abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 13:18:53 #91
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_65417135
Ik ben wel benieuwd wat de man uiteindelijk voor straf gaat krijgen, ook al is hij niet meer in voorarrest.
Géén kloon van tvlxd!
pi_65417160
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Re het volgende:

In het hele land...
Dat vind ik nogal ver gaan eerlijk gezegd.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:23:53 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65417292
waarom.... maak het de politiek maar duidelijk.. Het is toch gewoon belachelijk dat je je werk niet kan uitoefenen zonder bedreigd te worden door een stelletje randdebielen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 26 januari 2009 @ 13:25:45 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65417366
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:58 schreef Plaza het volgende:

[..]

Ahhvandaar dat er geen heisa is in de media en ook niet meer gereageerd wordt in dit topic.
Wilders heeft zijn kamervragen natuurlijk al klaarliggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65417411
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah, ik vind het jammer dat je zon iemand die ff wat langer laat brommen.. om hem zo wat langer na te laten denken over de dingen die die gezegd zou hebben. Of gaat dan de discussie weer over "zijn woordje tegen het mijne" ?
Zolang er geen verder bewijs staat die in proportie staat met de strafmaat zoals omschreven in de wet, kun je niet ff zeggen dat zo een persoon langer in het politiegevang moet zitten, zonder een degelijke veroordeling. Want dat is eigenlijk een soort Guantanamo-praktijk, en de rechtsstaat die wij momenteel hebben, heeft veel tijd gekost.
  Trouwste user 2022 maandag 26 januari 2009 @ 14:42:12 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_65420004
Als verbaal geweld geen reden is om hem vast te laten zitten waarom hebben ze hem dan gearresteerd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 januari 2009 @ 14:58:44 #97
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_65420522
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:42 schreef tong80 het volgende:
Als verbaal geweld geen reden is om hem vast te laten zitten waarom hebben ze hem dan gearresteerd ?

Hij wordt tot het waarschijnlijke proces niet vastgehouden; dat is wat anders dan geen reden tot vastzetting.
Géén kloon van tvlxd!
  Trouwste user 2022 maandag 26 januari 2009 @ 15:25:05 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_65421382
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef Montov het volgende:

[..]

Hij wordt tot het waarschijnlijke proces niet vastgehouden; dat is wat anders dan geen reden tot vastzetting.
Ok maar dan nog

Wat heeft ie gezegd ?

Wilders gaat veroordeeld worden door zijn woorden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65421447
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok maar dan nog

Wat heeft ie gezegd ?

Oh? Naar mijn weten moet hij voorkomen. En is er dan een kans dat hij eventueel veroordeeld gaat worden. Maar dat is aan de rechter
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 26 januari 2009 @ 15:27:26 #100
243093 Venusheuvel
Kaal en schraal
pi_65421472
Vroeger dacht ik altijd dat mensen gelijk waren

Ik hoop dat ze weten wie de daders zijn, en als zij over 40 jaar onwel worden tijdens het masturbatiegebed, ze mooi laten liggen. De rotzooi knallen we met een Kärcher door de voetenwasstraat.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:43:59 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_65422118
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok maar dan nog

Wat heeft ie gezegd ?

Wilders zit ook niet in voorarrest.

En de kans dat Wilders gaat worden veroordeeld is heel wat kleiner dan deze man. Uiteraard afhankelijk van wat en hoe het gezegd is.
Géén kloon van tvlxd!
pi_65422140
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Andere bewoording, zelfde gedachten.
met het verschil dat hij wel een punt heeft.....
pi_65596006
De rechter heeft gesproken.
Meer dan een taakstrafje is het niet geworden

Als die grote woorden van
`Geweld tegen hulpverleners wordt niet langer getolereerd etc.` blijkt weer eens gebakken lucht.

Een taakstrafje, dat zal ze leren !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65596701
Dat ik dit topic heb gemist.
pi_65596726
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:11 schreef qonmann het volgende:
De rechter heeft gesproken.
Meer dan een taakstrafje is het niet geworden

Als die grote woorden van
`Geweld tegen hulpverleners wordt niet langer getolereerd etc.` blijkt weer eens gebakken lucht.

Een taakstrafje, dat zal ze leren !
Wat voor taakstraf?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:53:47 #106
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65596967
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat voor taakstraf?
Ballenknijpen in de darkroom.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65597087
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat voor taakstraf?
Pin me er niet op vast, maar hoorde wel degelijk iets over een paar maand in de cel en 60 uur werkstraf. De dader was trouwens in beeld (uiteraard afgeschermd)

Het bleek dat de dader niet opgehouden is met bedreigen toen de hulp met open deur van de ambulance met spoed weg reed.

De man heeft ook bij het ziekenhuis het personeel nog een keer bedreigd. Nu was het wel NOS tv, dus weet ook niet in hoeverre dat weer aangedikt is.

Maar dit als normaal gaan ervaren lijkt me niet wenselijk. Net als de rechter, vind ik het personeel werkelijk helden, dat ze ondanks het gedreig en getrek toch nog bleven vechten voor het leven van die 53-jarige man.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_65597436
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Pin me er niet op vast, maar hoorde wel degelijk iets over een paar maand in de cel en 60 uur werkstraf. De dader was trouwens in beeld (uiteraard afgeschermd)

Het bleek dat de dader niet opgehouden is met bedreigen toen de hulp met open deur van de ambulance met spoed weg reed.

De man heeft ook bij het ziekenhuis het personeel nog een keer bedreigd. Nu was het wel NOS tv, dus weet ook niet in hoeverre dat weer aangedikt is.

Maar dit als normaal gaan ervaren lijkt me niet wenselijk. Net als de rechter, vind ik het personeel werkelijk helden, dat ze ondanks het gedreig en getrek toch nog bleven vechten voor het leven van die 53-jarige man.
60 uur heb ik ook ergens gelezen..onvoorstelbaar.
Geen boete nada nada, geen celstraf ....en we weten allemaal hoe die taakstrafjes werken, wsl kan ie er nog wel onderuit komen ook, als is geen zin heeft
pi_65597512
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef paddy het volgende:

Hoorde ik ook inderdaad, en dat de man verklaarde door emoties vermand te zijn. Wat een gelul, hij heeft er goed over nagedacht om naar dat ziekenhuis te rijden, naar binnen te gaan en personeel te bedreigen.

Ik snap echt niet wat voor een mongolen dit soort mensen zijn. Politie-agenten bedreigen is al van de gekken maar nog een klein beetje te begrijpen, maar brandweer en ambulance-personeel? Serieus, dan ben je gewoon keihard gestoord. De straf is natuurlijk belachelijk laag. Hoe haal je het in de debiele hoofd om mensen die HULP komen bieden te bedreigen? Dat 'emoties'-argument steek je maar in je reet, je bent verdomme een volwassen mens. Walgelijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_65597590
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

60 uur heb ik ook ergens gelezen..onvoorstelbaar.
Geen boete nada nada, geen celstraf ....en we weten allemaal hoe die taakstrafjes werken, wsl kan ie er nog wel onderuit komen ook, als is geen zin heeft
Volgens mij was die celstraf er wel. Niet veel, maar was er wel. Over geldboete heb ik ook niets gehoord, maar nu leek me deze man niet iemand die dat zou gaan betalen, en geloof ook niet dat iemand het bij hem op zou gaan halen.

En zo werkt het tegenwoordig toch wel, lijkt het . Jan met de pet is een gewilliger slachtoffer.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_65597713
zal ff zoeken las het in de krant van vandaag ( VK of NRC)
pi_65597908
(Novum) - De Udenaar die zaterdagnacht ambulancepersoneel bedreigde, moet zestig uur taakstraf uitvoeren. Ook kreeg hij een voorwaardelijke celstraf van vier weken. Dat heeft de politierechter in Den Bosch vrijdag bepaald tijdens een snelrechtzitting. De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie, dat volgens een woordvoerder 'uitermate tevreden' is met het vonnis.

http://nieuws.nl.msn.com/(...)-documentid=13486741

Inderdaad ..ook een voorwaardelijke celstraf.
OM is nog tevreden ook
pi_65597996
Gelukkig kun je als de daders geen Marokkanen zijn altijd nog zeuren over de strafmaat.
pi_65598045
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef gelly het volgende:
Gelukkig kun je als de daders geen Marokkanen zijn altijd nog zeuren over de strafmaat.
jammer he..dat nu niet de politiek correcte held kunt gaan uithangen..
Waarom noem je Marokkanen eigenlijk..kick je daarop ?
pi_65598092
quote:
Huh?
Jezus en Allah te paard! Doet dat er ook maar toe? De daders waren roomwit en fout. Zoek nu niet zelf weer de discussie over wel of niet Marokkanen etc. Het is toch duidelijk nu?
pi_65598159
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef paddy het volgende:

[..]

Huh?
Jezus en Allah te paard! Doet dat er ook maar toe? De daders waren roomwit en fout. Zoek nu niet zelf weer de discussie over wel of niet Marokkanen etc. Het is toch duidelijk nu?
Don't feed the troll. ///
pi_65598184
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef paddy het volgende:

[..]

Doet dat er ook maar toe?
Ja, dat doet er toe. Slechts 1 topic en geen enkele opmerking over de achtergrond van de daders. Maar goed, het waren brabanders, daar hoef je ook geen woorden meer aan vuil te maken. Raar volk.
pi_65598197
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Don't feed the troll. ///
yep ik negeer hem verder..
pi_65598590
quote:
krijg jij ook effe snel een rolling mafketel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:20:48 #120
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65599480
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, dat doet er toe. Slechts 1 topic en geen enkele opmerking over de achtergrond van de daders.
Volgens mij kun je niet lezen of ben je gewoon blind. Waren weer Marokkanen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')