama. Er komt nog steeds pus uit maar het vervelendste is in mijn navel, waar het onderste bolletje tegen mijn huid komt, daar komt elke twee maanden (of vaker) een dikke vette pusbult met bloed enzo. Heel ranzig en erg pijnlijk. Ik was het gewoon met unicura maar word er niet echt gelukkig van....
Tongpiercing is ook niet relaxt, ik druk mijn tong dus tegen mijn gehemelte en daardoor krijg ik een megakrater. Af en toe zo'n pilvormig ding helpt wel (dan krijg ik een pilvormige krater) en met een groter balletje (6 mm) gaat het ook niet in mijn tong maar regelmatig doet het ook gewoon zeer.
De gaatjes in mijn oren gaan wel goed
Ja ik zo meteen op zoek! Zal wel even melden als ik hem ergens gevonden hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me af of de crème van Sterilon wel ergens te vinden is...kom zelf alleen die vloeistof tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |