Je kan natuurlijk de rest ook direct overslaan, dat schiet dan wat meer op en zulks.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb met foto's op fok altijd het gevoel dat dit de volgorde is:
Je laat een kledingstuk zien (in dit geval nieuwe schoenen)
Dan moet dat aan en toon je bijv. je voeten in de schoenen
Dan moet je er helemaal op met de schoenen, dus toon je een foto zonder hoofd.
Niet goed natuurlijk: moet met hoofd.
Goed, met hoofd dan maar.
En dan vraagt iemand of het ook naakt kan
Zoiets dus.
Hier nou is het al wij, voor je het weet heeft de hele futsledepuppelclub foto's van je en gaan ze er een trekpop van makenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij doen nooit iets onoirbaars met foto's!!
Mehehe een trekpop, ik zie het al voor me: dat je dan aan het pikkie kan trekken en dat dan de armen & benen omhoog gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier nou is het al wij, voor je het weet heeft de hele futsledepuppelclub foto's van je en gaan ze er een trekpop van maken
Yupsquote:Op zondag 25 januari 2009 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb met foto's op fok altijd het gevoel dat dit de volgorde is:
Je laat een kledingstuk zien (in dit geval nieuwe schoenen)
Dan moet dat aan en toon je bijv. je voeten in de schoenen
Dan moet je er helemaal op met de schoenen, dus toon je een foto zonder hoofd.
Niet goed natuurlijk: moet met hoofd.
Goed, met hoofd dan maar.
En dan vraagt iemand of het ook naakt kan
Zoiets dus.
Ok, dus we willen naaktfoto's met schoenen zien?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk de rest ook direct overslaan, dat schiet dan wat meer op en zulks.
The visualquote:Op zondag 25 januari 2009 02:46 schreef loveli het volgende:
Ok, dus we willen naaktfoto's met schoenen zien?
Omdat je zo aandringt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
nee hoor. t was wel lief van je. trouwen?![]()
Ik ben zeer goedquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Laureline het volgende:
Hee neen! Ik las van de week nog een stukje over je:
"Neen, een belangrijk woord
Een van de allerbelangrijkste woorden in onze woordenschat, speciaal in de prettige omgang met anderen, is het woordje "nee". U moet leren dit in alle mogelijke toonaarden, en altijd met een vriendelijk - maar heel beslist - gezicht te kunnen zeggen, want de wereld is er vaak op uit misbruik te maken van uw goedheid...."
rennen!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
Hee we zijn weer in de lucht!
Ik ben even die groenteomelet aan het maken. Gister was ie zwart, dus ik ga er maar gauw even naartoe...
Thuis? Of uit?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:31 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik slaap voor de verandering thuis op zondagochtend. Dat had ik natuurlijk nooit moeten doen. Nu zit ik hier met een schuldgevoel en rothumeur.
Precies!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij een TB, FEY een MB. opgelost. slotje.
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.quote:
Een goed begin van de dag is het halve werkquote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.
En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |