quote:Op zondag 25 januari 2009 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Hopen op een goede stream vanmiddag, ziet ernaar uit dat ze alles weg gehaald hebben vanwege rechten enzo.
Live wedstrijden via internet-streams #26quote:Op zondag 25 januari 2009 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Hopen op een goede stream vanmiddag, ziet ernaar uit dat ze alles weg gehaald hebben vanwege rechten enzo.
Huub en zijn belachelijke excuses.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:
Dit stond trouwens gisteren op Telegraaf.nl:
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren alleen de eerste helft gezien, maar dat was echt anti-voetbal gewoon. De Graafschap had 60% balbezit terwijl AZ thuisspeelde!quote:Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef MaxC het volgende:
Dit huidige AZ moet me trouwens heel erg denken aan het PSV van afgelopen jaren(zuinig, zakelijke en degelijk)
Ze doen maar 1 ding. Bij balverlies zo hard mogelijk achteruit lopen en dan op de counter scoren. Een ander trucje zit er niet in op het momentquote:Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef MaxC het volgende:
Dit huidige AZ moet me trouwens heel erg denken aan het PSV van afgelopen jaren(zuinig, zakelijke en degelijk)
Vind ze de laatste weken ook niet echt overtuigen, en thuis met 2-0 van De Graafschap is wel magertjes. Hopen dat ze binnenkort even pittige tegenstanders krijgen
gniffelquote:
Ook niet verkeerd...quote:Het Italiaanse AC Fiorentina heeft voor de derde keer op rij een competitieduel verloren. De volgende tegenstander van Ajax in het toernooi om de UEFA Cup moest gisteravond toezien hoe Juventus er met de drie punten vandoor ging door een goal van Claudio Marchisio: 1-0.
De vorige twee duels waren AC Milan (1-0) en Lecce (1-2) te sterk. Op 19 februari reist Ajax af naar Italië voor het duel in Florence. Een week later hoopt Ajax het karwei in de eigen Arena af te maken.
Je moet ook nooit bij EL kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:27 schreef versteegrob het volgende:
WTF, ik dacht dat Ajax om half 1 zou beginnen. Stond bij eredevisie live dat de voorbeschouwing van ajax om half 12 begon, lekker dan
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Versteegrob, blijf van Denthemen z'n account af!
Ja, dat stemt me wel tevreden, ik hoop echter wel dat Ajax vandaag verliest.quote:
Jullie kans om ons gastvrij te ontvangen met heerlijke boerenkruidkoeken en berenburger ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef Prosac het volgende:
Ik lees net dat de eerste bussen met Ajax supporters om 11:45 al in Vinkhuizen (wijk van Groningen) zijn gesignaleerd.![]()
Hadden de bezoekers beter nog een uurtje langer kunnen blijven slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Lekker vaak naar de pleequote:
Das al heel wat, wij kregen niks bij de arena dan wat middelvingers.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Houniet het volgende:
Dat zegt genoeg.
Dat had je vorige week ook niet. Ik ook niet overigens.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over vanmiddag
Ik heb er juist wel een goed gevoel over. Ik ga voor de 1-3.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over vanmiddag
quote:Het Uitvoerend Comité van de UEFA gaat vanaf donderdag in overleg met de onlangs opgerichte European Clubs' Association (ECA, de opvolger van de G14). Het doel van de bijeenkomst is om te onderzoeken of clubs bereidt zijn tot een salarisplafond te komen.
De UEFA wil met een voorstel komen dat de aangesloten 150 Europese clubs verplicht een 'maximaal percentage' van hun inkomsten uit te geven aan salarissen. Een exact percentage moet nog worden bepaald, maar in vier verschillende voorstellen wordt 51%, 55%, 60% of 70% genoemd.
Dat zou m best wel eens kunnen worden ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:26 schreef Dvm86 het volgende:
Steek
Wiel - Wiel - Vermaelen - Schilder
Gabri - Vertonghen
De Jong
Sulejmani - Suarez - Urby
Zoiets denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |