De westerse media is enorm op Israel gebaseerd, dat kan je best weten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat weet iedereen die verder kijkt dat de anti-israel media die we zowat overal in de westerse wereld zien.
Zie voorbeelden hierboven.
Ik had niet anders verwacht dan dat je dit allemaal zou wegwuiven als onzin, het past namelijk niet in je straatje.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen van de filmpjes geeft overtuigend bewijs maar los daarvan, wie heeft deze beelden gemaakt?
Ik vraag om zekerheid, ik heb er namelijk nog nooit concrete voorbeelden van gezien en nu weer niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht dan dat je dit allemaal zou wegwuiven als onzin, het past namelijk niet in je straatje.
Beelden zijn gemaakt door journalisten en UAV's.
Wacht even: het is zeer aannemelijk dat Hamas ook in dit conflict zich daaraan schuldig heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Prima als je inleest, maar oordeel dan niet vooraf. Je maakt grove vergissingen en legt de schuld voor de menselijke schilden bij Hamas op basis van een rapport over Jenin van Amnesty waar Hamas niet aan de orde was en bovenal het rapport duidelijk stelt dat het Israelisch leger Palestijnse burgers als schild gebruikte.
Vanzelfsprekend zullen we meer weten over een paar maanden, maar nogmaals sta je dan achter het besluit dat het IDF alle details over verantwoordelijke officieren tot staatsgeheim heeft verklaard waardoor onderzoek heel moeilijk wordt.
Vreemd, ik ervaar het juist andersom. En omdat ik verder kijk weet ik ook van het feit dat Hamas burgers gebruikt als human shields. Iets wat voor jou blijkbaar iets nieuws wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
De westerse media is enorm op Israel gebaseerd, dat kan je best weten.
Mortiervuur vanaf een school vind je geen concreet voorbeeld? Het gebruik van Ambulances voor vervoer van wapens en strijders vind je ook geen concreet voorbeeld?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vraag om zekerheid, ik heb er namelijk nog nooit concrete voorbeelden van gezien en nu weer niet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mortiervuur vanaf een school vind je geen concreet voorbeeld? Het gebruik van Ambulances voor vervoer van wapens en strijders vind je ook geen concreet voorbeeld?
Ik durf te wedden dat je nog niet 1 filmpje hebt aangeklikt
Kijk dit ff.
Uiteraard vind je dit ook niet concreet en wuif je het ook weer weg. Maar ik heb hoop dat je opeens een "suddenoutbreakofcommonsense" krijgt
Dus jij vind het afvuren van een mortier vanaf een school geen concreet voorbeeld van het gebruiken van human shields?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]Jij verwacht dat ik plak en knipwerk op youtube een concreet voorbeeld vind? Ik heb ze allemaal aangeklikt en op geen 1 zijn menselijke schilden te zien.
Een gebouw is een gebouw, het is belangrijker wie er in zit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus jij vind het afvuren van een mortier vanaf een school geen concreet voorbeeld van het gebruiken van human shields?
Knap ook dat je een filmpje van 8:35 in minder dan 3 minuten hebt bekekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]Jij verwacht dat ik plak en knipwerk op youtube een concreet voorbeeld vind? Ik heb ze allemaal aangeklikt en op geen 1 zijn menselijke schilden te zien.
Een school?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Een gebouw is een gebouw, het is belangrijker wie er in zit.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Knap ook dat je een filmpje van 8:35 in minder dan 3 minuten hebt bekeken![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een school?
Wat voor soort mensen zouden er in een school zitten denk je?
Tja, we hebben het wel over SCH.quote:
We hebben ongeveer 52 delen besteed aan de menselijke schilden, dus ik zou hem lekker in zijn sop laten gaar koken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tja, we hebben het wel over SCH.
Ik had niet anders verwacht.
Ik geloof niet eens dat hij ook maar 1 filmpje heeft aangeklikt, dan stort z'n happy happy joy joy wereldje helemaal in
Dat zeggen mensen die het niet belangrijk vinden dat er journalisten toegang hebben tot zo'n conflictgebied. Je moet wel durven.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 52 delen besteed aan de menselijke schilden, dus ik zou hem lekker in zijn sop laten gaar koken.
En voor hem lijkt het te komen als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 52 delen besteed aan de menselijke schilden, dus ik zou hem lekker in zijn sop laten gaar koken.
Ik zeg niet dat de Hamas niks verkeerds doet, integendeel. Beide partijen gebruiken walgelijke middelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En voor hem lijkt het te komen als een donderslag bij heldere hemel.
Ben benieuwd aan welke medicatie hij zit
Alleen al het feit dat ze UN ambulaunces gebruiken voor vervoer van strijders en wapens is al een teken aan de wand.
Maar daar hoor je SCH niet over, niet concreet genoeg
Het is toch echt zo, melkmuil: Israel-Hamas #52 - Hier verderquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die het niet belangrijk vinden dat er journalisten toegang hebben tot zo'n conflictgebied. Je moet wel durven.
Ach, ze gaat schelden. Waarom verlagen rechtse mensen zich altijd zo snel?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is toch echt zo, melkmuil: Israel-Hamas #52 - Hier verder
waarom zeg je dat je de filmpjes hebt bekeken terwijl dat niet zo is ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, ze gaat schelden. Waarom verlagen rechtse mensen zich altijd zo snel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |