Wilders zit ook niet in voorarrest.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok maar dan nog
Wat heeft ie gezegd ?
Wilders gaat veroordeeld worden door zijn woorden.
met het verschil dat hij wel een punt heeft.....quote:Op zondag 25 januari 2009 10:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Andere bewoording, zelfde gedachten.
Wat voor taakstraf?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:11 schreef qonmann het volgende:
De rechter heeft gesproken.
Meer dan een taakstrafje is het niet geworden
Als die grote woorden van
`Geweld tegen hulpverleners wordt niet langer getolereerd etc.` blijkt weer eens gebakken lucht.
Een taakstrafje, dat zal ze leren !
Ballenknijpen in de darkroom.quote:
Pin me er niet op vast, maar hoorde wel degelijk iets over een paar maand in de cel en 60 uur werkstraf. De dader was trouwens in beeld (uiteraard afgeschermd)quote:
60 uur heb ik ook ergens gelezen..onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar hoorde wel degelijk iets over een paar maand in de cel en 60 uur werkstraf. De dader was trouwens in beeld (uiteraard afgeschermd)
Het bleek dat de dader niet opgehouden is met bedreigen toen de hulp met open deur van de ambulance met spoed weg reed.
De man heeft ook bij het ziekenhuis het personeel nog een keer bedreigd. Nu was het wel NOS tv, dus weet ook niet in hoeverre dat weer aangedikt is.
Maar dit als normaal gaan ervaren lijkt me niet wenselijk. Net als de rechter, vind ik het personeel werkelijk helden, dat ze ondanks het gedreig en getrek toch nog bleven vechten voor het leven van die 53-jarige man.
Hoorde ik ook inderdaad, en dat de man verklaarde door emoties vermand te zijn. Wat een gelul, hij heeft er goed over nagedacht om naar dat ziekenhuis te rijden, naar binnen te gaan en personeel te bedreigen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef paddy het volgende:
Het bleek dat de dader niet opgehouden is met bedreigen toen de hulp met open deur van de ambulance met spoed weg reed.
De man heeft ook bij het ziekenhuis het personeel nog een keer bedreigd. Nu was het wel NOS tv, dus weet ook niet in hoeverre dat weer aangedikt is.
Volgens mij was die celstraf er wel. Niet veel, maar was er wel. Over geldboete heb ik ook niets gehoord, maar nu leek me deze man niet iemand die dat zou gaan betalen, en geloof ook niet dat iemand het bij hem op zou gaan halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
60 uur heb ik ook ergens gelezen..onvoorstelbaar.
Geen boete nada nada, geen celstraf ....en we weten allemaal hoe die taakstrafjes werken, wsl kan ie er nog wel onderuit komen ook, als is geen zin heeft
jammer he..dat nu niet de politiek correcte held kunt gaan uithangen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef gelly het volgende:
Gelukkig kun je als de daders geen Marokkanen zijn altijd nog zeuren over de strafmaat.
Huh?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef gelly het volgende:
Gelukkig kun je als de daders geen Marokkanen zijn altijd nog zeuren over de strafmaat.
Don't feed the troll. ///quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh?
Jezus en Allah te paard! Doet dat er ook maar toe? De daders waren roomwit en fout. Zoek nu niet zelf weer de discussie over wel of niet Marokkanen etc. Het is toch duidelijk nu?
Ja, dat doet er toe. Slechts 1 topic en geen enkele opmerking over de achtergrond van de daders. Maar goed, het waren brabanders, daar hoef je ook geen woorden meer aan vuil te maken. Raar volk.quote:
yep ik negeer hem verder..quote:
krijg jij ook effe snel een rolling mafketel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef gelly het volgende:
Volgens mij kun je niet lezen of ben je gewoon blind. Waren weer Marokkanen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toe. Slechts 1 topic en geen enkele opmerking over de achtergrond van de daders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |