Over het algemeen vind ik IKEA wel leuk... maar vandaag had ik na 10 minuten al zoiets van: ik wil naar huis!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Combinatie van hel dus, en geen leuk gezelschap en![]()
ikea
![]()
Het viel qua drukte best mee hoor!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, ikea is best leuk, maar niet op zaterdag of koopzondag
Nogmaals: hoezo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga psychische hulp zoeken voor jullie allemaal. Dit is echt te vreselijk
Want? Ik zie niet echt iemand (vooral vrouwen dan!) springen als er een aantal kilootjes bijgekomen zijn.quote:
Ik was 2 maanden geleden 12 kilo te licht... dus er mag wel wat bijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Want? Ik zie niet echt iemand (vooral vrouwen dan!) springen als er een aantal kilootjes bijgekomen zijn.
Zusje van vriendin eventueel wel, want die valt eigenlijk alleen maar af (ze is dus veels te mager)
Jij moet ook dringend geholpen worden!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen die de ikea leuk vinden
Die moeten echt dringend geholpen worden
dat klinkt als een groepsgesprek, ik zeg in het ikea restaurantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen die de ikea leuk vinden
Die moeten echt dringend geholpen worden
Goed plan!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat klinkt als een groepsgesprek, ik zeg in het ikea restaurant![]()
gratis koffie voor family leden
Vertel ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij moet ook dringend geholpen worden!
Dat is sadistisch en dan nog koffie erbij ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat klinkt als een groepsgesprek, ik zeg in het ikea restaurant![]()
gratis koffie voor family leden
ik heb zelfs 2 familycard, eentje voor Nederland en eentje voor Duitslandquote:
Omdat mensen die niet van IKEA houden dringend geholpen moeten wordenquote:
Wat moet je met een familycard voor duitsland?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb zelfs 2 familycard, eentje voor Nederland en eentje voor Duitsland
Ik wil morgen wel even een aantal kilo's doneren aan je hoor!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was 2 maanden geleden 12 kilo te licht... dus er mag wel wat bijKrijg het er alleen moeilijker aan dan dat t er af gaat
Ik word ook geholpen. IN normale winkels, door fatsoenlijk personeel met dingen die niet uit een incomplete bouwpuzzel bestaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat mensen die niet van IKEA houden dringend geholpen moeten worden
Nee, ik wil t zelluf doen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel even een aantal kilo's doneren aan je hoor!
omdat de dichtstbijzijnde ikea voor ons in Duitsland isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat mensen die niet van IKEA houden dringend geholpen moeten worden
[..]
Wat moet je met een familycard voor duitsland?
ah, je hebt ooit een keer op verjaardag het verhaal van een neef gehoord die het weer van een broer van een vriend van een collega had gehoord dat ikea dingen altijd moeilijk zijn en incompleet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik word ook geholpen. IN normale winkels, door fatsoenlijk personeel met dingen die niet uit een incomplete bouwpuzzel bestaan.
Ah. Wat dacht je van bier drinken en chips eten?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was 2 maanden geleden 12 kilo te licht... dus er mag wel wat bijKrijg het er alleen moeilijker aan dan dat t er af gaat
Ik hou juist negen van de tien keer schoefjes overquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, je hebt ooit een keer op verjaardag het verhaal van een neef gehoord die het weer van een broer van een vriend van een collega had gehoord dat ikea dingen altijd moeilijk zijn en incompleet.
echt, die dingen kun je inelkaar zetten, zelfs als je niet kunt lezen, staat namelijk geen tekst bij alles in plaatjes, en ik heb echt nog never nada nooit niet ook maar een schroef te kort gehad...
je moet er voor onze youp van het hek wannabe even bijzeggen dat je dan alles keurig volgens de handleiding hebt gedaanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hou juist negen van de tien keer schoefjes over
En die komen anderen dus te kort!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hou juist negen van de tien keer schoefjes over
Bier lust ik niet en chips eet ik meer dan genoegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Wat dacht je van bier drinken en chips eten?
Caloriën genoeg!
Dat sowieso... ik volg altijd braaf de beschrijvingquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet er voor onze youp van het hek wannabe even bijzeggen dat je dan alles keurig volgens de handleiding hebt gedaan
Misschien moet ik dr dan maar een handeltje in beginnenquote:
Ik heb de effecten gezien van mensen die daar kochten, en dan niet 1 keerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, je hebt ooit een keer op verjaardag het verhaal van een neef gehoord die het weer van een broer van een vriend van een collega had gehoord dat ikea dingen altijd moeilijk zijn en incompleet.
echt, die dingen kun je inelkaar zetten, zelfs als je niet kunt lezen, staat namelijk geen tekst bij alles in plaatjes, en ik heb echt nog never nada nooit niet ook maar een schroef te kort gehad...
Die ex of die ene keer naar IKEA?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb de effecten gezien van mensen die daar kochten, en dan niet 1 keer
Voor mij dus echt nooit
Oh, ben er ooit 1 keer geweest ook nog, met een ex, wat een fout was dat
Wedden van nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef Klonk het volgende:
ooit zul je ook graag naar de ikea gaan, echt die dag komt vanzelf
Pink ladyquote:
Im in, winnen we toch wel, ooit zal marc wel naar de IKEA gaanquote:
Kunnen we marc geen zendertje aanmeten?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef Klonk het volgende:
het probleem is dat we het nooit kunnen controleren
Okequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pink lady
[..]
Im in, winnen we toch wel, ooit zal marc wel naar de IKEA gaan
op de een of andere manier had ik dat vermoeden al jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke
Nee, die win je echt niet, heb echt een schijthekel aan deikea
Ooit komt er een dag dat jij ook naar IKEA gaatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke
Nee, die win je echt niet, heb echt een schijthekel aan deikea
Die dag is geweest en dat was genoeg om er zeker van te zijn dat ik nooit mee gaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat jij ook naar IKEA gaat
Probably, maar dan nog ga jij vast nog een keer naar IKEAquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dag is geweest en dat was genoeg om er zeker van te zijn dat ik nooit mee ga
Jij stopt eerder met roken
Nopequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Probably, maar dan nog ga jij vast nog een keer naar IKEA
Dus als Pien stopt met roken, ga jij naar de Ikea?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dag is geweest en dat was genoeg om er zeker van te zijn dat ik nooit mee ga
Jij stopt eerder met roken
Er zijn zat winkels waar ik meubels etc kan halen, dus doe het gewoon ergens andersquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als Pien stopt met roken, ga jij naar de Ikea?
Ja maar die zijn niet zo leuk als IKEAquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn zat winkels waar ik meubels etc kan halen, dus doe het gewoon ergens anders
Goeie deal! Marc?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als Pien stopt met roken, ga jij naar de Ikea?
quote:
Nope, kansloos, dat lukt jou toch nietquote:
Niets mis met mijn humeur hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef Klonk het volgende:
twee dingen kunnen het niet zijn
de sigaret van pien en het humeur van marc
Haha, dat denk je! Ik kan best stoppen, zeker voor een goed doelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, kansloos, dat lukt jou toch niet
Dat geloof ik gewoon nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, dat denk je! Ik kan best stoppen, zeker voor een goed doel
Als ik stop ga jij met mij (en anderen hier die mee willen) mee naar IKEA
Dan stop ik ook niet met rokenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gewoon niet
En ik ga niet naar deikea
Jammer dat jij de mensen in je omgeving wil vermoorden. Niemand heeft er verder last van als ik niet naar dequote:
Hoeveel last zullen andere mensen er van hebben dat ik in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel MIJN sigaretten rook?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat jij de mensen in je omgeving wil vermoorden. Niemand heeft er verder last van als ik niet naar deikea
ga.
Ja, ik ben zeer tegen roken.
He, ik doe mijn best hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef Klonk het volgende:
het is weer gezellig, leven en laten leven
Trustequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Klonk het volgende:
hoe dan ook, ik ga slapen tot morgen lieverds
Teveelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoeveel last zullen andere mensen er van hebben dat ik in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel MIJN sigaretten rook?
Niemandquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoeveel last zullen andere mensen er van hebben dat ik in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel MIJN sigaretten rook?
Wie dan?quote:
Bij andere mensen in huis/in een ruimte (met uitzondering van buiten) rook ik sowieso niet, tenzij die mensen me een sigaret aanbieden ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand![]()
Maar in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel worden ook JOUW sigaretten niet gerookt. Let maar op
Ik heb anders genoeg gezegt hier vandaagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we weer posten, zegt niemand iets.
Dat krijg je met andere forums erbij hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we weer posten, zegt niemand iets.
Waarom zo vaak?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
IKEA daar was ik vandaag nog! en gister! en maandag!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met andere forums erbij he
Dat heb ik ook eens gehadquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
Nou moet het niet gekker worden.. ik loop gewoon de verkeerde kamer binnen op weg naar mijn bed
En daar kwam je toen achter?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehadBij een huisgenote waar ik destijds best wel
op was
Maar die later toch op meisjes bleek te vallen
Net verhuisd?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
Nou moet het niet gekker worden.. ik loop gewoon de verkeerde kamer binnen op weg naar mijn bed
Anders was t natuurlijk een heel spannend verhaal geweestquote:
Nee, tot lichamelijkheden is het helaas nooit gekomenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Anders was t natuurlijk een heel spannend verhaal geweest
Beetje jammer weer!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, tot lichamelijkheden is het helaas nooit gekomen
Ander meisje geregeld uit wraak toen?quote:
"meisjes regelen"?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ander meisje geregeld uit wraak toen?
Ik maakte een geintjequote:Op zondag 25 januari 2009 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"meisjes regelen"?![]()
Hoe denk jij dat de wereld in elkaar zit?
"meisjes regelen" is precies hoe de wereld in elkaar zit, althans in ieder geval een deel van de wereld.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"meisjes regelen"?![]()
Hoe denk jij dat de wereld in elkaar zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |