Je hebt het jezelf ook niet veel makkelijker gemaakt door gisteren Nadal te kiezen hequote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Uitspelen voor mij is nagenoeg niet mogelijk vanwege dat gezeik met de downtime waardoor ik Djoko moest kiezen
Omdat Nadal er uit zou gaan tegen Murray uiteindelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt het jezelf ook niet veel makkelijker gemaakt door gisteren Nadal te kiezen he
Als Simon een GS wint stop ik met tennis en tennis kijkenquote:
Nee, niet helemaal. Verdasco en Federer nogquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Als Simon een GS wint stop ik met tennis en tennis kijken
Cool, dan krijgen we APK's tennisgame.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:09 schreef XL het volgende:
Als Simon een GS wint stop ik met tennis en tennis kijken
Je loopt achterquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
Dag 6: Federer. Ik durf Roddick niet.
Hij had zeker gehakt gemaakt van dat stokbroodquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Wel balen van die blessure van Monfils....
Lood om oud ijzer wat stokbroden betreftquote:Op maandag 26 januari 2009 19:45 schreef XL het volgende:
[..]
Hij had zeker gehakt gemaakt van dat stokbrood
Dag 9 dus. Je weet maar nooit met strenge XLquote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je loopt achter
(of je toetsenbord ligt ondersteboven)
Croissant om oud stokbroodquote:Op maandag 26 januari 2009 20:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer wat stokbroden betreft
I'd wish I had your balls. Ik kan hopen op 2 scenario's:quote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dag 9: Simon.
Anders kan ik 'm niet meer uitspelen.
Dit is trouwens niet de enige mogelijkheid voor mij om 'm uit te spelen, zie ik. Maar goed, ik blijf van heel veel zaken afhankelijk. Dus dan kan ik beter gewoon flink beginnen te gokken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I'd wish I had your balls. Ik kan hopen op 2 scenario's:
Tsonga tb Verdasco, Simon tb Rafa, Fed 2x winst. Dan pick ik Simon in de halve en ga ik voor degok en dan fed in de finale (niet realistisch)
Tsonga tb Verdasco, Rafa tb Simon, Fed 2x winst. Dan pick ik erna Fed (moet wel) en kan ik niet meer kiezen in de finale evt. (realistischer).
Kan natuurlijk ook eerder mis gaan.
Had je het nou maar wel gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:54 schreef dndiek het volgende:
9: Djokovic
maar eigenlijk Verdasco, maar ik durf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |