abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65377998
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

ik bedoelde om de quote van sugar te quoten
Jeej, fijn he op zondagochtend! Wat ga jij doen dan?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65377999
Och arme, begint goed, Chicolate. Beetje suf dat je zelf niet mag weten wat je met je zondag doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 januari 2009 @ 09:47:03 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65378012
Bodyshape Trieeeeeeeseps!!! Auw.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 25 januari 2009 @ 09:47:29 #204
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65378018
quote:

[..]

Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.

En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag .
Knuf
pi_65378032
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Och arme, begint goed, Chicolate. Beetje suf dat je zelf niet mag weten wat je met je zondag doet.
Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegen . Ik ga volgende week wel weer bij vriendje slapen, dat mag namelijk wel gewoon. En dan is het ook niet erg als ik niet meega naar kerk etc.

Ik wil mn broertje helemaal niet teleurstellen eigenlijk . Hij is tof als ie drumt. Maar nu is het te laat, dankzij mijn puberale "ik heb geen zin om mee te gaan laat me met rust ik hou niet van kerkdiensten" bui.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65378038
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ik mag het wel zelf bepalen. Maar als een van de gezinsleden iets heeft, en ik ben toch thuis, wordt er van mij, als betrokken lid van de familie, verwacht dat ik mee ga. Alleen daar had ik vandaag echt geen zin in, want eigenlijk had ik al een rothumeur voor ze me dat vroegen . Ik ga volgende week wel weer bij vriendje slapen, dat mag namelijk wel gewoon. En dan is het ook niet erg als ik niet meega naar kerk etc.

Ik wil mn broertje helemaal niet teleurstellen eigenlijk . Hij is tof als ie drumt. Maar nu is het te laat, dankzij mijn puberale "ik heb geen zin om mee te gaan laat me met rust ik hou niet van kerkdiensten" bui.
Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!
pi_65378047
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:50 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Er komt vast nog wel een gelegenheid waarop je hem kan zien drummen!

Zo, genoeg gezeur van mij, ik ben mn ei kwijt, bedankt .
pi_65378056
Ik ben douchen/spullen pakken en sporten!

Ooohhhh wacht! eerst moet ik m'n gewicht updaten, ik heb namelijk het fantastische gewicht van 59 kilo bereikt vandaag, en het is zoooo lang geleden dat ik onder de 60 heb gewogen! Nog 1 kilo tot streef en dan eens kijken of dat 't definitieve einddoel is, of dat er nog enkele kilo's af moeten.

Wat voel ik mij ineens dun (eigenlijk niet zo, na die omelet, hehe dat vult behoorlijk )

En Oh wacht 2:
Ik ging gister met de centimeter aan de slag en dit was het resultaat:

Augustus: Januari:
Borst (er precies onder) : 80 75
Bovenbeen: 57 55
Bovenarm: 30 26
Taille: 77 71
Buik: 88 85
gewicht: 63 59

Ik vraag me alleen af, welke nou niet boven de 80 mocht uitkomen? Want die buik, is gemeten over mijn navel en heupen, op 't dikste punt, maar dat krijg ik echt niet nog 5 cm minder denk ik

[ Bericht 38% gewijzigd door cyclechick op 25-01-2009 09:59:01 ]
  zondag 25 januari 2009 @ 09:53:59 #209
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65378061
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

de kerk extra lange diensten

Ik moest vroeger ook altijd op zondag, ik weet precies hoe dat voelt Chico. Gelukkig mocht vanaf mn 12e zelf kiezen en ben daarna nooooooooit meer gegaan
  zondag 25 januari 2009 @ 09:55:15 #210
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65378072
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:53 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben douchen/spullen pakken en sporten!

Ooohhhh wacht! eerst moet ik m'n gewicht updaten, ik heb namelijk het fantastische gewicht van 59 kilo bereikt vandaag, en het is zoooo lang geleden dat ik onder de 60 heb gewogen! Nog 1 kilo tot streef en dan eens kijken of dat 't definitieve einddoel is, of dat er nog enkele kilo's af moeten.

Wat voel ik mij ineens dun (eigenlijk niet zo, na die omelet, hehe dat vult behoorlijk )
Wat goed!
pi_65378087
Cycle! Wat goehoed!
pi_65378100
Ohw, ik had 'n hele mooie tabel gemaakt met heel veel spaties ertussen, maar dat is verkleind naar 1 spatie
pi_65378105
Hm, onze crosstrainer loopt aan, dus hoor je de hele tijd iep knars als je erop staat. Ik denk dat ik maar een rondje door het Haagse Bos ga rennen. Als iemand vast even de enge mannetjes uit het bos wil jagen voor mij?
pi_65378112
Goedemorgen Wat een mooie lucht is het buiten, het wordt al helemaal bijna lente
  zondag 25 januari 2009 @ 10:00:56 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65378113
quote:

[..]

Thuis. Normaal slaap ik bij vriendje. Want dan kunnen we uitslapen. Hier werd ik om 8 uur mijn bed uit geschopt. En kregen we discussie over kerk, want ik had geen zin om een extra lange dienst bij te zijn. Maar mijn moeder en broertje deden de muziek vandaag. Dus nu ben ik geen goed onderdeel van het gezin meer.

En verdomme, ik wil mn broertje best horen drummen, graag zelfs, maar ik heb een vreselijke hekel aan (lange) kerkdiensten, en dat woog vandaag zwaarder. Straks is hij teleurgesteld en krijg ik van mn pa waarschijnlijk preek #2 over mijn gedrag. Rotdag .
Ik leef met je mee .
Zelf ook altijd discussies gehad over wel of niet meegaan naar de kerk en na jaren van stug volhouden kan ik nu op zaterdagnacht bij m'n ouders slapen zonder bang te zijn dat mijn moeder zondagochtend weer over de kerk begint.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 januari 2009 @ 10:03:16 #216
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65378133
Waarom is rietsuiker beter dan geraffineerde suiker?
pi_65378137
Oh nog 1 opmerking: kerk of niet mag ik zelf kiezen. Alleen het ging hen niet om de kerk, maar om de muziek. Zij wilden dat ik erbij zou zijn als ze de muziek deden. Maar míjn probleem was dat het de muziek was in de kerk. En ik de rest van de dienst ook moest blijven zitten. En dat ik daar geen zin in had.

Dwingen om naar de kerk te gaan zonder dat er iets bijzonders is, doen ze gelukkig allang niet meer .
pi_65378144
Gewoon lekker discussieren bij de cathechesatie Dan merken ze het wel als het geen zin meer heeft om je mee te laten gaan.
  zondag 25 januari 2009 @ 10:04:26 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65378145
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef Chicolate het volgende:
Oh nog 1 opmerking: kerk of niet mag ik zelf kiezen. Alleen het ging hen niet om de kerk, maar om de muziek. Zij wilden dat ik erbij zou zijn als ze de muziek deden. Maar míjn probleem was dat het de muziek was in de kerk. En ik de rest van de dienst ook moest blijven zitten. En dat ik daar geen zin in had.

Dwingen om naar de kerk te gaan zonder dat er iets bijzonders is, doen ze gelukkig allang niet meer .
Gelukkig maar dan . Dan heb je betere ouders dan ik wat dat betreft .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 januari 2009 @ 10:05:33 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65378154
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gewoon lekker discussieren bij de cathechesatie Dan merken ze het wel als het geen zin meer heeft om me mee te laten gaan.
Hahaha. Soms zou ik willen dat ik nog naar catechisatie ging. Ik ben tegenwoordig een stuk beter gebekt en op de hoogte dan vroeger . Als er iemand is die lastige vragen stelt wordt het iig nog interessant .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 januari 2009 @ 10:05:35 #221
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65378155
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:03 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom is rietsuiker beter dan geraffineerde suiker?
Kweetniet, maar ik vind rietsuiker stinken ik eet het wel hoor.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 25 januari 2009 @ 10:05:57 #222
237059 Twerk
The Spurs
pi_65378157
quote:

[..]

1958 belde net.. Of jouw moeder ff contact op kon nemen (per telefoon).
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65378183
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:05 schreef Twerk het volgende:

[..]

1958 belde net.. Of jouw moeder ff contact op kon nemen (per telefoon).
Niet doen. Lees ook mijn laatste post even. Ze zijn verder toffe ouders en ik vind dit soort opmerkingen van iemand die ik niet ken, en mij niet kent, alles behalve grappig.
  zondag 25 januari 2009 @ 10:12:12 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65378206
O ja, wat die vuile ratten van mij gisteren hebben gedaan : kast opengemaakt, zak met duur dieetvoer voor Taco opengescheurd en de hele nacht hun buikjes rondgegeten . En zelfs toen ik Janneke gisterochtend oppakte en me afvroeg hoe het kon dat ze zo naar Taco's brokjes rook ging er nog geen lampje branden . Ze hebben dus geen eten meer gehad gisteren en of ze vandaag wel weer wat krijgen valt ook nog maar te bezien. Nu proberen ze de hele tijd weer in de kast te komen, maar de zak voer staat inmiddels al op een veiliger plekje .
Niet meer actief op Fok!
pi_65378212
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Niet doen. Lees ook mijn laatste post even. Ze zijn verder toffe ouders en ik vind dit soort opmerkingen van iemand die ik niet ken, en mij niet kent, alles behalve grappig.

Het geeft in elk geval aan dat jullie waarschijnlijk best een hecht gezin zijn, en dat is goed toch!
pi_65378213
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
O ja, wat die vuile ratten van mij gisteren hebben gedaan : kast opengemaakt, zak met duur dieetvoer voor Taco opengescheurd en de hele nacht hun buikjes rondgegeten . En zelfs toen ik Janneke gisterochtend oppakte en me afvroeg hoe het kon dat ze zo naar Taco's brokjes rook ging er nog geen lampje branden . Ze hebben dus geen eten meer gehad gisteren en of ze vandaag wel weer wat krijgen valt ook nog maar te bezien. Nu proberen ze de hele tijd weer in de kast te komen, maar de zak voer staat inmiddels al op een veiliger plekje .

Het klinkt als een actie die hier thuis ook uitgevoerd zou kunnen zijn .
pi_65378261
Goeiemorgen! Gister een heerlijk avond gehad, maar ik werd helaas wakker van de kerkklokken net. Die roepen de mensen hier een kwartier lang op om te komen

Gepland lijstje voor vandaag, waarvan het ontbijt al op is :

O: bakje optimel yoghurt, cracker filet americain
T: kiwi
L: snert (erwtensoep), boterham rosbief
T: festini ijsje
D: spaghetti met mager rundergehakt, groente en saus
T: vast nog wel iets, maar ik weet nog niet wat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65378309
Morgen.

De weekendse eetlijstjes zijn niet geweldig, maar soit.

Eetlijstje gister:
O: 2 gekookt ei
L: ijsbergsla, tomaat, paprika, olijf, mozarella en een halve meergranen pannenkoek met stroop
D: aardappels, witlof met sherry-mosterdsaus, gegratineerd met oude kaas

eetlijstje vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: ijsbergsla, tomaat, paprika, olijf, mozarella
T: handje amandelen
D: boerenkool met sojawurst
T: handje amandelen

Fijn zo'n downtime, scheelt een hoop bijleestijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door vergeetmewelletje op 25-01-2009 10:42:22 ]
pi_65378329
boterham met pindakaas
koffie
pi_65378383
Oh ja, lijstjes:

O: Groot stuk Turks brood met abrikozenjam/hagelslag Dat was echt

En voor de rest nog geen idee . Er is nog heel veel taart en borrelspul over, dus heb zo'n vermoeden dat mijn lunch een stuk taart wordt . En niemand proefde dat ik de bodem aan had laten branden, behalve mijn ouders en ik, want wij wisten het .
  zondag 25 januari 2009 @ 10:43:57 #231
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65378503
Ik ga eens een kijkje nemen in de koelkast!
pi_65378523
Oh en PF, als je dit nog eens leest: ik weet misschien een leuke site voor je, met voorbeelden van potretten in heel veel verschillende soorten stijlen. Voor als je nog inspiratie/voorbeelden nodig hebt .
pi_65378528
Way to go Cycle Chickie! Ik denk dat ze bedoelen dat je taille niet meer dan 80 mag zijn. Anders zou bijna niemand de norm halen.

Ik heb gisteren echt slecht gegeten:
O: eitje 2 crackers met filet A. en ui.
L: 1 geroosterde boterham met mayo, sambal, tomaat, sla ui en avocado en eentje met pindakaas, sambal en komkommer en een glas optimel framboos
T: 2 glazen champagne en toostjes met tapenade, stokbrood met kruidenkaas en pistachenootjes.
D: halve pizza, frietjes en sla en optimelvla toe en een suikervrije stroopwafel.

Wel 10 km gerend. Dat compenseert het een en ander.
  zondag 25 januari 2009 @ 10:48:54 #234
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65378559
Dubbel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 25 januari 2009 @ 10:49:21 #235
33954 ElisaB
pi_65378572
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef conleche het volgende:
Nogal ja
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:
Vraagje, zonder andere intentie dan bijleren: wie of wat is 1958?
pi_65378595
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nogal ja
[..]

Vraagje, zonder andere intentie dan bijleren: wie of wat is 1958?
Ik heb geen idee, maar ik vatte het op als een "jouw ouders zijn hopeloos ouderwets". En dat is helemaal niet zo .
  zondag 25 januari 2009 @ 10:55:51 #237
33954 ElisaB
pi_65378679
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:50 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik vatte het op als een "jouw ouders zijn hopeloos ouderwets". En dat is helemaal niet zo .
Aha, smart thinking!

Grappig wel dat je zelf (je in het algemeen, niet jij in het bijzonder) soms best lekker kunt mopperen op je ouders, maar dat als anderen dat doen, dat je er dan meteen tussen springt. Ik heb dat ook. Ik heb best het eea te zeuren, maar dat mag ik alleen

En verder: niet schuildig voelen joh. Gewoon straks ff naar je broertje stappen en en zeggen 'yo bro, ik baal een beetje van mezelf (bla, bla). Opgelost!
pi_65378709
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef conleche het volgende:
...
Hoe lang doe jij over 10 km? En dan aan 1 stuk door rennen, of heb je af en toe looppauzes?
  zondag 25 januari 2009 @ 10:58:37 #239
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65378713
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga eens een kijkje nemen in de koelkast!
hmmm die is wel erg leeg....dan maar koffie
pi_65378743
Omg wat een spuuglelijke schoenen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 25 januari 2009 @ 11:02:47 #241
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65378775
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Aha, smart thinking!

Grappig wel dat je zelf (je in het algemeen, niet jij in het bijzonder) soms best lekker kunt mopperen op je ouders, maar dat als anderen dat doen, dat je er dan meteen tussen springt. Ik heb dat ook. Ik heb best het eea te zeuren, maar dat mag ik alleen

En verder: niet schuildig voelen joh. Gewoon straks ff naar je broertje stappen en en zeggen 'yo bro, ik baal een beetje van mezelf (bla, bla). Opgelost!
Klopt niemand mag wat over mn ma zeggen alleen ik. Dus watch out
pi_65378792
quote:

Héééél herkenbaar!! En als je ouder wordt dan leer je dat ook in anderen te herkennen Dus als iemand over ouders moppert of over de kinderen of de partner: vooral niet fanatiek mee gaan mopperen

Maar goed, na mijn vreetkick van net ga ik dan nu toch maar slapen zodat ik morgennacht weer fris en fruitig mijn dienst kan draaien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65378799
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:58 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hoe lang doe jij over 10 km? En dan aan 1 stuk door rennen, of heb je af en toe looppauzes?
Mijn beste tijd is iets van 54 minuut zoveel. En dan zonder gewoon lopen. Maar gisteren had ik op 8km. enorme steken in mijn zij en heb een paar minuten gewoon gewandeld, dus toen deed ik er natuurlijk langer over. Maar normaal gesproken rond de 55 minuten dus.

Ik loop ook niet zo heel vaak 10 km. hoor. Vind het echt lang. Maar gisteren was het mooi weer en zo, maar ik was die dag ervoor een beetje ziekig, dus vandaar misschien die steken.....
  zondag 25 januari 2009 @ 11:09:27 #244
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65378903
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg wat een spuuglelijke schoenen. .
welke?
pi_65378909
quote:
Klopt! Ik mopper vrij vaak over mijn ouders, maar word pisnijdig en gevaarlijk als een ander het wáágt om iets onaardigs over ze te zeggen. Je hebt het wel over MIJN ouders ja . En mijn eigen gemopper mag je met een korreltje zout nemen, ik moet af en toe erop gewezen worden dat ik weer in mijn asociale gedrag verval en ben daar dan heel erg boos/geschrokken van .

Over broertje: ik wilde gaan fotograferen, maar kan hem net zo goed meevragen . Heb net een heel boekje gelezen met allemaal superleuke tips, eens kijken of ie zin heeft ze allemaal uit te proberen samen. Hij heeft ook eigen camera en is dol op foto's maken. Als ie tijd heeft that is.
  zondag 25 januari 2009 @ 11:10:44 #246
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65378928
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn beste tijd is iets van 54 minuut zoveel. En dan zonder gewoon lopen. Maar gisteren had ik op 8km. enorme steken in mijn zij en heb een paar minuten gewoon gewandeld, dus toen deed ik er natuurlijk langer over. Maar normaal gesproken rond de 55 minuten dus.

Ik loop ook niet zo heel vaak 10 km. hoor. Vind het echt lang. Maar gisteren was het mooi weer en zo, maar ik was die dag ervoor een beetje ziekig, dus vandaar misschien die steken.....
Das best snel ik krijg nu ook zin om over mn recordtijden op te scheppen maar ik doe het niet
pi_65378942
quote:

[..]

Je bent goed!!
Ooit was ik dat ook. Nu haal ik les 1 niet eens meer en weet ik niet eens weer waar die lelijke prachtige roze renschoenen van me liggen
pi_65378991
quote:

[..]

Shit he, jij bent best wel snel! Niet lullig bedoeld: maar je hebt ook al niet van die enorm lange benen, dus dan vind ik het helemaal een bewonderenswaardige prestatie, meer dan 11 km/h rennen .
pi_65379004
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Das best snel ik krijg nu ook zin om over mn recordtijden op te scheppen maar ik doe het niet

Doe nu maar wel Kaas. Je wil het! Ik weet het!

MevrouwPuff! Ik weet het, jij was iets eerder begonnen met rennen dan ik en deed om de dag iets van 40 minuten toch?? Gewoon weer beginnen, binnen een paar maanden zit je weer op je oude niveau!!
pi_65379026
Het is nu zulk heerlijk weer om te lopen ... zonnetje, niet te warm, niet te koud, heldere lucht, lente ... ik wil weer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')