quote:Marco van Basten wil het seizoen afmaken met Leonardo. Het contract van de 26-jarige aanvaller loopt over vijf maanden af en Leonardo zelf wil met Ajax om tafel voor een nieuwe verbintenis.
''Ik wil zekerheid,'' zegt Leonardo in Het Parool. ''Als ik mijn knieband scheur bij Ajax, dan ben ik langdurig geblesseerd en moet ik maar hopen dat ik bij een andere club een nieuw contract krijg. Ik heb een vriendin en een zoontje om voor te zorgen.'' Hoewel Leonardo bij Ajax meer zou willen spelen, wil hij best met de club over een contractverlenging praten.''Maar ik sta ook open voor een overgang naar Griekenland,'' aldus de Braziliaan.
Er is belangstelling van Panathinaikos, de Griekse club waar Henk ten Cate trainer is. Als coach van Ajax pikte Ten Cate de linksbenige dribbelaar op bij NAC
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb er zin in. De volgende cruciale wedstrijd.
Winnen is het enige wat telt!
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop oprecht dat Ajax verliest. Leuk voor Ron "Albert Heiijn" Jans en voor AZ.²
Sarpongquote:Op zondag 25 januari 2009 00:38 schreef versteegrob het volgende:
Geen enkele aanvaller op de bank mocht van Basten voor een aanval van Leonardo-Suarez-Sulejmani opteren.:(
Prachtige foto, je kunt aan de neus van Silva zien dat hij bij de juiste club zit.quote:
Niet nodigquote:Op zondag 25 januari 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prachtige foto, je kunt aan de neus van Silva zien dat hij bij de juiste club zit.²
Jij bent ook wel een fopneusjequote:Op zondag 25 januari 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prachtige foto, je kunt aan de neus van Silva zien dat hij bij de juiste club zit.²
Niet zo slecht als die van Snoquote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef BoerBert het volgende:
Die schwalbe van Toivonen trouwensDan mogen ze Suárez wel Schwalbuarez noemen, maar deze was wel heel slecht.
Huh, hoezo?quote:
quote:
Hou jij je racistische grapjes maar voor je sufferd.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh, hoezo?Het klopt toch als een bus?
²
Stekelenburgquote:
Wat een gelul zeg, jij doet net alsof het basis team beleid al maanden vaag is...quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Stekelenburg
Van der Wiel, Wielaert, Vertonghen, Vermaelen
Gabri, Sulejmani, Emanuelson
Leonardo, Suarez, Sarpong
Ik zie Marco ervoor aanWorden we wel overlopen op het middenveld
Marco ziet wel potentieel in Sarpong ja.Maar dacht dat Sarpong alweer een tijdje fit was dus Van Basten zet hem ook niet zomaar in de basis.quote:
Hmmquote:Op zondag 25 januari 2009 02:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut zeg zomaar weer een heleboel geblesseerden. En ook nog 3 middenvelders.
Enoh,Lindgren,Blind. En Cvitanich is ook echt een gemis.
Great minds think alike..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut zeg zomaar weer een heleboel geblesseerden. En ook nog 3 middenvelders.
Enoh,Lindgren,Blind. En Cvitanich is ook echt een gemis.
Ook maar even mijn opstelling![]()
Steek
VdWiel-Wielaert-Vermaelen-Schilder
Gabri-Vertonghen-Urby
Suarez-Leo-Sulejmani
Ik wilde er nog bijzetten dat Urby wat meer naar voren speelt dan Gabri en Vertonghenquote:
Zal wel lukkenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hou jij je racistische grapjes maar voor je sufferd.
Jasza succes morgen!
De druk gaat alleen maar toenemen voor AZ, de vraag is of ze daar mee om kunnen gaan. Ze hebben het geluk dat ze een lange periode hebben van relatief zwakke tegenstanders, maar in februari moeten ze tegen PSV uit en ben ik benieuwd of ze kunnen winnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:27 schreef Schanulleke het volgende:
Hopen dat Ajax goed in het spoor blijft. AZ lijkt een mindere fase te hebben, als zich daar straks sterkere tegenstanders aandienen gaat Ajax er zo voorbij.
Ik blijf het trouwens lekker vinden om te zien dat Feijenoord en PSV punten verspelen, ook al zijn het geen directe concurrenten meer dit seizoen.
Zag ik ook alquote:Op zondag 25 januari 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:
Dit stond trouwens gisteren op Telegraaf.nl:
[ afbeelding ]
Ff zwaaien naar Prosacquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Hopen op een goede stream vanmiddag, ziet ernaar uit dat ze alles weg gehaald hebben vanwege rechten enzo.
Live wedstrijden via internet-streams #26quote:Op zondag 25 januari 2009 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Hopen op een goede stream vanmiddag, ziet ernaar uit dat ze alles weg gehaald hebben vanwege rechten enzo.
Huub en zijn belachelijke excuses.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:
Dit stond trouwens gisteren op Telegraaf.nl:
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren alleen de eerste helft gezien, maar dat was echt anti-voetbal gewoon. De Graafschap had 60% balbezit terwijl AZ thuisspeelde!quote:Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef MaxC het volgende:
Dit huidige AZ moet me trouwens heel erg denken aan het PSV van afgelopen jaren(zuinig, zakelijke en degelijk)
Ze doen maar 1 ding. Bij balverlies zo hard mogelijk achteruit lopen en dan op de counter scoren. Een ander trucje zit er niet in op het momentquote:Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef MaxC het volgende:
Dit huidige AZ moet me trouwens heel erg denken aan het PSV van afgelopen jaren(zuinig, zakelijke en degelijk)
Vind ze de laatste weken ook niet echt overtuigen, en thuis met 2-0 van De Graafschap is wel magertjes. Hopen dat ze binnenkort even pittige tegenstanders krijgen
gniffelquote:
Ook niet verkeerd...quote:Het Italiaanse AC Fiorentina heeft voor de derde keer op rij een competitieduel verloren. De volgende tegenstander van Ajax in het toernooi om de UEFA Cup moest gisteravond toezien hoe Juventus er met de drie punten vandoor ging door een goal van Claudio Marchisio: 1-0.
De vorige twee duels waren AC Milan (1-0) en Lecce (1-2) te sterk. Op 19 februari reist Ajax af naar Italië voor het duel in Florence. Een week later hoopt Ajax het karwei in de eigen Arena af te maken.
Je moet ook nooit bij EL kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:27 schreef versteegrob het volgende:
WTF, ik dacht dat Ajax om half 1 zou beginnen. Stond bij eredevisie live dat de voorbeschouwing van ajax om half 12 begon, lekker dan
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Versteegrob, blijf van Denthemen z'n account af!
Ja, dat stemt me wel tevreden, ik hoop echter wel dat Ajax vandaag verliest.quote:
Jullie kans om ons gastvrij te ontvangen met heerlijke boerenkruidkoeken en berenburger ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef Prosac het volgende:
Ik lees net dat de eerste bussen met Ajax supporters om 11:45 al in Vinkhuizen (wijk van Groningen) zijn gesignaleerd.![]()
Hadden de bezoekers beter nog een uurtje langer kunnen blijven slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Lekker vaak naar de pleequote:
Das al heel wat, wij kregen niks bij de arena dan wat middelvingers.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Houniet het volgende:
Dat zegt genoeg.
Dat had je vorige week ook niet. Ik ook niet overigens.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over vanmiddag
Ik heb er juist wel een goed gevoel over. Ik ga voor de 1-3.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over vanmiddag
quote:Het Uitvoerend Comité van de UEFA gaat vanaf donderdag in overleg met de onlangs opgerichte European Clubs' Association (ECA, de opvolger van de G14). Het doel van de bijeenkomst is om te onderzoeken of clubs bereidt zijn tot een salarisplafond te komen.
De UEFA wil met een voorstel komen dat de aangesloten 150 Europese clubs verplicht een 'maximaal percentage' van hun inkomsten uit te geven aan salarissen. Een exact percentage moet nog worden bepaald, maar in vier verschillende voorstellen wordt 51%, 55%, 60% of 70% genoemd.
Dat zou m best wel eens kunnen worden ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:26 schreef Dvm86 het volgende:
Steek
Wiel - Wiel - Vermaelen - Schilder
Gabri - Vertonghen
De Jong
Sulejmani - Suarez - Urby
Zoiets denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |