Er zijn zat winkels waar ik meubels etc kan halen, dus doe het gewoon ergens andersquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als Pien stopt met roken, ga jij naar de Ikea?
Ja maar die zijn niet zo leuk als IKEAquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn zat winkels waar ik meubels etc kan halen, dus doe het gewoon ergens anders
Goeie deal! Marc?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als Pien stopt met roken, ga jij naar de Ikea?
quote:
Nope, kansloos, dat lukt jou toch nietquote:
Niets mis met mijn humeur hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef Klonk het volgende:
twee dingen kunnen het niet zijn
de sigaret van pien en het humeur van marc
Haha, dat denk je! Ik kan best stoppen, zeker voor een goed doelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, kansloos, dat lukt jou toch niet
Dat geloof ik gewoon nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, dat denk je! Ik kan best stoppen, zeker voor een goed doel
Als ik stop ga jij met mij (en anderen hier die mee willen) mee naar IKEA
Dan stop ik ook niet met rokenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gewoon niet
En ik ga niet naar deikea
Jammer dat jij de mensen in je omgeving wil vermoorden. Niemand heeft er verder last van als ik niet naar dequote:
Hoeveel last zullen andere mensen er van hebben dat ik in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel MIJN sigaretten rook?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat jij de mensen in je omgeving wil vermoorden. Niemand heeft er verder last van als ik niet naar deikea
ga.
Ja, ik ben zeer tegen roken.
He, ik doe mijn best hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef Klonk het volgende:
het is weer gezellig, leven en laten leven
Trustequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Klonk het volgende:
hoe dan ook, ik ga slapen tot morgen lieverds
Teveelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoeveel last zullen andere mensen er van hebben dat ik in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel MIJN sigaretten rook?
Niemandquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoeveel last zullen andere mensen er van hebben dat ik in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel MIJN sigaretten rook?
Wie dan?quote:
Bij andere mensen in huis/in een ruimte (met uitzondering van buiten) rook ik sowieso niet, tenzij die mensen me een sigaret aanbieden ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand![]()
Maar in MIJN huiskamer aan MIJN eettafel worden ook JOUW sigaretten niet gerookt. Let maar op
Ik heb anders genoeg gezegt hier vandaagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we weer posten, zegt niemand iets.
Dat krijg je met andere forums erbij hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we weer posten, zegt niemand iets.
Waarom zo vaak?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
IKEA daar was ik vandaag nog! en gister! en maandag!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met andere forums erbij he
Dat heb ik ook eens gehadquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
Nou moet het niet gekker worden.. ik loop gewoon de verkeerde kamer binnen op weg naar mijn bed
En daar kwam je toen achter?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehadBij een huisgenote waar ik destijds best wel
op was
Maar die later toch op meisjes bleek te vallen
Net verhuisd?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
Nou moet het niet gekker worden.. ik loop gewoon de verkeerde kamer binnen op weg naar mijn bed
Anders was t natuurlijk een heel spannend verhaal geweestquote:
Nee, tot lichamelijkheden is het helaas nooit gekomenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Anders was t natuurlijk een heel spannend verhaal geweest
Beetje jammer weer!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, tot lichamelijkheden is het helaas nooit gekomen
Ander meisje geregeld uit wraak toen?quote:
"meisjes regelen"?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ander meisje geregeld uit wraak toen?
Ik maakte een geintjequote:Op zondag 25 januari 2009 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"meisjes regelen"?![]()
Hoe denk jij dat de wereld in elkaar zit?
"meisjes regelen" is precies hoe de wereld in elkaar zit, althans in ieder geval een deel van de wereld.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"meisjes regelen"?![]()
Hoe denk jij dat de wereld in elkaar zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |