data redden kunnen ze tegenwoordig als de beste, vroeger was weg=weg, nu krijgen ze je gegevens nog terug als je pc is overstroomd geloof ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Moet hem nog ff inleveren maar ik vrees van niet. Aan de ene kant de films en muziek zijn opnieuw te downloaden maar de foto's van mn vakantie in hongarije 2006 ben ik dus echt kwijt
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon zomaar mijn 320 GB schijf kapot.............ben nu dus alles aan films, muziek en foto´s kwijt. En dan ga je voor je afleiding naar het voetbal en wat denk je........frustreren die gasten je nog meer.
Morgen naar bedrijfsfeestje dat zal me goed doen i hope
Ik weet niet precies wat ze kunnen maar ga in elk geval dinsdag (als salaris er is) een nieuwe schijf kopen. En dan wordt het een TB schijf dus ruimte zat dan, voor mn oude data!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
data redden kunnen ze tegenwoordig als de beste, vroeger was weg=weg, nu krijgen ze je gegevens nog terug als je pc is overstroomd geloof ik(of dat is alleen in films)
Jij een TB, FEY een MB. opgelost. slotje.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze kunnen maar ga in elk geval dinsdag (als salaris er is) een nieuwe schijf kopen. En dan wordt het een TB schijf dus ruimte zat dan, voor mn oude data!
Ik ga naar bed ajuus!
Wowquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn ook nieuw, let niet op die rode veters want die gaan er weer uit, ik vind ze niet zo mooi
ik heb jeans waar ze tof onder staan, gewone loose fit blauwe diesel en een witte replay, ze kunnen ook wel onder een pak of een pantalonquote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow
Waar draag je zulke groene schoenen bij?
*bookmark*quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Neen,
Die moet je bij deze mensen bestellen en dan meteen een kop koffie met SHE drinken ( zit bij mij om de hoek )
www.sweetthings.nl
Gewaagd, maar leukquote:Op zondag 25 januari 2009 00:20 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb jeans waar ze tof onder staan, gewone loose fit blauwe diesel en een witte replay, ze kunnen ook wel onder een pak of een pantalon
voorzichtig zijn met foto's hier hoorquote:
Denk dat hij daar die schoenen niet aan heeftquote:
Dat maakt mij niet uitquote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat hij daar die schoenen niet aan heeft
Ik heb met foto's op fok altijd het gevoel dat dit de volgorde is:quote:
Wij doen nooit iets onoirbaars met foto's!!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
voorzichtig zijn met foto's hier hoor
Je kan natuurlijk de rest ook direct overslaan, dat schiet dan wat meer op en zulks.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb met foto's op fok altijd het gevoel dat dit de volgorde is:
Je laat een kledingstuk zien (in dit geval nieuwe schoenen)
Dan moet dat aan en toon je bijv. je voeten in de schoenen
Dan moet je er helemaal op met de schoenen, dus toon je een foto zonder hoofd.
Niet goed natuurlijk: moet met hoofd.
Goed, met hoofd dan maar.
En dan vraagt iemand of het ook naakt kan
Zoiets dus.
Hier nou is het al wij, voor je het weet heeft de hele futsledepuppelclub foto's van je en gaan ze er een trekpop van makenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij doen nooit iets onoirbaars met foto's!!
Mehehe een trekpop, ik zie het al voor me: dat je dan aan het pikkie kan trekken en dat dan de armen & benen omhoog gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier nou is het al wij, voor je het weet heeft de hele futsledepuppelclub foto's van je en gaan ze er een trekpop van maken
Yupsquote:Op zondag 25 januari 2009 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb met foto's op fok altijd het gevoel dat dit de volgorde is:
Je laat een kledingstuk zien (in dit geval nieuwe schoenen)
Dan moet dat aan en toon je bijv. je voeten in de schoenen
Dan moet je er helemaal op met de schoenen, dus toon je een foto zonder hoofd.
Niet goed natuurlijk: moet met hoofd.
Goed, met hoofd dan maar.
En dan vraagt iemand of het ook naakt kan
Zoiets dus.
Ok, dus we willen naaktfoto's met schoenen zien?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk de rest ook direct overslaan, dat schiet dan wat meer op en zulks.
The visualquote:Op zondag 25 januari 2009 02:46 schreef loveli het volgende:
Ok, dus we willen naaktfoto's met schoenen zien?
Omdat je zo aandringt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
nee hoor. t was wel lief van je. trouwen?![]()
Ik ben zeer goedquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Laureline het volgende:
Hee neen! Ik las van de week nog een stukje over je:
"Neen, een belangrijk woord
Een van de allerbelangrijkste woorden in onze woordenschat, speciaal in de prettige omgang met anderen, is het woordje "nee". U moet leren dit in alle mogelijke toonaarden, en altijd met een vriendelijk - maar heel beslist - gezicht te kunnen zeggen, want de wereld is er vaak op uit misbruik te maken van uw goedheid...."
rennen!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
Hee we zijn weer in de lucht!
Ik ben even die groenteomelet aan het maken. Gister was ie zwart, dus ik ga er maar gauw even naartoe...
Thuis? Of uit?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:31 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik slaap voor de verandering thuis op zondagochtend. Dat had ik natuurlijk nooit moeten doen. Nu zit ik hier met een schuldgevoel en rothumeur.
Precies!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij een TB, FEY een MB. opgelost. slotje.
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.quote:
Een goed begin van de dag is het halve werkquote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.
En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag.
Jeej, fijn he op zondagochtend! Wat ga jij doen dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ik bedoelde om de quote van sugar te quoten![]()
Knufquote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.
En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag.
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegenquote:Op zondag 25 januari 2009 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Och arme, begint goed, Chicolate. Beetje suf dat je zelf niet mag weten wat je met je zondag doet.
Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegen. Ik ga volgende week wel weer bij vriendje slapen, dat mag namelijk wel gewoon. En dan is het ook niet erg als ik niet meega naar kerk etc.
Ik wil mn broertje helemaal niet teleurstellen eigenlijk. Hij is tof als ie drumt. Maar nu is het te laat, dankzij mijn puberale "ik heb geen zin om mee te gaan laat me met rust ik hou niet van kerkdiensten" bui.
quote:Op zondag 25 januari 2009 09:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |