abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 08:58:24 #51
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65410299
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je tirade met betrekking tot de stortvloed aan anti-joodse topics en de hetze tegen anti-islam geluiden hier op fok.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 26 januari 2009 @ 08:59:22 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65410314
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Doe niet zo zuur man. Wilders is een politicus en politici, van links tot rechts, liegen altijd. Overigens zie ik de hele leugen niet in die quote, maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Het is allemaal zo voorspelbaar wat er nu gebeurt. Als je daar verontwaardigd op reageert snap je gewoon nog maar weinig van het politieke spelletje.
Mwah... Er zijn ook mensen die vinden dat jokkebrokken jokkebrokken zijn, ongeacht wat voor pak ze dragen of welk pluche ze bekleden, zoals dat zo mooi heet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 26 januari 2009 @ 08:59:58 #53
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65410322
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je tirade met betrekking tot de stortvloed aan anti-joodse topics en de hetze tegen anti-islam geluiden hier op fok.
Ja. Dus?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 26 januari 2009 @ 09:02:01 #54
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65410352
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:59 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mwah... Er zijn ook mensen die vinden dat jokkebrokken jokkebrokken zijn, ongeacht wat voor pak ze dragen of welk pluche ze bekleden, zoals dat zo mooi heet.
Zal allemaal wel, maar over PvdA-leugenaars (toch de meest leugenachtige partij van Nederland) zie ik Yildiz nooit verontwaardigd reageren.

Overigens, over welke leugen heeft hij het nou eigenlijk? Ik zie haar niet.
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 09:42:28 #55
8781 crew  Frutsel
pi_65411103
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Becel het volgende:
PVV maakt sprong in peiling

DEN HAAG - De PVV van Geert Wilders maakt zondag in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond een sprong van drie zetels. Als er nu verkiezingen zouden zijn, zou de PVV uitkomen op twintig zetels, drie meer dan vorige week en elf meer dan nu in de Tweede Kamer.

Verliezers deze week zijn de SP, de VVD en Rita Verdonk. SP en VVD verliezen een zetel,
Precies die drie partijen die het maar belachelijk vonden dat Wilders door Spong werd besprongen.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:05:58 #56
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_65411630
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef Frutsel het volgende:
Precies die drie partijen die het maar belachelijk vonden dat Wilders door Spong werd besprongen.
Geeft toch wel weer aan hoe ongeïnformeerd de Wilders-stemmers zijn.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_65411675
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoezo Wildersstemmers? Zojuist kwamen ze nog van de SP, de VVD en Rita Verdonk vandaan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 10:09:22 #58
8781 crew  Frutsel
pi_65411706
quote:

[..]

Of het zijn juist gewone "partij-stemmers" die het oneens waren met de steun van hun eigen partij aan Wilders Hoeft niets te maken te hebben met Wilders-stemmers.

Dat kan je anders ook wel zeggen over D'66 stemmers... die partij heeft lange tijd op de afgrond gebalanceerd en zou nu weer zeventien zetels halen Als er iets een draaikonten partij is..
Nederland kent gewoon veel zwevende kiezers
pi_65411811
edit

[ Bericht 92% gewijzigd door Frutsel op 26-01-2009 10:15:02 (jouw voorliefde spuug je maar elders) ]
pi_65412721
quote:
Op maandag 26 januari 2009 07:57 schreef Yildiz het volgende:
Ben ik trouwens een van de weinigen die het goed vind dat Staatsburgers in staat kunnen zijn om politici aan te klagen? Wil de rest een samenleving waar politici door Staatsburgers onaanraakbaar zijn, waar politici heilig zijn, en alleen te beïnvloeden zijn door verkiezingen?
Neehoor, vind ik ook.
Maar het gaat m.i. niet om de mogelijkheid tot aanklagen die er wel of niet hoort te zijn, het gaat hem er meer om waarom er in dit geval een politicus aangeklaagd word.
Ik heb helemaal niets met die gast en nog minder met wat hij zegt, maar dat hij voor wat hij zegt überhaupt vervolgd kan worden vind ik best zorgelijk.
pi_65413385
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef McKillem het volgende:

[..]

Neehoor, vind ik ook.
Maar het gaat m.i. niet om de mogelijkheid tot aanklagen die er wel of niet hoort te zijn, het gaat hem er meer om waarom er in dit geval een politicus aangeklaagd word.
Ik heb helemaal niets met die gast en nog minder met wat hij zegt, maar dat hij voor wat hij zegt überhaupt vervolgd kan worden vind ik best zorgelijk.
Hmmm, zolang er een artikel in het wetboek van strafrecht staat, kan je er vervolgd voor worden. Of dat artikel er nu al dan niet terecht in staat, kun je over redetwisten.

Of een politicus er nu wel of niet voor vervolgd kan/moet worden.....Ik denk dat dat alleen van belang is of de politicus uitspraken in de Tweede Kamer heeft gedaan, of niet. Wilders heeft (een deel van deze) uitspraken gedaan in bijvoorbeeld ingezonden stukken in de krant.

Ik ben met je eens dat het zorgelijk is als hij wordt vervolgd wegens uitspraken in de Tweede Kamer. Daarbuiten is hij een "gewoon burger" , en daarvoor zouden dezelfde wetten en regels moeten gelden als voor jou en ik.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_65414046
quote:

[..]

De meeste PVV-stemmers zijn die dhimmi-houding van ons kabinet gewoon zat, en Geert weet die onderbuikgevoelens gewoon goed aan te spreken.
pi_65428605
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:14 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Hmmm, zolang er een artikel in het wetboek van strafrecht staat, kan je er vervolgd voor worden. Of dat artikel er nu al dan niet terecht in staat, kun je over redetwisten.

Of een politicus er nu wel of niet voor vervolgd kan/moet worden.....Ik denk dat dat alleen van belang is of de politicus uitspraken in de Tweede Kamer heeft gedaan, of niet. Wilders heeft (een deel van deze) uitspraken gedaan in bijvoorbeeld ingezonden stukken in de krant.

Ik ben met je eens dat het zorgelijk is als hij wordt vervolgd wegens uitspraken in de Tweede Kamer. Daarbuiten is hij een "gewoon burger" , en daarvoor zouden dezelfde wetten en regels moeten gelden als voor jou en ik.
Je bent me voor.
Ik vind vooral een onderscheid tussen de Kamer en daarbuiten wel relevant.
En er is natuurlijk een verschil tussen een mening hebben en je gal spuwen of mensen op hun ziel of pik trappen.
De qor'an verscheuren of dat althans suggereren heeft niks te maken met het hebben van een mening over dat boek, maar is gewoon kwetsende pesterij. Vijf beelden uit dezelfde demonstratie suggestief achter elkaar plakken idem.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65432249
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je bent me voor.
Ik vind vooral een onderscheid tussen de Kamer en daarbuiten wel relevant.
En er is natuurlijk een verschil tussen een mening hebben en je gal spuwen of mensen op hun ziel of pik trappen.
De qor'an verscheuren of dat althans suggereren heeft niks te maken met het hebben van een mening over dat boek, maar is gewoon kwetsende pesterij. Vijf beelden uit dezelfde demonstratie suggestief achter elkaar plakken idem.
Wanneer is zoiets van toepassing dan?
Een mening, welke dan ook, zal altijd wel iemand waar dan ook op de pik trappen.
Die grens is toch veel de onduidelijk om er een veroordeling op te baseren?
Ik vind trouwens dat je elkaar moet kunnen beledigen. Word ik ook met een bepaalde regelmaat. "kut metal" "groei es op en haal dat haar er af" "kind dat je bent met je bandshirts"
Word ook geen fuck aan gedaan.
pi_65432425
Zaken als deze maken de nationalistische gevoelens die veel Nederlanders van oorsprong in zich hebben weer helemaal actueel.
Niks zwevende kiezers maar de échte VOC mentaliteit . Ooit regeerden we over de wereld en moet je nu eens kijken? Door dat tuig uit het rifgebergte zouden wij ons land ff laten verzieken zeker!
Aanpassen of opsodemieteren (hier is een meerderheid van de Nederlanders het mee eens) maar we worden geregeerd door linkse lafaards die ons mooie Holland verpatsen aan de hoogste bieder.

Dergelijke nationalistische gevoelens spelen er gewoon altijd en soms sluimerend.Als er nu een partij zou opstaan die ALLES zou willen veranderen gaan mensen daarop stemmen. of dat in het landsbelang is vraag ik me dan weer af hoor maar dat zulke sentimenten bestaan blijkt wel weer uit het feit dat Wilders opeens zijn zetels zou verdubbelen omdat een of andere kut-advocaat het nodig vind hem aan te klagen.
pi_65432495
dubbel
pi_65433769
Ik zou anders best Holland willen verpatsen hoor. Liever kwijt dan rijk, dat stuk blubber. Blijven we met de andere Nederlanders lekker hier wonen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65433963
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef Kees22 het volgende:
Ik zou anders best Holland willen verpatsen hoor. Liever kwijt dan rijk, dat stuk blubber. Blijven we met de andere Nederlanders lekker hier wonen.
Huidskleur speelt in mijn optiek niet echt een rol . Gewoon mensen die niet willen of de boel bedonderen op laten pleuren naar land v herkomst ook mensen met dubbel paspoort die hier geboren zijn.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:50:32 #69
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65438719
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Becel het volgende:

[..]

Huidskleur speelt in mijn optiek niet echt een rol . Gewoon mensen die niet willen of de boel bedonderen op laten pleuren naar land v herkomst ook mensen met dubbel paspoort die hier geboren zijn.
Ayaan werd en wordt dan weer anders behoorlijk gewaardeerd...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_65442885
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Becel het volgende:

[..]

Je snapt het niet!
Is er een land waar we je naar kunnen uitzetten?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:59:15 #71
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65442911
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je snapt het niet!
Is er een land waar we je naar kunnen uitzetten?
Becel is geband, dus die zal niet meer reageren.
pi_65995517
http://www.nederlandbeken(...)6_uitspraken_PVV.pdf
Hier staat voor welke uitspraken Wilders wordt vervolgd.

Nou ben ik geen expert, maar de volgende uitspraken lijken me minstens op het randje te zitten:
quote:
27) Een ronduit foute uitspraak, gedaan door laaggeletterde Dion Graus.

60)"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtsstreeks toeschrijven aan migranten."

70) Wederom een ronduit foute uitspraak, dit keer gedaan door Raymond de Roon.

14) "Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."

20) "Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten."

22) "Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland."

85) Opnieuw een foute uitspraak van Raymond de Roon.

47) "Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_66004180
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:55 schreef cultheld het volgende:

Nou ben ik geen expert, maar de volgende uitspraken lijken me minstens op het randje te zitten:
[..]
Wat een gejank.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66006528
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Wat een gejank.
Ik bewonder je argumentatie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:03:35 #75
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_66007235
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar is het haatzaaiend ? Is het tot geweld aanzetten ? Ik betwijfel het.
Sowieso is het uit de context gehaald. Kan je er dan nog iets nuttigs over zeggen ?
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')