* eensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Nalbandian het volgende:
Ik stel voor om het hele toernooi nietig te verklaren
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef sven2345 het volgende:
wie gaat er kijken vannacht?
Ja, Cilic-JMDP lijkt me wel mooi, al zal Eurosport vast kiezen voor Jankovic.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef sven2345 het volgende:
wie gaat er kijken vannacht?
op zich kan ik hier best mee leven, maar ik moet hier wel bij toevoegen dat ik gisteren om half 3 een tentamen had daar tussen een uurtje tijd om vervolgens door te gaan naar me werk om vervolgens er achter te komen het forum down was. kijk we hebben allemaal tijd maar het is niet zo dat ik meteen een keuze maak ik wil altijd van te voren dingen uitzoeken voordat ik een keuze maak.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hallo, hier ben ik weer. Wat betreft de picks van dag 6 lijkt het mij gerechtvaardigd dat die gewoon meetellen. Uiteindelijk zijn er twee spelers die daar geen pick voor hebben doorgegeven (dekouwe en stefan92), maar er was gisteren gedurende de dag en ook 's avonds wel voldoende tijd om een keuze door te geven. FOK! is rond 14:00 weer online gekomen en afgelopen nacht pas weer offline gegaan, dus dat is een vrij ruim tijdsbestek.
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:26 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Dag 7: Roddick
Heb hier alleen geen goed gevoel bij.
Door ze bv. minder punten te geven bij hun eindstand van de AO !quote:Op zondag 25 januari 2009 10:54 schreef sven2345 het volgende:
Dag 8: Nadal
Ja heb je gelijk in kleinzusje...maar hoe los je het probleem op dat ze een pick minder hebben hoeven maken?
Het gaat om pick 6 toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:54 schreef sven2345 het volgende:
Dag 8: Nadal
Ja heb je gelijk in kleinzusje...maar hoe los je het probleem op dat ze een pick minder hebben hoeven maken?
Als de heren willen dat men hen bereikt, kunnen ze ook de users bereikenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:03 schreef sven2345 het volgende:
Dat is: als ze uberhaupt nog dit forum checken nu ze toch eruit liggen:P
Allang volgens mij, zie de post van intel.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:03 schreef dekouwe het volgende:
hhmmm is der al een beslissing gemaakt ? zoniet meld ik mijn keuze voor dag 8 : Tsonga
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel pics moeten we nu in totaal doen? Volgens de OP 10 maar ik dacht ergens 11 gelezen te hebben?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef XL het volgende:
Australian Open
Pick 1: Maandag
Pick 2: Dinsdag
Pick 3: Woensdag
Pick 4: Donderdag
Pick 5: Vrijdag
Pick 6: Zaterdag
Pick 7: Zondag
Pick 8: Maandag
Pick 9: Kwartfinale
Pick 10: Halve finale
Pick 11: Finale
Pick 1 goed. Nul punten
De overige 10 dagen zoals in het puntenschema
Is ook wel een erg voorspelbaar toernooi dit keer. Telkens als ik tussen een stuk of drie picks twijfelde, wonnen ze alledrie. Denk dat dat voor de meesten geldt.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef RayMania het volgende:
Grote kans dat er wordt uitgespeeld dit keer.
Iedereen heeft de keuzes wel, het gaat er alleen om in welke volgorde je Murray, Nadal, Federer gaat spelen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Is ook wel een erg voorspelbaar toernooi dit keer. Telkens als ik tussen een stuk of drie picks twijfelde, wonnen ze alledrie. Denk dat dat voor de meesten geldt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iedereen heeft de keuzes wel, het gaat er alleen om in welke volgorde je Murray, Nadal, Djokovic gaat spelen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat de twee nog mee moeten doen, mits ze echt van plan waren voor een uitgeschakelde speler te gaan op dag 7.
Ik was blij dat het rond 22.00 uur weer deed. Ik heb pogingen om 9.30 uur gedaan, 12.30 uur ook nog, toen ben ik bij gaan slapen vanwege ziekte, heb ik rond etenstijd nog geprobeerd, ook om 21.00 uur. Allemaal zonder succes. Voor ik opbieuw ging slapen kon het gelukkig wel. Maar was ik de deur uitgegaan had ik ook niks kunnen kiezen.
Okee, ik heb wel wat XL-gamers bij m'n mailcontactenlijst. Had ik dat gedaan, maar ik snap dat de twee dat niet hadden. Wat moet je dan? Dus zou ik wel op hun eerlijkheid af willen gaan eigenlijk, moet er wel eerlijk meegewerkt worden natuurlijk.
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:16 schreef XL het volgende:
Gister telt mee, want ik ga het toernooi niet afblazen. De downtime is lullig, maar overmacht. Als je moeite had willen doen voor een pick had je hem vanaf gistermiddag al op de pagina waar ze informeren over de downtime kunnen zetten.
Dag 8: Murray. Die Franse broedermoord is me te linkquote:Op zondag 25 januari 2009 09:51 schreef Brahimov het volgende:
JeweetmaarnooithoelangFOK!indeluchtis-prono:
Dag 8: Simon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kleinzusje op 25-01-2009 15:36:10 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik geef toch een reactie op jouw post ! ?
Naast je organisatie talent en het uitvinden van dit spel, als grote leider,
heb ik het idee dat je vooral open staat voor kritiek/ input van users die je bekend zijn.
Jullie hebben misschien veel contact via IRC en weet ik veel wat.
Maar waar blijft het " Leuk, gezellig, het is maar een spel idee "?
Lekker kloten met z'n allen en ook zo nu en dan coulant zijn bij een 1 minuut te late pick horen daar bij.
Via PM of een site stemmen is niet de bedoeling, dan gaat de charme van het spel weg !
Ook prima.
Maar wordt het niet een beetje een inteelt sfeertje ?
Nogmaals, mij zal het worst zijn. Doe mee voor de lol. Tuurlijk is het leuk om te winnen en mispick of vergeten is exit !
XL, je bent vaak druk met gevolgen van dien, hebt steun aan users zoals oa Intel en er is immer begrip voor jouw situatie ( vakantie/ drukte etc.)
Nu zijn er 2 spelers die niet mee kunnen doen door wat ik eerder al schreef.
Vind het echt sneu.
( laatste reactie over dit onderwerp) !Op al je persoonlijke aantijgingen ga ik niet in. Voor mij zijn alle users (- Adothehague) gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet 'maar een spel'. Het is een wedstrijd. In een vierde ronde GS is een kadootje te lullig ten opzichte van uitgeschakelde spelers. Bovendien kon vrijwel iedereen WEL posten. Er zijn alternatieven om ergens op internet een spelersnaam te gooien en dan ga ik daar wel kijken. Alleen achteraf klagen kan ik niks aan doen. Ik vind het ook niet leuk dat Fok gister down was, maar ik probeer zo eerlijk mogelijk te beslissen.Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |