Jij moest Mart zijn potlood toch vasthouden en zo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo dicht in de buurt en niet eens even een kopje koffie met mij doen?![]()
Maar serieus, ziet er nuttig uit inderdaad
eens met het laatste, en de eerste twee, behalve dat werken tot 23:00 uur niet..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Huishouden, boodschappen en tot 23.00uur werken. Life without Fok! is bleak
Ik heb het forum voor mijn eigen websites ingericht (zie laatste link in sig), het huishouden gedaan en op MSN rondgehangenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Allemaal een nuttige dagbesteding gevonden tijdens de downtime trouwens?
Vulpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moest Mart zijn potlood toch vasthouden en zo?
Marcquote:
Dat is morgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moest Mart zijn potlood toch vasthouden en zo?
sporten, boodschappen, huishouden..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Allemaal een nuttige dagbesteding gevonden tijdens de downtime trouwens?
Morgen moet ik zwemmen. En schaatsen kijken. En voetbal. Voetbal kijken dus. Dat is al duuzend jaar zoquote:
Ik koop op het station weleens zoeen zakje met schijfjes appelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef Pien85 het volgende:
Nu heb ik zin in fruit... en niks in huis
Die zijn lekker!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik koop op het station weleens zoeen zakje met schijfjes appel![]()
Nou dan had je vandaag toch koffie kunnen doen met mij?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen moet ik zwemmen. En schaatsen kijken. En voetbal. Voetbal kijken dus. Dat is al duuzend jaar zo
Jij zou die hunkerende Pien zo even een banaan in d'r pruim peren zeker hmm?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou die hunkerende Pien zo even een banaan in d'r pruim peren zeker hmm?
Sportief dagje morgen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En schaatsen kijken. En voetbal. Voetbal kijken dus. Dat is al duuzend jaar zo
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou die hunkerende Pien zo even een banaan in d'r pruim peren zeker hmm?
Maar 1quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef Klonk het volgende:
al heb ik gisteravond ook een bonbon gehad
quote:
hoe denk je anders dat ik 28 kilo ben afgevallenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat is pas kunnen. Maar 1 bonbon nemen
Het was vast de laatste!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat is pas kunnen. Maar 1 bonbon nemen
hoe kun je dat nou ontdekken bij de Ikeaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pien85 het volgende:
Oh, ik kwam er vandaag bij IKEA achter dat ik al 4 kilo ben aangekomen![]()
Appelvergiftigingquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe denk je anders dat ik 28 kilo ben afgevallen
Nou, daar stonden allemaal weegschalen, en aangezien mijn weegschaal thuis kapot is ben ik daar maar op gaan staanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou ontdekken bij de Ikea
Arme jij , naar dequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pien85 het volgende:
Je weet dat er tussen weegschalen verschil kan zitten he!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, daar stonden allemaal weegschalen, en aangezien mijn weegschaal thuis kapot is ben ik daar maar op gaan staan
Het was ook écht niet leuk... hoewel dat niet aan IKEA lag maar aan mijn gezelschapquote:
nooit gezien dat ze die dingen daar verkopen en dat terwijl onze halve inrichting van ikea isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, daar stonden allemaal weegschalen, en aangezien mijn weegschaal thuis kapot is ben ik daar maar op gaan staan
Het was er eentje met zo'n draaischijf, en die stond braaf op 0quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat er tussen weegschalen verschil kan zitten he!
Goed of slecht?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pien85 het volgende:
Ze hebben ze echt hoor!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
nooit gezien dat ze die dingen daar verkopen en dat terwijl onze halve inrichting van ikea is
Combinatie van hel dus, en geen leuk gezelschap enquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het was ook écht niet leuk... hoewel dat niet aan IKEA lag maar aan mijn gezelschap
nee man, ikea is best leuk, maar niet op zaterdag of koopzondagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Combinatie van hel dus, en geen leuk gezelschap en![]()
ikea
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |