* eensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Nalbandian het volgende:
Ik stel voor om het hele toernooi nietig te verklaren
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef sven2345 het volgende:
wie gaat er kijken vannacht?
Ja, Cilic-JMDP lijkt me wel mooi, al zal Eurosport vast kiezen voor Jankovic.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef sven2345 het volgende:
wie gaat er kijken vannacht?
op zich kan ik hier best mee leven, maar ik moet hier wel bij toevoegen dat ik gisteren om half 3 een tentamen had daar tussen een uurtje tijd om vervolgens door te gaan naar me werk om vervolgens er achter te komen het forum down was. kijk we hebben allemaal tijd maar het is niet zo dat ik meteen een keuze maak ik wil altijd van te voren dingen uitzoeken voordat ik een keuze maak.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hallo, hier ben ik weer. Wat betreft de picks van dag 6 lijkt het mij gerechtvaardigd dat die gewoon meetellen. Uiteindelijk zijn er twee spelers die daar geen pick voor hebben doorgegeven (dekouwe en stefan92), maar er was gisteren gedurende de dag en ook 's avonds wel voldoende tijd om een keuze door te geven. FOK! is rond 14:00 weer online gekomen en afgelopen nacht pas weer offline gegaan, dus dat is een vrij ruim tijdsbestek.
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:26 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Dag 7: Roddick
Heb hier alleen geen goed gevoel bij.
Door ze bv. minder punten te geven bij hun eindstand van de AO !quote:Op zondag 25 januari 2009 10:54 schreef sven2345 het volgende:
Dag 8: Nadal
Ja heb je gelijk in kleinzusje...maar hoe los je het probleem op dat ze een pick minder hebben hoeven maken?
Het gaat om pick 6 toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:54 schreef sven2345 het volgende:
Dag 8: Nadal
Ja heb je gelijk in kleinzusje...maar hoe los je het probleem op dat ze een pick minder hebben hoeven maken?
Als de heren willen dat men hen bereikt, kunnen ze ook de users bereikenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:03 schreef sven2345 het volgende:
Dat is: als ze uberhaupt nog dit forum checken nu ze toch eruit liggen:P
Allang volgens mij, zie de post van intel.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:03 schreef dekouwe het volgende:
hhmmm is der al een beslissing gemaakt ? zoniet meld ik mijn keuze voor dag 8 : Tsonga
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel pics moeten we nu in totaal doen? Volgens de OP 10 maar ik dacht ergens 11 gelezen te hebben?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef XL het volgende:
Australian Open
Pick 1: Maandag
Pick 2: Dinsdag
Pick 3: Woensdag
Pick 4: Donderdag
Pick 5: Vrijdag
Pick 6: Zaterdag
Pick 7: Zondag
Pick 8: Maandag
Pick 9: Kwartfinale
Pick 10: Halve finale
Pick 11: Finale
Pick 1 goed. Nul punten
De overige 10 dagen zoals in het puntenschema
Is ook wel een erg voorspelbaar toernooi dit keer. Telkens als ik tussen een stuk of drie picks twijfelde, wonnen ze alledrie. Denk dat dat voor de meesten geldt.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef RayMania het volgende:
Grote kans dat er wordt uitgespeeld dit keer.
Iedereen heeft de keuzes wel, het gaat er alleen om in welke volgorde je Murray, Nadal, Federer gaat spelen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Is ook wel een erg voorspelbaar toernooi dit keer. Telkens als ik tussen een stuk of drie picks twijfelde, wonnen ze alledrie. Denk dat dat voor de meesten geldt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iedereen heeft de keuzes wel, het gaat er alleen om in welke volgorde je Murray, Nadal, Djokovic gaat spelen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat de twee nog mee moeten doen, mits ze echt van plan waren voor een uitgeschakelde speler te gaan op dag 7.
Ik was blij dat het rond 22.00 uur weer deed. Ik heb pogingen om 9.30 uur gedaan, 12.30 uur ook nog, toen ben ik bij gaan slapen vanwege ziekte, heb ik rond etenstijd nog geprobeerd, ook om 21.00 uur. Allemaal zonder succes. Voor ik opbieuw ging slapen kon het gelukkig wel. Maar was ik de deur uitgegaan had ik ook niks kunnen kiezen.
Okee, ik heb wel wat XL-gamers bij m'n mailcontactenlijst. Had ik dat gedaan, maar ik snap dat de twee dat niet hadden. Wat moet je dan? Dus zou ik wel op hun eerlijkheid af willen gaan eigenlijk, moet er wel eerlijk meegewerkt worden natuurlijk.
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:16 schreef XL het volgende:
Gister telt mee, want ik ga het toernooi niet afblazen. De downtime is lullig, maar overmacht. Als je moeite had willen doen voor een pick had je hem vanaf gistermiddag al op de pagina waar ze informeren over de downtime kunnen zetten.
Dag 8: Murray. Die Franse broedermoord is me te linkquote:Op zondag 25 januari 2009 09:51 schreef Brahimov het volgende:
JeweetmaarnooithoelangFOK!indeluchtis-prono:
Dag 8: Simon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kleinzusje op 25-01-2009 15:36:10 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik geef toch een reactie op jouw post ! ?
Naast je organisatie talent en het uitvinden van dit spel, als grote leider,
heb ik het idee dat je vooral open staat voor kritiek/ input van users die je bekend zijn.
Jullie hebben misschien veel contact via IRC en weet ik veel wat.
Maar waar blijft het " Leuk, gezellig, het is maar een spel idee "?
Lekker kloten met z'n allen en ook zo nu en dan coulant zijn bij een 1 minuut te late pick horen daar bij.
Via PM of een site stemmen is niet de bedoeling, dan gaat de charme van het spel weg !
Ook prima.
Maar wordt het niet een beetje een inteelt sfeertje ?
Nogmaals, mij zal het worst zijn. Doe mee voor de lol. Tuurlijk is het leuk om te winnen en mispick of vergeten is exit !
XL, je bent vaak druk met gevolgen van dien, hebt steun aan users zoals oa Intel en er is immer begrip voor jouw situatie ( vakantie/ drukte etc.)
Nu zijn er 2 spelers die niet mee kunnen doen door wat ik eerder al schreef.
Vind het echt sneu.
( laatste reactie over dit onderwerp) !Op al je persoonlijke aantijgingen ga ik niet in. Voor mij zijn alle users (- Adothehague) gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet 'maar een spel'. Het is een wedstrijd. In een vierde ronde GS is een kadootje te lullig ten opzichte van uitgeschakelde spelers. Bovendien kon vrijwel iedereen WEL posten. Er zijn alternatieven om ergens op internet een spelersnaam te gooien en dan ga ik daar wel kijken. Alleen achteraf klagen kan ik niks aan doen. Ik vind het ook niet leuk dat Fok gister down was, maar ik probeer zo eerlijk mogelijk te beslissen.Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Famous last words....quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dag 8: Murray. Die Franse broedermoord is me te link
Slechter dan de andere 2 kan iig nietquote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef RayMania het volgende:
Ik schijt 'm echt voor Tsonga. Ik twijfelde tussen Monfils, Murray en Tsonga, dus hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt.
Mijn geniaal uitgekiende strategie is helemaal niks meer van over door dat uitSchotquote:Op maandag 26 januari 2009 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Door Murray kunnen er in elk geval een aantal dit toernooi niet meer uitspelen...
Ja, bij mij ookquote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Mijn geniaal uitgekiende strategie is helemaal niks meer van over door dat uitSchot
Klopt. Je staat nu virtueel op 1075 punten op de algemene ranking (je eindstand 2008 was 840, minus 15 van AO 2008, plus 250 van AO 2009).quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef dndiek het volgende:
Als ik het goed begrijp, dan krijg ik er nu sowieso 250-15 (punten vorig jaar) bij
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:01 schreef norich het volgende:
Het is toch de bedoeling dat we er 1 kiezen uit allebei de dagen en niet per kwartfinaledag toch?
jaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:01 schreef norich het volgende:
Het is toch de bedoeling dat we er 1 kiezen uit allebei de dagen en niet per kwartfinaledag toch? Dus dat je nu zeg maar ook Nadal kunt kiezen voor de kwartfinale ofniet?
Simon all the way voor mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitspelen is wel het doel geweest deze hele campagne, ik denk dat ik daarvoor blijf gaan.
Je hebt het jezelf ook niet veel makkelijker gemaakt door gisteren Nadal te kiezen hequote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Uitspelen voor mij is nagenoeg niet mogelijk vanwege dat gezeik met de downtime waardoor ik Djoko moest kiezen
Omdat Nadal er uit zou gaan tegen Murray uiteindelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt het jezelf ook niet veel makkelijker gemaakt door gisteren Nadal te kiezen he
Als Simon een GS wint stop ik met tennis en tennis kijkenquote:
Nee, niet helemaal. Verdasco en Federer nogquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Als Simon een GS wint stop ik met tennis en tennis kijken
Cool, dan krijgen we APK's tennisgame.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:09 schreef XL het volgende:
Als Simon een GS wint stop ik met tennis en tennis kijken
Je loopt achterquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
Dag 6: Federer. Ik durf Roddick niet.
Hij had zeker gehakt gemaakt van dat stokbroodquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Wel balen van die blessure van Monfils....
Lood om oud ijzer wat stokbroden betreftquote:Op maandag 26 januari 2009 19:45 schreef XL het volgende:
[..]
Hij had zeker gehakt gemaakt van dat stokbrood
Dag 9 dus. Je weet maar nooit met strenge XLquote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je loopt achter
(of je toetsenbord ligt ondersteboven)
Croissant om oud stokbroodquote:Op maandag 26 januari 2009 20:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer wat stokbroden betreft
I'd wish I had your balls. Ik kan hopen op 2 scenario's:quote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dag 9: Simon.
Anders kan ik 'm niet meer uitspelen.
Dit is trouwens niet de enige mogelijkheid voor mij om 'm uit te spelen, zie ik. Maar goed, ik blijf van heel veel zaken afhankelijk. Dus dan kan ik beter gewoon flink beginnen te gokken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I'd wish I had your balls. Ik kan hopen op 2 scenario's:
Tsonga tb Verdasco, Simon tb Rafa, Fed 2x winst. Dan pick ik Simon in de halve en ga ik voor degok en dan fed in de finale (niet realistisch)
Tsonga tb Verdasco, Rafa tb Simon, Fed 2x winst. Dan pick ik erna Fed (moet wel) en kan ik niet meer kiezen in de finale evt. (realistischer).
Kan natuurlijk ook eerder mis gaan.
Had je het nou maar wel gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:54 schreef dndiek het volgende:
9: Djokovic
maar eigenlijk Verdasco, maar ik durf niet
Volgens mij ziet het er zo uit:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Door Djokovic kunnen vijf man het sowieso niet meer uitspelen als ik me niet vergis: Ambrosius, APK, Cavalier1, Joris33 en VerdwaasdeVogel.
Nee dan gaa Cavalier1 het inderdaad niet meer reddenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cavalier1 had Murray opgegeven voor de volgende ronde, dus dat lukt niet
Mindlight redt het ook niet meer inderdaad, met Federer speelt hij de hele rechterhelft uit.
Tsjaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Had je het nou maar wel gedaan
Bah. Ik wist dat Roddick zou winnen en toch kies ik hem nietquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
Dag 6: Federer. Ik durf Roddick niet.
NIeuwe oude kleurtje staat je goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bah. Ik wist dat Roddick zou winnen en toch kies ik hem niet.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik ben het niet van plan, maar is het eigenlijk toegestaan nu nog te switchen naar bijvoorbeeld Simon of Tsonga/Verdasco?
Dan zou ik het nog uit kunnen spelen.
Ik ga gewoon voor het halen van de finale, dan maar niet uitspelen.quote:[13:35] <intre|> Ben je niet wat vroeg met Djokovic, RayMania?
[13:35] <intre|> Want de aandacht ligt wel op Federer, Nadal en Murray, maar hij glipt er wel vrij soepel tussendoor volgens mij.
[13:36] <RayMania> Kwartfinale is op één dag, dus maakt niet uit.
[13:36] <RayMania> Djokovic wint nooit van Roddick en Federer
[13:37] <RayMania> Halve finale; Nadal - Murray en Roddick - Federer
Tja, ik vroeg het me ook af. Maar Federer-Delpo is ook niet zonder risico, terwijl Federer-Roddick dat meer is dan Tsonga-Nadal. Betere kans op het halen van de finale. En als Simon het toernooi wint speel ik het uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef XL het volgende:
Het is ook twijfelachtig. Je hebt voordeel verworven doordat je weet dat Djoko weg is. Aan de andere kant, we mogen altijd wisselen als de partij nog niet begonnen is en ook te laat komen.
Los daarvan neem je een aanzienlijk risico.
Als Simon wint geef ik je ook gelijk met Djokovicquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Tja, ik vroeg het me ook af. Maar Federer-Delpo is ook niet zonder risico, terwijl Federer-Roddick dat meer is dan Tsonga-Nadal. Betere kans op het halen van de finale. En als Simon het toernooi wint speel ik het uit.![]()
Leek me wel mooie ironie: ik speel een toernooi uit om dezelfde reden dat jij stopt met tennis.
Hij kan nog kiezen voor Verdasco of Tsonga lijkt me?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef RayMania het volgende:
Is Cavalier1 door?
Tja, dan had hij dat erbij moeten zetten lijkt me, wie zijn wij bovendien om voor dan voor hem te gaan kiezen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan nog kiezen voor Verdasco of Tsonga lijkt me?
Oh wacht, nu weet ik het weer. Hij had van tevoren een lijstje geplaatst, nee dan is het idd een no-pick lijkt me.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, dan had hij dat erbij moeten zetten lijkt me, wie zijn wij bovendien om voor dan voor hem te gaan kiezen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef norich het volgende:
Ligt hij er niet sowieso uit omdat hij bij pick 8 Blake had, die verloor van Tsonga? Of kijk ik nou scheef?
Nee, maar 1 pick voor de QF toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:59 schreef Wopper1 het volgende:
Even een vraagje..?
Ik moest toch wel een speler voor vandaag kiezen? Had voor vandaag nog Verdasco en Simon open, voor morgen alleen Andy Roddick. Klopt dit?
Zie ook, XL's Tennisgame #27: met de Australian Open ontknoping
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Had je het nou maar wel gedaan
Finale zal die bedoelenquote:
Yes, kom maar op met die stand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen klaar nu?
Ja. Maar ik weet nog even niet wanneer en hoequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:46 schreef APK het volgende:
Intel, komt er ook nog een overall ranking?
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja. Maar ik weet nog even niet wanneer en hoe
Ja ik ook, gelukkig scoor ik blijkbaar altijd goed op de AOquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op die ander sta ik veel lager joh.
Het lijkt me persoonlijk leuker voor het spel om dat achterwege te laten...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie misschien een sheet zodat ik kan zien hoeveel punten ik per toernooi heb verdiend? .
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgend toernooi begint volgende week maandag?
Als je je MyAT een beetje in de gaten houdt dan zie je hem vanzelf weer omhoog komenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef franklop het volgende:
Rotterdam begint volgende week maandag ja.
Wil iemand mij een herinnering sturen via PM ofzo, wil graag meedoen maar ben bang dat ik t vergeet
Vanaf maandag (Rotterdam) ben je welkom om mee te doenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Clesar03 het volgende:
kan ik nog meedoen of ben ik al te laat?
MEestal kijk ik daar nooit, maar zal het proberen niet te vergetenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je je MyAT een beetje in de gaten houdt dan zie je hem vanzelf weer omhoog komen
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt me persoonlijk leuker voor het spel om dat achterwege te laten...
We sturen wel eens PM, maar het is niet onze schuld als we dat niet doenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
MEestal kijk ik daar nooit, maar zal het proberen niet te vergeten
Eigenlijk heb ik dat nooit online gezet omdat ik niet weet hoe je zoiets overzichtelijk in een post krijgt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Er zijn een aantal mensen die het wel weten en in het echt weten ze het ook.
Ik zou het ook niet weten, maar Intel is erg goed in dat soort dingen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef XL het volgende:
Eigenlijk heb ik dat nooit online gezet omdat ik niet weet hoe je zoiets overzichtelijk in een post krijgt.
Ik zou gewoon een Excel-bestand online kunnen gooien, maar dat laatste is inderdaad mijn redenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, maar Intel is erg goed in dat soort dingen.![]()
Misschien is hij bang dat spelers een safe keuze gaan maken om hun positie te behouden?
Je verwerft die positie om safe te kunnen kiezen. Ik vind dat een strategie, geen kwalijk iets. Net als die hele pick of the day, vooral doen als je denkt dat je ermee kan winnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een Excel-bestand online kunnen gooien, maar dat laatste is inderdaad mijn reden
Als XL er anders over denkt, dan wil ik het wel even proberen.
Het is inderdaad iets strategisch, maar ik vind het zelf leuker als het spel niet helemaal gedomineerd gaat worden door de strategie. Nouja, ik zal er eens naar kijken. Gaat m'n voordeelquote:Op maandag 2 februari 2009 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Je verwerft die positie om safe te kunnen kiezen. Ik vind dat een strategie, geen kwalijk iets. Net als die hele pick of the day, vooral doen als je denkt dat je ermee kan winnen.
Elke dag een pickquote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef franklop het volgende:
Hoe zit het trouwens, moeten we elke dag bij het ABNAMROWTT een pick nemen?Of gaan we vanaf kwartfinale per ronde een pick doen? weet niet hoe dat zit sorry!
Staat op site dat 2 wedstrijden alvast ingepland zijn, wedstrijd v davidenko en die van de bakker. Rest wordt bekend als finales kwalificatie geweest zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef sven2345 het volgende:
Dag 1: Seppi......er staat neit eens een order of play op abnamrowtt...wat een slechte site zeg..:S
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef Bruce117 het volgende:
We kunnen sowieso voor elk toernooi het aantal te verdedigen punten posten. Daarmee heb je ook geen probleem wat layout betreft.
Te verdedigen punten voor Rotterdam:quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Te verdedigen punten voor Rotterdam:
kleinzusje 200
Dit vind ik al jaren. Echt een layout van niks. Maar goed, ze luisteren toch niet naar een Fok!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef sven2345 het volgende:
Dag 1: Seppi......er staat neit eens een order of play op abnamrowtt...wat een slechte site zeg..:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |