abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65380080
hhmmm is der al een beslissing gemaakt ? zoniet meld ik mijn keuze voor dag 8 : Tsonga
sudo is powerrrr
pi_65380188
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:03 schreef dekouwe het volgende:
hhmmm is der al een beslissing gemaakt ? zoniet meld ik mijn keuze voor dag 8 : Tsonga
Allang volgens mij, zie de post van intel.
sig verwijderd door FA
pi_65380396
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel pics moeten we nu in totaal doen? Volgens de OP 10 maar ik dacht ergens 11 gelezen te hebben?
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef XL het volgende:
Australian Open
Pick 1: Maandag
Pick 2: Dinsdag
Pick 3: Woensdag
Pick 4: Donderdag
Pick 5: Vrijdag
Pick 6: Zaterdag
Pick 7: Zondag
Pick 8: Maandag
Pick 9: Kwartfinale
Pick 10: Halve finale
Pick 11: Finale

Pick 1 goed. Nul punten
De overige 10 dagen zoals in het puntenschema
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_65380817
Grote kans dat er wordt uitgespeeld dit keer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65381282
Dat zit er wel dik in ja:D
pi_65382585
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef RayMania het volgende:
Grote kans dat er wordt uitgespeeld dit keer.
Is ook wel een erg voorspelbaar toernooi dit keer. Telkens als ik tussen een stuk of drie picks twijfelde, wonnen ze alledrie. Denk dat dat voor de meesten geldt.
pi_65382632
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Is ook wel een erg voorspelbaar toernooi dit keer. Telkens als ik tussen een stuk of drie picks twijfelde, wonnen ze alledrie. Denk dat dat voor de meesten geldt.
Iedereen heeft de keuzes wel, het gaat er alleen om in welke volgorde je Murray, Nadal, Federer gaat spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65382921
Ik vind dat de twee nog mee moeten doen, mits ze echt van plan waren voor een uitgeschakelde speler te gaan op dag 7.

Ik was blij dat het rond 22.00 uur weer deed. Ik heb pogingen om 9.30 uur gedaan, 12.30 uur ook nog, toen ben ik bij gaan slapen vanwege ziekte, heb ik rond etenstijd nog geprobeerd, ook om 21.00 uur. Allemaal zonder succes. Voor ik opbieuw ging slapen kon het gelukkig wel. Maar was ik de deur uitgegaan had ik ook niks kunnen kiezen.

Okee, ik heb wel wat XL-gamers bij m'n mailcontactenlijst. Had ik dat gedaan, maar ik snap dat de twee dat niet hadden. Wat moet je dan? Dus zou ik wel op hun eerlijkheid af willen gaan eigenlijk, moet er wel eerlijk meegewerkt worden natuurlijk.
That's all folks!
pi_65382988
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Iedereen heeft de keuzes wel, het gaat er alleen om in welke volgorde je Murray, Nadal, Djokovic gaat spelen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65383170
Er zijn een paar die echt nog veel keuzes hebben. Op dat gebied sta ik er ook niet slecht voor.
That's all folks!
pi_65383307
Vannacht wordt een close call voor mij maar als Monfils wint, speel ik Murray, Nadal en Djoko uit.... in welke volgorde moet ik nog even bekijken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 25 januari 2009 @ 13:58:05 #62
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_65383515
Dat ging niet helemaal goed.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_65384025
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat de twee nog mee moeten doen, mits ze echt van plan waren voor een uitgeschakelde speler te gaan op dag 7.

Ik was blij dat het rond 22.00 uur weer deed. Ik heb pogingen om 9.30 uur gedaan, 12.30 uur ook nog, toen ben ik bij gaan slapen vanwege ziekte, heb ik rond etenstijd nog geprobeerd, ook om 21.00 uur. Allemaal zonder succes. Voor ik opbieuw ging slapen kon het gelukkig wel. Maar was ik de deur uitgegaan had ik ook niks kunnen kiezen.

Okee, ik heb wel wat XL-gamers bij m'n mailcontactenlijst. Had ik dat gedaan, maar ik snap dat de twee dat niet hadden. Wat moet je dan? Dus zou ik wel op hun eerlijkheid af willen gaan eigenlijk, moet er wel eerlijk meegewerkt worden natuurlijk.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 25 januari 2009 @ 14:18:20 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65384213
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:16 schreef XL het volgende:
Gister telt mee, want ik ga het toernooi niet afblazen. De downtime is lullig, maar overmacht. Als je moeite had willen doen voor een pick had je hem vanaf gistermiddag al op de pagina waar ze informeren over de downtime kunnen zetten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 25 januari 2009 @ 14:39:32 #65
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_65384898
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:51 schreef Brahimov het volgende:
JeweetmaarnooithoelangFOK!indeluchtis-prono:
Dag 8: Simon
Dag 8: Murray. Die Franse broedermoord is me te link
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_65384906
Dus ik lig eruit?
Inderdaad niet meer aangedacht doordat ik niet op Fok! kon komen, maar succes iedereen dan maar
  zondag 25 januari 2009 @ 14:43:01 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65384984
Dag 8: Monfils
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65386473
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef XL het volgende:

[..]

Ik geef toch een reactie op jouw post ! ?
Naast je organisatie talent en het uitvinden van dit spel, als grote leider,
heb ik het idee dat je vooral open staat voor kritiek/ input van users die je bekend zijn.
Jullie hebben misschien veel contact via IRC en weet ik veel wat.

Maar waar blijft het " Leuk, gezellig, het is maar een spel idee "?
Lekker kloten met z'n allen en ook zo nu en dan coulant zijn bij een 1 minuut te late pick horen daar bij.

Via PM of een site stemmen is niet de bedoeling, dan gaat de charme van het spel weg !
Ook prima.
Maar wordt het niet een beetje een inteelt sfeertje ?

Nogmaals, mij zal het worst zijn. Doe mee voor de lol. Tuurlijk is het leuk om te winnen en mispick of vergeten is exit !
XL, je bent vaak druk met gevolgen van dien, hebt steun aan users zoals oa Intel en er is immer begrip voor jouw situatie ( vakantie/ drukte etc.)

Nu zijn er 2 spelers die niet mee kunnen doen door wat ik eerder al schreef.
Vind het echt sneu.

( laatste reactie over dit onderwerp) !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door kleinzusje op 25-01-2009 15:36:10 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_65386653
WOS-experiment: ¤100 @ Tsonga @ 1.15 = ¤115. Totaal: ¤157, ROI: 109,5%
¤100 @ Roddick @ 1.24 = ¤124. Totaal: ¤181, ROI: 111,6%

Dag 8: Nadal
  zondag 25 januari 2009 @ 15:38:50 #70
75556 erkel
back from Dagestan
pi_65386799
Dag 8: Tsonga
Weisst
  zondag 25 januari 2009 @ 15:45:34 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65387051
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik geef toch een reactie op jouw post ! ?
Naast je organisatie talent en het uitvinden van dit spel, als grote leider,
heb ik het idee dat je vooral open staat voor kritiek/ input van users die je bekend zijn.
Jullie hebben misschien veel contact via IRC en weet ik veel wat.

Maar waar blijft het " Leuk, gezellig, het is maar een spel idee "?
Lekker kloten met z'n allen en ook zo nu en dan coulant zijn bij een 1 minuut te late pick horen daar bij.

Via PM of een site stemmen is niet de bedoeling, dan gaat de charme van het spel weg !
Ook prima.
Maar wordt het niet een beetje een inteelt sfeertje ?

Nogmaals, mij zal het worst zijn. Doe mee voor de lol. Tuurlijk is het leuk om te winnen en mispick of vergeten is exit !
XL, je bent vaak druk met gevolgen van dien, hebt steun aan users zoals oa Intel en er is immer begrip voor jouw situatie ( vakantie/ drukte etc.)

Nu zijn er 2 spelers die niet mee kunnen doen door wat ik eerder al schreef.
Vind het echt sneu.

( laatste reactie over dit onderwerp) !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op al je persoonlijke aantijgingen ga ik niet in. Voor mij zijn alle users (- Adothehague) gelijk.

Het is niet 'maar een spel'. Het is een wedstrijd. In een vierde ronde GS is een kadootje te lullig ten opzichte van uitgeschakelde spelers. Bovendien kon vrijwel iedereen WEL posten. Er zijn alternatieven om ergens op internet een spelersnaam te gooien en dan ga ik daar wel kijken. Alleen achteraf klagen kan ik niks aan doen. Ik vind het ook niet leuk dat Fok gister down was, maar ik probeer zo eerlijk mogelijk te beslissen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65387591
Dag 8: Nadal
pi_65389073
Dag 8: Rafael Nadal
pi_65390359
Dag 8:Nadal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65390360
Dag 8: Nadal.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')