Jeej, fijn he op zondagochtend! Wat ga jij doen dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ik bedoelde om de quote van sugar te quoten![]()
Knufquote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.
En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag.
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegenquote:Op zondag 25 januari 2009 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Och arme, begint goed, Chicolate. Beetje suf dat je zelf niet mag weten wat je met je zondag doet.
Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegen. Ik ga volgende week wel weer bij vriendje slapen, dat mag namelijk wel gewoon. En dan is het ook niet erg als ik niet meega naar kerk etc.
Ik wil mn broertje helemaal niet teleurstellen eigenlijk. Hij is tof als ie drumt. Maar nu is het te laat, dankzij mijn puberale "ik heb geen zin om mee te gaan laat me met rust ik hou niet van kerkdiensten" bui.
quote:Op zondag 25 januari 2009 09:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!
de kerkquote:Op zondag 25 januari 2009 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegen. Ik ga volgende week wel weer bij vriendje slapen, dat mag namelijk wel gewoon. En dan is het ook niet erg als ik niet meega naar kerk etc.
Ik wil mn broertje helemaal niet teleurstellen eigenlijk. Hij is tof als ie drumt. Maar nu is het te laat, dankzij mijn puberale "ik heb geen zin om mee te gaan laat me met rust ik hou niet van kerkdiensten" bui.
Wat goed!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:53 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben douchen/spullen pakken en sporten!
Ooohhhh wacht! eerst moet ik m'n gewicht updaten, ik heb namelijk het fantastische gewicht van 59 kilo bereikt vandaag, en het is zoooo lang geleden dat ik onder de 60 heb gewogen!Nog 1 kilo tot streef en dan eens kijken of dat 't definitieve einddoel is, of dat er nog enkele kilo's af moeten.
Wat voel ik mij ineens dun(eigenlijk niet zo, na die omelet, hehe dat vult behoorlijk
)
Ik leef met je meequote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.
En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag.
Gelukkig maar danquote:Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef Chicolate het volgende:
Oh nog 1 opmerking: kerk of niet mag ik zelf kiezen. Alleen het ging hen niet om de kerk, maar om de muziek. Zij wilden dat ik erbij zou zijn als ze de muziek deden. Maar míjn probleem was dat het de muziek was in de kerk. En ik de rest van de dienst ook moest blijven zitten. En dat ik daar geen zin in had.
Dwingen om naar de kerk te gaan zonder dat er iets bijzonders is, doen ze gelukkig allang niet meer.
Hahaha. Soms zou ik willen dat ik nog naar catechisatie ging. Ik ben tegenwoordig een stuk beter gebekt en op de hoogte dan vroegerquote:Op zondag 25 januari 2009 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gewoon lekker discussieren bij de cathechesatieDan merken ze het wel als het geen zin meer heeft om me mee te laten gaan.
Kweetniet, maar ik vind rietsuiker stinkenquote:Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom is rietsuiker beter dan geraffineerde suiker?
1958 belde net.. Of jouw moeder ff contact op kon nemen (per telefoon).quote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet doen. Lees ook mijn laatste post even. Ze zijn verder toffe ouders en ik vind dit soort opmerkingen van iemand die ik niet ken, en mij niet kent, alles behalve grappig.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
1958 belde net.. Of jouw moeder ff contact op kon nemen (per telefoon).
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet doen. Lees ook mijn laatste post even. Ze zijn verder toffe ouders en ik vind dit soort opmerkingen van iemand die ik niet ken, en mij niet kent, alles behalve grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |