Jeej, fijn he op zondagochtend! Wat ga jij doen dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ik bedoelde om de quote van sugar te quoten![]()
Knufquote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.
En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag.
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegenquote:Op zondag 25 januari 2009 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Och arme, begint goed, Chicolate. Beetje suf dat je zelf niet mag weten wat je met je zondag doet.
Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegen. Ik ga volgende week wel weer bij vriendje slapen, dat mag namelijk wel gewoon. En dan is het ook niet erg als ik niet meega naar kerk etc.
Ik wil mn broertje helemaal niet teleurstellen eigenlijk. Hij is tof als ie drumt. Maar nu is het te laat, dankzij mijn puberale "ik heb geen zin om mee te gaan laat me met rust ik hou niet van kerkdiensten" bui.
quote:Op zondag 25 januari 2009 09:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!
de kerkquote:Op zondag 25 januari 2009 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegen. Ik ga volgende week wel weer bij vriendje slapen, dat mag namelijk wel gewoon. En dan is het ook niet erg als ik niet meega naar kerk etc.
Ik wil mn broertje helemaal niet teleurstellen eigenlijk. Hij is tof als ie drumt. Maar nu is het te laat, dankzij mijn puberale "ik heb geen zin om mee te gaan laat me met rust ik hou niet van kerkdiensten" bui.
Wat goed!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:53 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben douchen/spullen pakken en sporten!
Ooohhhh wacht! eerst moet ik m'n gewicht updaten, ik heb namelijk het fantastische gewicht van 59 kilo bereikt vandaag, en het is zoooo lang geleden dat ik onder de 60 heb gewogen!Nog 1 kilo tot streef en dan eens kijken of dat 't definitieve einddoel is, of dat er nog enkele kilo's af moeten.
Wat voel ik mij ineens dun(eigenlijk niet zo, na die omelet, hehe dat vult behoorlijk
)
Ik leef met je meequote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.
En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag.
Gelukkig maar danquote:Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef Chicolate het volgende:
Oh nog 1 opmerking: kerk of niet mag ik zelf kiezen. Alleen het ging hen niet om de kerk, maar om de muziek. Zij wilden dat ik erbij zou zijn als ze de muziek deden. Maar míjn probleem was dat het de muziek was in de kerk. En ik de rest van de dienst ook moest blijven zitten. En dat ik daar geen zin in had.
Dwingen om naar de kerk te gaan zonder dat er iets bijzonders is, doen ze gelukkig allang niet meer.
Hahaha. Soms zou ik willen dat ik nog naar catechisatie ging. Ik ben tegenwoordig een stuk beter gebekt en op de hoogte dan vroegerquote:Op zondag 25 januari 2009 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gewoon lekker discussieren bij de cathechesatieDan merken ze het wel als het geen zin meer heeft om me mee te laten gaan.
Kweetniet, maar ik vind rietsuiker stinkenquote:Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom is rietsuiker beter dan geraffineerde suiker?
1958 belde net.. Of jouw moeder ff contact op kon nemen (per telefoon).quote:Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet doen. Lees ook mijn laatste post even. Ze zijn verder toffe ouders en ik vind dit soort opmerkingen van iemand die ik niet ken, en mij niet kent, alles behalve grappig.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
1958 belde net.. Of jouw moeder ff contact op kon nemen (per telefoon).
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet doen. Lees ook mijn laatste post even. Ze zijn verder toffe ouders en ik vind dit soort opmerkingen van iemand die ik niet ken, en mij niet kent, alles behalve grappig.
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
O ja, wat die vuile ratten van mij gisteren hebben gedaan: kast opengemaakt, zak met duur dieetvoer voor Taco opengescheurd en de hele nacht hun buikjes rondgegeten
. En zelfs toen ik Janneke gisterochtend oppakte en me afvroeg hoe het kon dat ze zo naar Taco's brokjes rook ging er nog geen lampje branden
. Ze hebben dus geen eten meer gehad gisteren en of ze vandaag wel weer wat krijgen valt ook nog maar te bezien. Nu proberen ze de hele tijd weer in de kast te komen, maar de zak voer staat inmiddels al op een veiliger plekje
.
Nogal jaquote:Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef conleche het volgende:
Wel 10 km gerend. Dat compenseert het een en ander.
Vraagje, zonder andere intentie dan bijleren: wie of wat is 1958?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:
Niet doen. Lees ook mijn laatste post even. Ze zijn verder toffe ouders en ik vind dit soort opmerkingen van iemand die ik niet ken, en mij niet kent, alles behalve grappig.
Ik heb geen idee, maar ik vatte het op als een "jouw ouders zijn hopeloos ouderwets". En dat is helemaal niet zoquote:Op zondag 25 januari 2009 10:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nogal ja
[..]
Vraagje, zonder andere intentie dan bijleren: wie of wat is 1958?
Aha, smart thinking!quote:Op zondag 25 januari 2009 10:50 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik vatte het op als een "jouw ouders zijn hopeloos ouderwets". En dat is helemaal niet zo.
Hoe lang doe jij over 10 km? En dan aan 1 stuk door rennen, of heb je af en toe looppauzes?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef conleche het volgende:
...
Wel 10 km gerend. Dat compenseert het een en ander.
hmmm die is wel erg leeg....dan maar koffiequote:Op zondag 25 januari 2009 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga eens een kijkje nemen in de koelkast!
Klopt niemand mag wat over mn ma zeggen alleen ik. Dus watch outquote:Op zondag 25 januari 2009 10:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, smart thinking!
Grappig wel dat je zelf (je in het algemeen, niet jij in het bijzonder) soms best lekker kunt mopperen op je ouders, maar dat als anderen dat doen, dat je er dan meteen tussen springt. Ik heb dat ook. Ik heb best het eea te zeuren, maar dat mag ik alleen
En verder: niet schuildig voelen joh. Gewoon straks ff naar je broertje stappen en en zeggen 'yo bro, ik baal een beetje van mezelf (bla, bla). Opgelost!
Héééél herkenbaar!! En als je ouder wordt dan leer je dat ook in anderen te herkennenquote:Op zondag 25 januari 2009 10:55 schreef ElisaB het volgende:
Grappig wel dat je zelf (je in het algemeen, niet jij in het bijzonder) soms best lekker kunt mopperen op je ouders, maar dat als anderen dat doen, dat je er dan meteen tussen springt. Ik heb dat ook. Ik heb best het eea te zeuren, maar dat mag ik alleen
Mijn beste tijd is iets van 54 minuut zoveel. En dan zonder gewoon lopen. Maar gisteren had ik op 8km. enorme steken in mijn zij en heb een paar minuten gewoon gewandeld, dus toen deed ik er natuurlijk langer over. Maar normaal gesproken rond de 55 minuten dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over 10 km? En dan aan 1 stuk door rennen, of heb je af en toe looppauzes?
welke?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg wat een spuuglelijke schoenen..
Klopt!quote:Op zondag 25 januari 2009 10:55 schreef ElisaB het volgende:
Das best snelquote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn beste tijd is iets van 54 minuut zoveel. En dan zonder gewoon lopen. Maar gisteren had ik op 8km. enorme steken in mijn zij en heb een paar minuten gewoon gewandeld, dus toen deed ik er natuurlijk langer over. Maar normaal gesproken rond de 55 minuten dus.
Ik loop ook niet zo heel vaak 10 km. hoor. Vind het echt lang. Maar gisteren was het mooi weer en zo, maar ik was die dag ervoor een beetje ziekig, dus vandaar misschien die steken.....
Je bent goed!!quote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn beste tijd is iets van 54 minuut zoveel. En dan zonder gewoon lopen. Maar gisteren had ik op 8km. enorme steken in mijn zij en heb een paar minuten gewoon gewandeld, dus toen deed ik er natuurlijk langer over. Maar normaal gesproken rond de 55 minuten dus.
Ik loop ook niet zo heel vaak 10 km. hoor. Vind het echt lang. Maar gisteren was het mooi weer en zo, maar ik was die dag ervoor een beetje ziekig, dus vandaar misschien die steken.....
Shit he, jij bent best wel snel! Niet lullig bedoeld: maar je hebt ook al niet van die enorm lange benen, dus dan vind ik het helemaal een bewonderenswaardige prestatie, meer dan 11 km/h rennenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das best snelik krijg nu ook zin om over mn recordtijden op te scheppen maar ik doe het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |