abonnement Unibet Coolblue
pi_65359163
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!


Vintage 50 topics


50 topics!? ARE YOU KIDDING ME!?!

YES! 50 TOPICS YEAAHHH!!


50 Topics sterk!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Florida Championship Wrestling [FCW]



Nadat OVW stopte met het trainingskamp zijn van de WWE, nam FCW het stokje over. In een nieuwe arena worden de nieuwe sterren van de WWE getrained en klaargemaakt voor hun grote debuut. FCW heeft nu ook eindelijk een TV deal gekregen en komt nu wekelijks lokaal op TV.

Florida Championship Wrestling Champions:

Heavyweight Champion: Sheamus O'Shaunessy

Tag Team Champions: Sebastian Slater and Joe Hennig

Womans Champion: TBD

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Spoiler regels

Omdat veel dingen eerder worden opgenomen, en omdat niet iedereen het gelijk kan kijken gebruiken we spoiler tags. Spoilen is erg vervelend. Daarom zijn er de volgende regels:

Raw = woensdagmiddag veilig
ECW = Donderdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
Impact! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig

Heb je het dan nog niet gezien, kom dan gewoon niet het topic in.

Veel plezier hier!

Vaste klanten:






Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #42 The Biggest Blockbuster!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #43 Have A Nice Day!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #44 No Mercy voor Don West!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #45 3:16 Sunday
[Centraal] Pro-Wrestling topic #46 Cena Returns
[Centraal] Pro-Wrestling topic #47 Jeff..Hardy?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #48 Iemand moet het doen
[Centraal] Pro-Wrestling topic #49 Ready To Rumble!

De OP kan je hier vinden.
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 22:06:23 #2
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65359223
Awesome op.

Zoals Jezus al eens zei, MY GAWD THE WORLD IS MADE OF VINTAGE.
.....Kennedy
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:22:16 #3
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65359746


PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEASE........Can we keep it??
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65360482
Op een mooi jaar in 2009

Hij begint iig al sterk. TNA scoort hoge kijkcijfers, Raw kijkcijfers ook omhoog. The Wrestler sleept veel awards binnen (Oscar nominatie ook) en doet het erg goed in de bios. Royal Rumble komt eraan met de road naar het mooie Wrestlemania 25 TNA Tour in de UK doet het goed.

Staat nu zelfs een promo/trailer van The Wrestler op wwe.com

Edit:

Lichte spoiler voor HOF en WM25 soort van:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vince heeft misschien een hersenschudding door Randy Had het gister al gelezen maar ze wisten het niet zeker, maar JR heeft het er ook over in zijn blog (ook misschien), en als ik het steeds terug kijk kwam het volgens mij ook best hard aan ja

[ Bericht 31% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 23-01-2009 22:59:59 ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:00:06 #5
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65360855
moguh
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 23:19:16 #6
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65361434
MY GAWD, bij 35:00 in TNA doen ze het beste wat ze in tijden hebben gedaan
.....Kennedy
pi_65362018
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:19 schreef Wessiej het volgende:
MY GAWD, bij 35:00 in TNA doen ze het beste wat ze in tijden hebben gedaan
Tights pakken van een knockout?
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 23:36:08 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65362035
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Tights pakken van een knockout?
Misschien heb ik dan een andere versie, maar die neppe Sara Palin de hinketifus in slaan
.....Kennedy
pi_65362210
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:36 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Misschien heb ik dan een andere versie, maar die neppe Sara Palin de hinketifus in slaan
Ah dat ja

Ik heb de 433 Widescreen PDTV versie.
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 23:44:18 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65362242
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ah dat ja

Ik heb de 433 Widescreen PDTV versie.
Ik ook, my gawd ghost are everywhere.
Deze TNA is gelukkig wel eens tof, nu @ elimination tag.
.....Kennedy
pi_65363676
Terug Vintage Post
pi_65364053
TMVP

Net geluisterd naar dit nieuwe interview met MVP. Als je (nog) geen fan van hem bent, ben je dat zeker na dit interview
http://exodus.interoutemediaservices.com/dyn/0eb30590-9a8b-44b8-ba30-63b772dced45/download/id/defa ult.aspx/20-01-2009_wrestlecast_edit_1-2_300.mp3
pi_65364229
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:47 schreef Cubeforc3 het volgende:
TMVP

Net geluisterd naar dit nieuwe interview met MVP. Als je (nog) geen fan van hem bent, ben je dat zeker na dit interview
http://exodus.interoutemediaservices.com/dyn/0eb30590-9a8b-44b8-ba30-63b772dced45/download/id/defa ult.aspx/20-01-2009_wrestlecast_edit_1-2_300.mp3
Was al gepost in vorige topic. Luister die altijd trouwens, kijk elke dag op thesun.co.uk bij het worstel nieuws. Staan vaak leuke dingen bij
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:42:52 #14
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65365365
terug vind phoenix
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65366066
Tvp!

Was even een weekje in Parijs dus ik sla alle beoordelingen van deze week over
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65369714
AC/DC treed dus op bij WM25 en ze willen nu ook "The Ram" erbij hebben
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:25:48 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65370185
Vraag me af wie de laatste 7 spots krijgen voor de Rumble

Zitten me wel weer wat losers in dit jaar... maja als je niet beter hebt he...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:45:54 #18
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65370973
Zitten elk jaar wel wat "losers" bij, dat is het leuke van de Rumble
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65371046
Ik kijk niet naar de lijsten en de reports met "2 new wrestlers added to the Rumble" zo hou ik het voor mezelf nog leuk. Heb er wel enorm zin in
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:49:53 #20
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65371084
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Vraag me af wie de laatste 7 spots krijgen voor de Rumble

Zitten me wel weer wat losers in dit jaar... maja als je niet beter hebt he...
Ik vind het juist altijd wel leuk om te zien hoe de midcarders mixen met de main-eventers. Alleen maar main-eventers in de Rumble is ook verre van goed.
pi_65371095
50 topics alweer. Gefeliciteerd
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:00:39 #22
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65371429
ALs ze er op een grappige manier uit vliegen of om de superstar te highlighten vind ik het prima maar vaak is het ook totaal doellooss dat ze uberhaupt meedoen

dus * Tazmaniac zegt; wat meer humor dit jaar als het er toch nog niet toe doet

Nog meldingen van een eventuele surprise Rumbeler???
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65375021
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog meldingen van een eventuele surprise Rumbeler???
Niet echt een surprise dan he?

Dit topic maar even de komende dagen vermijden, de Rumble is om te kijken zonder spoilers.

Samenvatting 2008:
MY GAWD CENA IS BACK
pi_65377390
Ik heb er zin an
  zondag 25 januari 2009 @ 10:36:30 #25
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65378427
Randy the Ram als surprise entrant!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 25 januari 2009 @ 12:22:00 #26
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65380524
Ik vond Smackdown deze week niet zo sterk. Hopelijk maakt de Rumble veel goed. Ga hem morgen samen met een vriend van me kijken. Chips en bier erbij, moet goedkomen!!
Ik zeg GO Randy!!

Andere matches en mijn mening...

WWE Title match
Edge moet zijn title back hebben. Wie weet met een return van Christian??
WHC Title match
Cena mag hem van mij houden. Heb geen zin in deze match iig.
Womens Title
Eindelijk een btje goede match. Beth en Melina zijn een van de betere op RAW. Beth zou wel champ blijven, mede door Mendez.
ECW Title match
SWAGGAH!!! Ik vind die kerel geweldig.
RoyalRumble match
Zolang het maar onverwachts is vind ik de Rumble altijd goed. maar aub geen HHH.

[ Bericht 61% gewijzigd door The_Crippler op 25-01-2009 12:30:45 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65381695
Maryse deze week in Smackdown! *fapfapfap*
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65384982
Hm de show duurt zon 3 uur. (Meestal rond de 2:45) Ben benieuwd hoe ze die 4 matches gaan rekken voordat de rumble begint. Moeten die 4 matchens allemaal zon 20/25 minuten duren eigenlijk, en dat zie ik niet gebeuren bij de ECW/Diva matches maar wie weet. Met entrances, promo filmpjes etc erbij komt dat toch wel goed denk ik.

Ben wel benieuwd naar alle matches ook, Edge vs Jeff is altijd goed, en dan vooral met de Christian gedachte, Cena vs JBL is leuk door HBK, Beth vs Melina is goed en Swagger vs Matt ook.

Hoop wel dat er een paar goeie verassingen tussen zitten
pi_65385251
Zin in de rumble!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65386656
Misschien komt HBK als nummer 30 zit ik me nu te bedenken. En dan maakt hij JBL af op No Way Out en dan gewoon main event op WM. Zou wel toepasselijk zijn voor Mister Wrestlemania om op WM25 te headlinen, inplaats van een low/mid card match tegen JBL.
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 15:47:35 #31
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65387125
WWE presents: Royal Rumble


Hij is er weer, 1x per jaar, een epische wedstrijd waarin wij allemaal beleven wie er naar Wrestlemania 25 gaat en in de main event mag staan.

70% van alle winnaars heeft ook zijn wedstrijd gewonnen op Wrestlemania, wat deze rumble dus speciaal maakt. Laten we nog even kijken naar de winnaars van de laatste jaren :


Zoals we zien winnen vooral de faces altijd, MY GAWD. Maar dit jaar, er hangt wat in de lucht, een raar luchtje wat niemand kan plaatsen. Wie wint er? Alles kan nog gebeuren, krijgen we een surprise return van Braden Walker? Komt Christian nog opdagen? Hoe staat het met Mr. McMahon? We gaan het allemaal zien in deze Rumble, TONIGHT.

En dit allemaal onder deze theme song





Jeff Hardy vs Edge voor de WHC
BY THE LOVE OF GAWD, HARDY IS BROKEN IN HAV'. Dat horen wij de afgelopen weken alleen maar van JR,
want er zijn nogal wat dingen gebeurt met Jeff. Hij is 2 maanden geleden aangevallen in zijn hotelkamer, en iedereen vroeg zich af, wat was er in hemelsnaam gebeurd? Er waren vele geruchten, terugkerende superstars deden het, HHH had het gedaan, Edge had het gedaan zodat hij de title kon winnen, en noem maar op. Maar toen werd hij aangereden, en opeens gingen de geruchten draaien, was het Matt Hardy? Was het misschien de bij tna vertrekkende Christian? We wisten het niet meer, en DAAROM, een poll geplaatst @ fok, de results zijn :


Hier zien wij dat wij denken dat er 3 daders kunnen zijn, hmm laten we die eens even inspecteren.

1. C. Cage

Met 8 stemmen toch echt de winnaar, bijna iedereen verdenkt hem ervan voor de attacks op Jeff. Maar waarom? We stuurden Peter R. de Vries eropaf en het volgende interview nam plaats
quote:
Goh Peter, waarom zou de heer Cage dit hebben gedaan, hij was niet in de buurt van Jeff, wat konden nou zijn motieven zijn?
-Nou dit is heel simpel, de heer Cage werkte in een ander bedrijf, en zo is er concurrentie, dit heb ik ook gezien met Joran van der Sloot.
Wilt u alstublieft niet afdwalen naar Joran?
-Ok, nou zat meneer Hardy ook in dat bedrijf, en is daarna weggegaan, ik hoorde dat niet goed viel bij de heer Cage en kompanen. Hierna is er een kwaad telefoontje gegaan richting het adres van de heer Hardy, en stuurde Hardy alleen dit terug



Laffing out Laut, en nadat hij werd gebelt door zijn oude vriende E.Dge en gevraagt of hij bij de show Sefivur Serie wou zijn, was dit een goed punt om de heer Hardy te vermoorden, denk ik.

Ok bedankt, uhh ofzo, goeiemiddag.
Na dit misselijkmakende interview werd niemand wat wijzer, dus of de heer Cage het was weet nog niemand.

Nou zijn er nog 2 mensen die het wellicht konden zijn, en met 3 stemmen staat de heer M. Hardy op nummer 2.


En er is maar 1 motief wat hij kon hebben, en dat was dat zijn broer altijd populairder was dan hem. Ookal was zijn broer aan de drugs en was hij champion, het maakte niet uit. Dit kan een goede reden zijn, maar men moet ook onthouden dat het zijn broer is, en dat ze thuis wel even een klap hebben gekregen van moeders, want dit accepteert niemand. Broers die met elkaar vechten ok, maar je broer in de brand steken? We gingen naar mevrouw Hardy toe, om te vragen wat zij ervan denkt.
quote:
Mevrouw, mogen wij u een klein vraagje stellen ?

-Nou liever niet, ik zit hier met mijn ene zoon die in het ziekenhuis ligt en mijn andere wordt er van verdacht

Top, we komen niet voor medeleven. Maar is er vroeger vaak ruzie geweest tussen deze 2 heren?

-Nou nee, 1x had Mathew een tandenborstel in het keelgat van Jeffrey geduwt, maar dat was alles.


Wie denkt u dat het heeft gedaan?

-Ik twijfel heel erg tussen Paxlie en nouja, ik denk gewoon Paxlie, een misselijkmakend mannetje.

Ok dag

Nou zijn we nog niets wijzer, al gaat er weer een vinger naar Paxlie, deze fok user, wonend in Monnickendam, hatend jegens Hardy. Klopt dit allemaal wel?


Foto van Paxlie in betere tijden


Er zijn teveel motieven om op te noemen, zijn haat tegen de wereld is groot en is groot Edge fan, en is er tevens in Brussel uitgegooit toen hij een blikje bier naar Hardy gooide, was dit het begin van hun oorlog? Kon het onze (oud) vriend Paxlie wezen? We weten het allemaal zondag.



John Cena vs JBL voor de WWE Championship

Een Handicap match kan je dit wel noemen, Cena vs JBL & HBK. HBK zit al maanden als enige in geldnood, want ze verdienen er namelijk niets in de WWE, en als hij wel wat verdient is het maar 1 miljoen + per jaar. Gelukkig betaalt JBL meer, phew. Na dat HBk JBL's slaafje is geworden, waardoor hij een title match in de RR misliep en hij nu willekeurige mensen moet kicken, gewoon omdat het kan JBL het zegt.

En ook door deze partnerschap moet JBL tegen Cena, hij was de langslopende WH champion en is dat ook nu van plan, door met de hulp van HBK Cena te verslaan, maar wilt HBK dit allemaal wel? Of gaat hij liever zijn eigen weg en trapt hij JBL's tanden eruit? We zien het allemaal vanavond!



Jack SWAGGAAAAAAAAAAAAAAH vs Matt Hardy voor de ECW Championship
CHECK ONE CHECK TWO, your new face of extreme is here, JACK SWAGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Mooie introductie, net een paar maanden op ECW, en nu nog ongeslagen in singles matches. Hij kreeg vorige week een title shot en won die ook, met perfectie. Nu Matt Hardy wordt verdacht in de zaak J. Hardy en hij geen title meer heeft, gaat hij maar random mensen attacken zoals Edge op de laatste Smackdown. Dit vond niemand pluis en er kwamen dus even 3 lieve heren om hem een paar tikken te verkopen. Kan Hardy het voor elkaar krijgen om fit te zijn vanavond, zijn hoofd focussen op Swagger en kan Swagger het overleven om in een PPV te zijn? Waarschijnlijk wel, want het is een baas



Beth Phoenix vs Melina voor de Womens Title
De 2 vrouwen die wat kunnen in de WWE gaan nu tegen elkaar, FINALLY.
Moet een prachtige match worden met wellicht een kleine rol voor Rosa, aangezien ze haar mogen houden.
Verwacht een episch gevecht en sexy billen, HAWT.


AND NOW, IT IS TIME FOR THE ROYAL RUMBLE MATCH



Participants:




Episch, met nog een groot aantal plaatsen in te vullen kan dit weer spectaculair worden, en wie er gaat winnen? We gaan het allemaal vanavond zien, in de Royal Rumble.
.....Kennedy
pi_65387248
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 25 januari 2009 @ 15:55:57 #33
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65387444
dit is echt je beste preview tot nu toe
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 25 januari 2009 @ 15:56:43 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65387476
Jericho, Big Show of Orton
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65389603
Leuke preview

Ik hoop op een leuke mid-carter die de rumble wint. Maar omdat het ook WM25 is, zou het me niks verbazen als een top main eventer wint. HBK/Jericho/Triple H/Orton dat soort mensen. Heb er echt veel zin in
pi_65396967
Orton yes please

en dan dik fueden met Vince i love it!
Narf!
  zondag 25 januari 2009 @ 20:43:04 #37
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65397877
Pumped up voor de Rumble!!!
Voor het eerst in jaren echt GEEN idee wie hem zou kunnen winnen, misschien blijf ik zelfs wel op voor deze PPV
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65397979
Ben er wel erg blij om dat niemand echt een idee heeft wie er wint En dan ook nog eens heel veel open plekken Heerlijk. Ga denk ik zo nog 1 keer de nieuws sites af, en daarna niet meer. Meestal rond deze tijd wel van die "STONE COLD BACKSTAGE *SPOILERS FOR TONIGHT*" reports. Dus daar heb ik geen zin in.

Kan niet wachten zeg
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 20:55:58 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65398318
Sadly ga ik mijzelf bedwingen en het met andere mensen kijken én 720p, dus het wordt dinsdag avond voor mij. MY GAWD zal je zien dat ik de results ergens zie
.....Kennedy
pi_65398443
Idd geen idee wie gaat winnen. Meest logisch: Orton, HBK, HHH.
Hopelijk niet Hunter, die gast is zó saai en ieder jaar staat ie weer in de main event
  zondag 25 januari 2009 @ 22:43:42 #41
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65402379
Ze zijn weer briljant...Mizorisson

http://www.wwe.com/conten(...)january15-21/9171778

I go to Arby's, I don't have this, I have this
9 hours of Cardio
OOH A ROLL UP! Cause that's going to beat John Morrison. We don't have roll-ups in the Palace of Wisdom

en dan het einde....geweldig
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 25 januari 2009 @ 23:30:44 #42
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65404247
Geruchten gaan dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de Rumble zit
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 25 januari 2009 @ 23:36:59 #43
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65404467
ik haat dit soort spoilers. Vanaf morgen kom ik hier niet meer en ik haat je nu Taz, echt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 25 januari 2009 @ 23:44:01 #44
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65404701
haha was just a joke om te kijken wie het lef had om te klikken

op de wrestlingsites staat nu wel een spoiler (serieus)

dus als je het niet meer wil weten moet je er idd niet meer komen nu.. all i'll say it's a nice surprise
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65406333
Beste mensen, ik ga, lees ergens donderdag wel weer in Dan ben ik klaar met ecw, smackdown, RR en Raw
  maandag 26 januari 2009 @ 00:35:16 #46
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65406540
Ik gok op Hunter of Orton, met als hele kleine mogelijkheid Jericho of HBK.

Blijf waarschijnlijk wel op mits ik een degelijke stream kan vinden.
  maandag 26 januari 2009 @ 01:14:46 #47
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65407498
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:35 schreef Wes_FR het volgende:
Ik gok op Hunter of Orton, met als hele kleine mogelijkheid Jericho of HBK.

Blijf waarschijnlijk wel op mits ik een degelijke stream kan vinden.
Heeft iemand er een trouwens?
  Redactie Games maandag 26 januari 2009 @ 01:19:12 #48
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65407571
justin tv altijd toch wel.
.....Kennedy
pi_65408005
Idd
pi_65408042
Ergens denk ik dat Umaga hem gaat winnen...battling met Orton
  maandag 26 januari 2009 @ 01:57:54 #51
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65408187
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:49 schreef snelle_pipo het volgende:
Ergens denk ik dat Umaga hem gaat winnen...battling met Orton
Dat zal nooit gebeuren. Punt één winnen heels bijna nooit de Rumble, punt twee is dat Umaga gewoonweg niet over genoeg is bij de casual fans om hem zo'n overwinning te geven en een main-event op 'Mania geven, dat is niet zomaar iets.

En het is begonnen. Veel plezier etc.
  maandag 26 januari 2009 @ 02:07:05 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65408352
Jep...im up!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 03:07:29 #53
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65408878
Jeff looks badass!!!

goede PPV tot nu toe......more to come
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 03:20:11 #54
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65408944
Geen slechte PPV tot nu toe, zou het ook nog niet goed willen noemen.

Heb trouwens de naam van een hele interessante legende gehoord die backstage zou zijn. En dan heb ik het niet over de drieletterige die eerder werd bedoeld.
  maandag 26 januari 2009 @ 03:29:42 #55
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65408995
Hmm, daar ben ik niet blij mee.
  maandag 26 januari 2009 @ 03:30:57 #56
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409000
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 03:32:51 #57
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409009
Dat wordt een zwakke match.
  maandag 26 januari 2009 @ 03:34:58 #58
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409023
Fantastische feud tot nu toe!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 03:47:24 #59
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409075
Love the chants. Toch een teken dat hij stukken meer over is voor het hele gebeuren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 03:50:24 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409089
KOZLOV!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 03:51:51 #61
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409093
Dat was voorspelbaar.

HERE WE GO!
pi_65409118
Wat is er met Kozlov? Spoilers?
  maandag 26 januari 2009 @ 04:00:16 #63
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409123
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65409124
Ik lees het dus niet, vroeg of het een spoiler was meer.
  maandag 26 januari 2009 @ 04:04:13 #65
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409134
Oh, niks bijzonders dan.
  maandag 26 januari 2009 @ 04:07:47 #66
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409138
Ring is nu aardig vol trouwens............... Umaga time?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 04:10:45 #67
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409148
Dat of BS.

Edit: scheelt niet veel.
  maandag 26 januari 2009 @ 04:12:41 #68
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409155
Grappig trouwens dat alleen het woordje Kozlov een spoiler zou kunnen zijn om dat tijdstip

Rumble is echt geweldig op dit moment, heel onvoorspelbaar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65409161
Nou ik kom wel terug als ik het gezien heb, veel plezier nog!
  maandag 26 januari 2009 @ 04:21:25 #70
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409174
OH HELL YEAH. Wát een pop.
  maandag 26 januari 2009 @ 04:22:00 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409176
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

surprise entrant #1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 04:26:12 #72
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409185
There ya go, Warlord.
  maandag 26 januari 2009 @ 04:27:22 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409187
Santino wasnt ready

pssssssst Wes...spoileren!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 januari 2009 @ 04:27:40 #74
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409189
What a waste..
  maandag 26 januari 2009 @ 04:42:34 #75
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65409258
Mooie winnaar.

Ik vond het einde overigens wel heel erg voorspelbaar.
  maandag 26 januari 2009 @ 04:46:31 #76
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65409275
Idd voorspelbaar einde...maar dit gaat een mooie Road to WM worden!

goede Rumble PPV

Goede Swagger/Matt match
Womens match was redelijk
Cena/JBL was goed geschreven en opgebouwd
Jeff/Edge was ook gewoon goed met een mooi einde
Rumble was heel apart qua nummering, veel mensen tegelijk in de ring en leuke matchups erin

Ik ben tevreden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65412298
Ik was zo stom om in al mijn automatisme op het werk meteen de WWE site open te gooien
Vanavond verder gaan met andere vrienden van mij proberen te infecteren met het wrestling-virus en dan vanavond de RR zelf kijken. Argh, damn you spoiling headlines op sites!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 januari 2009 @ 12:00:56 #78
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65414816
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65415629
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:00 schreef Wes_FR het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 januari 2009 @ 17:59:39 #80
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65427260
Royal Rumble 2009 (tot de rumble )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe een zeer goede PPV, een mooie standaard voor dit jaar!!!

Nu de Royal Rumble kijken
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_65427726
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 26 januari 2009 @ 19:27:13 #82
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65430177
Royal Rumble
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heel goed begin van een nieuw Wrestleyear... een top PPV!!! En over 3 weken weer 2 ellimination chambers!!!
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  maandag 26 januari 2009 @ 20:33:15 #83
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65432623
Royal Rumble 2009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 26-01-2009 20:38:27 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:44:35 #84
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65433056
ROH gets TV deal!!
quote:
Ring of Honor has announced that they have finalized a TV with HDNet Fights. A press release was issued by the company earlier today. Here's an excerpt: "Coming soon, HDNet will debut a new weekly television series, which will bring “Ring of Honor Wrestling” to a national television audience for the very first time. “Ring of Honor Wrestling” and its stars are prominently featured in the recent, critically acclaimed movie “The Wrestler” starring Mickey Rourke
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65434706
Wow.. wat een ppv..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 21:21:52 #86
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65434712
hmmmmmmmmm weet niet of dat goed of slecht is....ROH is juist anders omdat ze veel dingen kunnen doen waar de "normale" fan niks van snapt.....hoop dat het werkt voor ze maar ik heb er een hard hoofd in dat ze succesvol worden met het huidige format
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65434850


HEEEEEEUUUUUUUUUUJ

Royal Rumble
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 21:30:49 #88
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65435097
Royal Rumble
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65435187
RR
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  maandag 26 januari 2009 @ 22:04:20 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65436656
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]

HEEEEEEUUUUUUUUUUJ
What?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65436830
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:19:42 #92
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_65437389
Voor het eerst sinds maanden weer eens WWE gekeken, voornamelijk omdat ik dacht dat een van mijn helden zou terugkeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RR:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door PirE op 26-01-2009 22:25:39 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_65438033
Geblesseerd voor aantal maanden
  maandag 26 januari 2009 @ 23:44:01 #94
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65440944
schitterend om te zien dat mensen iemand verwachten die naar alle waarschijnlijkheid nog niet eens een contract heeft getekend
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65441140
Heerlijke PPV

Helaas waren 2 matches voor mij al gespoiled. 1 kwam op het irc kanaal van PWT spammen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:44 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even in spoiler gezet ook.

Edit:

Heyman

Prachtige quote:
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 27-01-2009 00:33:28 ]
pi_65443828
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef PirE het volgende:
Voor het eerst sinds maanden weer eens WWE gekeken, voornamelijk omdat ik dacht dat een van mijn helden zou terugkeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RR:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoa, jij hier

Persoonlijk vond ik de Royal Rumble niet zo..
Veelste veel mensen en 80x hetzelfde. Zo nu en dan een leuke move (vooral finishers), verder weinig spektakel. Vuistje of elleboogje daar, trapje hier, en iemand in de touwen hangen die er toch nooit overheen gaat
pi_65444083
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 02:38 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Whoa, jij hier

Persoonlijk vond ik de Royal Rumble niet zo..
Veelste veel mensen en 80x hetzelfde. Zo nu en dan een leuke move (vooral finishers), verder weinig spektakel. Vuistje of elleboogje daar, trapje hier, en iemand in de touwen hangen die er toch nooit overheen gaat
Is ook niet echt veel ruimte heh. En zo gaat de Rumble al jaren, niet vreemd dat het hetzelfde is

Vond het trouwens ook leuk dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65448282
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:09:16 #99
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_65450533
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 02:38 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Whoa, jij hier

Ik volg WWE met vlagen, ik kijk het wel wat vaker tussen de RR en WM en dat hou ik meestal wel vol top de PPV na WM (Backlash ), de rest van het jaar kijk ik weinig tot niks.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_65451592
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:50:46 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65451760
Beste wat er voor Jericho kan gebeuren op WM.....looking forward to it en de buildup
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65459515
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:15:56 #103
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65461618
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Cubeforc3 het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65462029
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef The_Crippler het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RAW was
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:55:10 #105
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65462892
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65466148


Ric Flair zit in de nieuwe Red Alert 3 uitbreiding. Woooooo!


Hij wordt aangevallen door een beer in een interview met iemand van EA

[ Bericht 32% gewijzigd door Cubeforc3 op 27-01-2009 19:44:16 ]
pi_65467434
On WWE.com under the "upcoming pay-per-views" tab, the June 7, 2009 pay-per-view is listed as "Extreme Rules" instead of "One Night Stand.

The reason why WWE's June PPV "One Night Stand" is being changed to "Extreme Rules" is due to the fact that WWE is changing their TV rating to PG-TV. The same reason applies to WWE changing John Cena's finishing move names.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65468950
Dat van One Night Stand was al tijdje bekend ja. Echt enorm triest

Bijna even triest als :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 27 januari 2009 @ 21:16:31 #109
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65470307
De Rumble, wat een genot
.....Kennedy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:21:07 #110
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65475662
Waarom triest? het is geen One Night Stand meer na 3x en het is idd een PPV met Extreme Rules....dus eigenlijk heel logisch, de reden geloof ik voor geen meter namelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door kidkash19 op 27-01-2009 23:32:53 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:54:11 #111
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65476693
quote:
Wrestling News World live correspondent Ryan Edwards sent the following photo of an unidentified person whom he believes is Macho Man Randy Savage at this year's Royal Rumble pay-per-view in Detroit, Michigan. We received numerous reports from people at the event who reportedly saw Randy entering the venue before the pay-per-view began. Below is Ryan's exclusive photo:


Oh yeahhhhh!

Is het hem of niet?
pi_65477184
Haha, het lijkt meer op een spook achter het stuur

Woont Macho dichtbij toevallig?
pi_65489664



En om in de mood te blijven, TNA heeft dit pareltje weten te strikken:




Arme arme Petey, waar is TNA mee bezig?
Taping spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65490402
Randy The Ram was bij Larry King gisteravond en er kwam ook nog iemand langs via sataliet !
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:08:44 #115
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65491371
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65492769
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef Cubeforc3 het volgende:
[ afbeelding ]


En om in de mood te blijven, TNA heeft dit pareltje weten te strikken:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Arme arme Petey, waar is TNA mee bezig?
Taping spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was dat van Shane een dikke camerafout, die laatste lijkt iig wel flink raak.
pi_65492914
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef The_Crippler het volgende:
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:57:28 #118
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65493507
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef VlaDje het volgende:

[..]

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:01:38 #119
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65493676
SWAGGAHBOMB op Hornswoggle zou mij erg blij maken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:30:36 #120
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65500907
Waarom eist Long schlong geen SD! superstar terug?? Dat zou toch best redelijk zijn geweest??

Ze houden niet veel soeps over.. ik bedoel als je het van Ortiz moet gaan hebben wat een aanfluiting

ECW card
Swaggah gaat feuden met Finlay.. dan hou je nog Mark Henry vs. Dreamer over

Ortiz w/Tiffany vs. Boogeyman
Burchill vs. DJ Gabriel

Dan kan Fox ook meteen een feud beginnen met de lekkerste diva van allemaal.. Katie Lea

Edit: Zoals ik al zei.. dan haal je een midcard face van SD! om een team te vormen met Bourne als die weer terug is en dan kunnen die 2 gaan feuden met Miz/Morrison

dan heb je het hele roster zowat in gebruik

[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 28-01-2009 18:35:42 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65502182
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef Cubeforc3 het volgende:
En om in de mood te blijven, TNA heeft dit pareltje weten te strikken:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf
pi_65504942
Naast "Vintage" krijgen we dus ook een recap van alle weeklys op Eurosport. Om 9 uur op maandag een uur lang. Vanaf 9 februari ergens. Ben benieuwd. Zal wel niks worden met Skate
  Redactie Games woensdag 28 januari 2009 @ 20:27:46 #123
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65505099
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Naast "Vintage" krijgen we dus ook een recap van alle weeklys op Eurosport. Om 9 uur op maandag een uur lang. Vanaf 9 februari ergens. Ben benieuwd. Zal wel niks worden met Skate
En daarvoor 1 uur TNA.
.....Kennedy
pi_65505538
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Wessiej het volgende:

[..]

En daarvoor 1 uur TNA.
Volgens mij zijn ze een beetje in de war

http://consumer.eurosport.nl/home_day12.shtml

om Half 9 is er een half uur armworstelen (:?) met om 9 uur tot half 10 TNA waar onder staat een recap van de WWE Weeklys en daarna een half uur Vintage TNA!
  Redactie Games woensdag 28 januari 2009 @ 20:43:09 #125
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65505634
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze een beetje in de war

http://consumer.eurosport.nl/home_day12.shtml

om Half 9 is er een half uur armworstelen (:?) met om 9 uur tot half 10 TNA waar onder staat een recap van de WWE Weeklys en daarna een half uur Vintage TNA!
Is de Nederlandse website, zitten volgens mij 2 apen achter die op wat knopjes drukken.
.....Kennedy
pi_65505854

"Vintage Eurosport"
pi_65510044
Weet iemand op welk roster ze RVD plaatsen?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_65510952
Eh niet, was eenmalig?
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:09:02 #129
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65511775
Nog even over dat geklaag over Shane en RAW. Ben ik de enige die denkt dat het een onderdeel is van een truc? Ik denk dat Shane degene is die The Legacy werkelijk leidt en dat de beatdown enkel bedoelt was om het erger te maken voor Stephanie wanneer hij zijn echte kleuren toont. Hij pakte Orton, Rhodes en DiBiase zo makkelijk aan omdat ze het niet "probeerden" terug te vechten.
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:19:45 #130
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65512211
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef muay-toy het volgende:
Weet iemand op welk roster ze RVD plaatsen?
Ben jij niet die trol van een klein jaartje geleden?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:51:21 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65513245
quote:
LONDON, Jan 28, 2009 -- Eurosport and World Wrestling Entertainment(R) (WWE) have announced a distribution deal for two action-packed WWE programs. The two-year agreement will see Eurosport broadcast 'This Week in WWE' and 'WWE Vintage Collection' in all its European territories excluding the UK, delivering WWE programming to over 200 million viewers and 58 countries across the continent. Launching on February 9, 2009, Eurosport will broadcast 'This Week in WWE' and 'WWE Vintage Collection' back to back in prime time.

'This Week in WWE' is a weekly catch up show exclusively produced for Eurosport, featuring clips from WWE's flagship programmes RAW(R), SmackDown(R) and ECW(R). Each Monday night at 21:00 CET, fans can catch up on WWE's week of action, including the latest matches, rivalries and news on their favourite WWE Superstars and Divas.

Through this agreement, Eurosport also acquires exclusive European (excluding UK) programming rights to 'WWE Vintage Collection', which is dedicated to WWE legends from the 1970s, 80s, and 90s. Airing each Monday at 21:30 CET, Eurosport will be the only channel in continental Europe offering fans access to WWE's greatest legends, including Stone Cold Steve Austin(R), The Rock(R), Hulk Hogan, and Bret 'The Hitman' Hart.

"Offering top quality WWE programming on our channel will reinforce Eurosport's positioning as Europe's leading sports and entertainment group. Eurosport is committed to offering viewers top of the line programming. We believe that WWE programming will be an asset to our channel and will attract family and younger audiences. We are delighted to sign an agreement with WWE, the most prominent action entertainment organisation in the world" explains Arnaud Simon, Broadcast Director for Eurosport.

"Delivering WWE programming to our fans on a pan-regional basis is testament to the ever-increasing demand for the WWE product in Europe. We are delighted to announce our partnership with a group of the strength and breadth of Eurosport, which will see WWE broadcast in over 100 million homes across continental Europe," adds Andrew Whitaker, President of International for WWE
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:01:46 #132
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65514739
Ben wel blij met die 'Vintage'-programmering, ik ben een grote fan van old-school matches.
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:03:52 #133
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65530433
Ik kijk die oude matches nooit. Schaam me dood dat die lui zo populair waren, maar ach... sommige zullen ook best nog wel goed zijn om eens te zien.

Trouwens weer een heel erg trieste aflevering met die Goldman. Is die show gewoon opgebouwd uit ramdom-segments uit de WWE?? Het slaat echt nergens op en het is nog steeds niet grappig.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:06:11 #134
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65530525
ja ik zag het ook vanmorgen.. brengt het niet echt nee
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:59:37 #135
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65532742
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:03 schreef The_Crippler het volgende:
Ik kijk die oude matches nooit. Schaam me dood dat die lui zo populair waren, maar ach... sommige zullen ook best nog wel goed zijn om eens te zien.

Trouwens weer een heel erg trieste aflevering met die Goldman. Is die show gewoon opgebouwd uit ramdom-segments uit de WWE?? Het slaat echt nergens op en het is nog steeds niet grappig.
Wie?

En die script writers voor Goldman's segments weten volgens mij niet echt waar ze mee bezig zijn.
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:22:16 #136
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65540343
meerdere, ben blij dat we al een flinke tijd uit die gimmick-tijdperk zijn.

maar idd, waarom denken die schrijvers (of misschien Goldman zelf wel) dat die show grappig is??

wie of wat is trouwens dat ding die bij Petey Williams in de ring staat?? Is namelijk wel een beetje erg eng...
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:52:28 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65541613
Stiekem vind je 'het' gewoon leuk
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:11:14 #138
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65542312
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef The_Crippler het volgende:
meerdere, ben blij dat we al een flinke tijd uit die gimmick-tijdperk zijn.
Dan zeg je dus nog steeds niet wie.. er is wel een verschil tussen het niet mogen van een Red Rooster, Bastion Booger en Gobbledygooker en een Randy Savage, Bob Backlund en Tito Santana enz.

En van die laatste types zullen we natuurlijk matches zien bij die 'Vintage' programmering.
  Redactie Games donderdag 29 januari 2009 @ 21:50:45 #139
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65546505
Ik denk dat ik voortaan ECW skip, spoilers lezen en een 5 min. recap kijk ofzo, vind er geen reet aan.

Als je top faces Finlay en The Boogeyman zijn dan is het al zum kotsen.

Alleen Jack Swagger is een reden om te kijken, en als die terug is evan bourne, de rest is niets, zeker nu Hardy weg is en er niemand voor terug komt....
.....Kennedy
pi_65547692
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:50 schreef Wessiej het volgende:
Ik denk dat ik voortaan ECW skip, spoilers lezen en een 5 min. recap kijk ofzo, vind er geen reet aan.

Als je top faces Finlay en The Boogeyman zijn dan is het al zum kotsen.

Alleen Jack Swagger is een reden om te kijken, en als die terug is evan bourne, de rest is niets, zeker nu Hardy weg is en er niemand voor terug komt....
ik was er al mee begonnen,
toevallig wel van afgelopen dinsdag gedownload...

wat een lamme zooi

krijg je weer Dreamer/Henry
en Finlay/Swaggaah

afschaffen die zooi!
Narf!
pi_65548606
Fink heeft ook een blog gepost waar die vraagt waarom Teddy niet iemand heeft terug gevraagd. Hij stelt zelf MVP voor. Lijkt mij wel een leuke keuze
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:09:23 #142
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65557701
Ok...ik heb het geprobeerd....ik heb TNA Impact gekeken...heb eerst even mezelf weer op de hoogte gekregen met wat er loopt en hoe alles in elkaar zit maar dit was écht de laatste x....wat een baggershow, Raw was al niet zo heel goed en hing los aan elkaar maar deze Impact is denk ik 1 vd slechtste shows die ik heb gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het geprobeerd en ik blijf volhouden dat TNA ongelofelijk veel talent heeft en het een leuke show zou kunnen zijn maar op deze manier heeft het geen kans
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:11:30 #143
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65557770
TNA teases new authority figure
quote:
It looks like a new authority figure will be introduced on TNA programming soon. Earlier tonight, TNA sent out a "breaking news" update to their mobile subscribers teasing a "new investor," reports prowrestling.NET. In an interesting twist, this new investor is female. "Sources within TNA would not reveal HER name."
Laten we hopen dat het niet die rare travestiet is!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65564796
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Tazmaniac het volgende:
TNA teases new authority figure
[..]

Laten we hopen dat het niet die rare travestiet is!!


Ik zeg, Victoria
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 13:43:49 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65565086
Is dit serieus van TNA nu
Van deze week, matches die ik nu zie op de card
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel grappige show nu, maar alsnog....
.....Kennedy
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:50:14 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65565297
lees mn rant maar....im done with TNA...i tried....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:59:39 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65565639


Zoek de verschillen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 15:13:28 #148
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65568466
Zo TNA ga ik denk ik ook skippen, dit was gewoon ronduit belachelijk
Waarschijnlijk ga ik er elke week toch snel doorheen, maar taz, brahma, vinden jullie dit leuk?
.....Kennedy
pi_65568731
Dit was de beste, en slechtste TNA Impact ooit Kijk iig het eerste uur ofzo, zelfs als je TNA niet volgt.

Beste TNA Impact ooit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechtste TNA Impact ooit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 15:27:44 #150
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65569043
Lance Storm
quote:
Okay now onto to TNA Impact, which I think may have been the worst wrestling show I’ve ever seen, despite actually having a fair bit of wrestling on it. The only reason I thought RAW was more counter productive than this show was that RAW was actually great and had heat starting out. TNA is TNA and if stupidity made you tune out you’d have stopped watching a long time ago.
.....Kennedy
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:34:01 #151
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65569230
oh kom op....ik weet dat Steiner een bepaald persoon is, ik volg het al een tijdje hoor maar dit sloeg gewoon nergens op . Het was a) niet grappig en b) had het geen enkele meerwaarde.
Het "commentaar" was om te janken zo slecht en dat zegt wat bij TNA want tsja......Don West is geen briljante man.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65569593
Ik vond het commentaar hilarisch, Booker met zo'n maffe radiostem 10x beter dan "Vintage" Cole en Jerry "Stupid" Lawler.
Steiner's intro's waren geweldig, met z'n anti Canada rant en "rednecks" in het publiek. "Is it a hand, a foot, hand, foot, hand, FOOOOOOOOOOOOOOOOT"

Dat het geen meerwaarde had ben ik met je eens; maar als ze dan toch een slecht programma neerzetten dan mag het van mij iig onnozel zijn ipv gewoon slecht.
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 15:48:14 #153
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65569743
Ja das humor van de bovenste plank
.....Kennedy
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:53:30 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65569923
what he said! en het vergelijken met Cole/Lawler gaat natuurlijk niet op want die zijn er niet om alleen maar grappig te zijn en dat was wel het doel van Nash/Booker....oh oh oh wat heb ik gelachen....het leek wel alsof ze geen reet gaven om Impact dus waarom zou ik dat wel moeten doen. Cole en Lawler hebben tenminste nog enthousiasme
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65570116
Het zal wel aan mij liggen dan
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 16:05:36 #156
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65570331
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef kidkash19 het volgende:
what he said! en het vergelijken met Cole/Lawler gaat natuurlijk niet op want die zijn er niet om alleen maar grappig te zijn en dat was wel het doel van Nash/Booker....oh oh oh wat heb ik gelachen....het leek wel alsof ze geen reet gaven om Impact dus waarom zou ik dat wel moeten doen. Cole en Lawler hebben tenminste nog enthousiasme
Cole en enthousiasme in 1 zin
.....Kennedy
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:27:24 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65571107
Nou ja...enthousiasme heeft hij wel....dat het niet goed over komt is een 2e natuurlijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:54:47 #158
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65573872
haha wat ben ik blij dat jullie ophouden met kijken

Commentaar was uiteraard schitterend.. vooral Black Schnow

Als wrestling programma was het deze week natuurlijk diep en diep triest met al die rare geintjes maar ik heb me vermaakt..

is it a hand, is it a foot?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65574415
BLACK SNOW

Geloof dat iedereen het wel gezien heeft nu. Er word iig genoeg over gepraat





[ Bericht 40% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 30-01-2009 20:54:03 ]
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:07:28 #160
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65577711
Positief is het niet maar goed...slechte publiciteit is beter dan geen publiciteit zullen we maar zeggen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65579591
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ afbeelding ]
pi_65588021
- People watching the end of Monday's Raw noticed that Shane McMahon missed a few punches directed towards Randy Orton during their brawl. On the replay of Raw that aired this past week on mun2, the footage aired as is with no changes made as the missed punches were still shown with Orton selling them. Oftentimes, WWE edits around moves gone blatantly wrong on live television, but not in this case.

Hopelijk was het dan express mis

En TNA had een 1.2 weer, kan ook niet anders. Wat wil je met dat fantastische commentaar van Black Snow

[ Bericht 16% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 31-01-2009 02:45:40 ]
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:40:08 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65589548
Joe-Maga
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:44:50 #164
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65592677
Jay Hieron 23/01/2009


Shane McMahon 25/01/2009


Shane heeft zo te zien les van Jay gehad als het aankomt op airpunches
Ik voorspel een nieuwe trend

[ Bericht 39% gewijzigd door Tazmaniac op 31-01-2009 17:12:45 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 31 januari 2009 @ 15:12:04 #165
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65596021
Kut gifjes
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 31 januari 2009 @ 15:14:05 #166
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65596064
Chavo zit niet meer op ECW, is naar Smackdown.

Alleen Swagger nog een reden om te kijken, m&m komen toch overal behalve op ECW
.....Kennedy
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:20:01 #167
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65596159
haha zijn ze ECW aant opdoeken ofzo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65596593
ECW moeten ze gewoon weer extreme maken..

Gewoon elke match die er komt extreme match..
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:41:45 #169
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65596636
haha dat gaat nooit meer gebeuren

tegenwoordig is het al te geweldadig als er bloed uit de mond loopt bij degene die in de subbmission hold van UT zitten
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:34:31 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65598164
BRIL-JANT die muziek achter Matt zn promo...hulde aan de WWE editing crew
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:45:14 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65598462
hehe dat was ruig gedaan ja
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65598822
Ik dacht eerst dat er weer een zoem in de arena zat. Maar het was wel mooi gedaan ja. Jammer alleen dat het publiek erg saai was de hele aflevering door
pi_65600348
Tering goede promo van Matt inring
beetje ziek zelfs Go WWE Go Smackdown

Verhaallijn ftw!
Narf!
  zondag 1 februari 2009 @ 13:43:06 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65621866
pleeeeeeeeeeeeeeease can *I* keep her?


Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zondag 1 februari 2009 @ 22:37:29 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65639601
TNA Legend’s Championship Match
Booker T vs. Shane Sewell


@ House shows, seriously ?
.....Kennedy
pi_65642844
Mike Knox in de elimination chamber..@ wwe.com
  Redactie Games maandag 2 februari 2009 @ 00:23:15 #177
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65643025
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mike Knox in de elimination chamber..@ wwe.com
Fucking achterlijk.
.....Kennedy
  maandag 2 februari 2009 @ 01:43:26 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65644264
Kingston en Knox
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 2 februari 2009 @ 01:45:09 #179
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65644276
Smackdown chamber wel @

Volledige Smackdown chamber, SPOILER DUS JA SPOILERS ZEI IK AL SPOILERS?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  maandag 2 februari 2009 @ 04:52:51 #180
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65645323
Kingston is leuk voor het atletische high flying gedeelte, iets van de kooi af. Knox is er duidelijk in gezet om Rey te killen
Ach als Chris Masters en Carlito zich kunnen kwalificeren én tot de laatste 3 kunnen behoren dan is dit nog een betere optie
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65646289
Laat ze dat Rey - Knox ding deze x ook afronden, en laat Knox een x een ander afranselen
Rey een tijdje in de ziekenboeg
  maandag 2 februari 2009 @ 13:58:53 #182
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65655159
Toch slaat het helemaal nergens op.. ze willen het blijkbaar wel heel erg duidelijk maken dat Cena retained?
  maandag 2 februari 2009 @ 15:31:37 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65658580
Nou ja....wie hadden er dan in moeten zitten?

Er komt er trouwens nog 1 bij want ze zitten nu op 5 met

Cena
Jericho
Kingston
Rey
Knox
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65658691
quote:
Op maandag 2 februari 2009 01:45 schreef Wessiej het volgende:
Smackdown chamber wel @

Volledige Smackdown chamber, SPOILER DUS JA SPOILERS ZEI IK AL SPOILERS?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  maandag 2 februari 2009 @ 15:45:05 #185
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65659118
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ja....wie hadden er dan in moeten zitten?

Er komt er trouwens nog 1 bij want ze zitten nu op 5 met

Cena
Jericho
Kingston
Rey
Knox
iets zegt me dat de RAW chamber geen groot succes word met deze namen erin.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65662187
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ja....wie hadden er dan in moeten zitten?

Er komt er trouwens nog 1 bij want ze zitten nu op 5 met

Cena
Jericho
Kingston
Rey
Knox
Orton, JBL, Shawn Micheals, Cody en Dibiase om Orton te helpen (zijn opzich mid-card maar om Randy te helpen zou goed passen), CM Punk (dat hij een titel heeft maakt weinig uit vind ik, zaten ook vorig jaar een paar titelhouders in de Rumble ) Kane en natuurlijk Mike Ademle en Micheal Cole.

Nou is JBL niet super op zich, maar wel meer een main eventer dan Knox en Kofi.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:41:07 #187
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65663272
Orton heeft de chamber niet nodig, die heeft zn titleshot toch wel en heeft net Vince zn kop eraf geschopt en zit middenin een ruzie met de McMahons dus een chamber is voor hem niet boeiend en te risicovol voor zn shot.

JBL mag er dus juist niet in om de verhaallijn met Shawn verder te helpen dus was opzich ook een logische keus om niet erin te gooien.

Rhodes/Dibiase hebben er niks te zoeken als Randy er ook niet in zit

Punk krijgt hopelijk een match met misschien wel Regal of gewoon helemaal geen IC Title match als de feud met Regal voorbij is.

Kane is de enige die er in zou kunnen zitten maar ja dat is niet gebeurt.

Het leuke van de EC is juist dat die midcarders erin zitten want dat is ongeveer elk jaar zo behalve de 1e volgens mij of zijn we de rest al vergeten?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65664333
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef kidkash19 het volgende:
Orton heeft de chamber niet nodig, die heeft zn titleshot toch wel en heeft net Vince zn kop eraf geschopt en zit middenin een ruzie met de McMahons dus een chamber is voor hem niet boeiend en te risicovol voor zn shot.

JBL mag er dus juist niet in om de verhaallijn met Shawn verder te helpen dus was opzich ook een logische keus om niet erin te gooien.

Rhodes/Dibiase hebben er niks te zoeken als Randy er ook niet in zit

Punk krijgt hopelijk een match met misschien wel Regal of gewoon helemaal geen IC Title match als de feud met Regal voorbij is.

Kane is de enige die er in zou kunnen zitten maar ja dat is niet gebeurt.

Het leuke van de EC is juist dat die midcarders erin zitten want dat is ongeveer elk jaar zo behalve de 1e volgens mij of zijn we de rest al vergeten?
Het JBL/HBK past juist mooi in de chamber. Het enige wat JBL wilt is de titel. En de titel staat op het spel in de chamber. Eigenlijk juist heel vreemd dat hij er niet in zit. HBK had hem dan kunnen helpen als hij er ook in zat. Zou juist meer kloppen.

Vind het zelf niet erg dat er midcarters in zitten verder. Maar Knox is wel erg laag. Begrijp ook dat ze sommige main eventers er niet in doen omdat die de rest van de PPV moeten opvullen, als je alle sterren in de chambers hebt hou je niks over voor de rest van de show
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:58:56 #189
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65681795
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:57:26 #190
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65692943
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65697783
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef The_Crippler het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met alles
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65700319
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Eens met alles
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_65706030
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef Sickert het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65707839
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_65713291
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65718590
Aardige Raw, helaas vanwege grensrechter niet van kunnen genieten
  Redactie Games woensdag 4 februari 2009 @ 09:26:31 #197
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65721979
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:07 schreef Pieter-utd het volgende:
Aardige Raw, helaas vanwege grensrechter niet van kunnen genieten
.....Kennedy
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:24:52 #198
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65727294
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:15:03 #199
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65728933
jeeeeej ik ben blij. Mijn kaarten voor Monday Night RAW 20 april in Londen zijn binnen!!!
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:01:21 #200
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65735030
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef renwan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65737153
ECW was ok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65739786
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:23:03 #203
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65758959
Cena, alleen jammer van het Candice Michelle verhaal
quote:
Regarding Sunday's Super Bowl, Cena said it was the first time he got to watch the whole game in a long time. He was also happy with the game's outcome and believes it over-delivered.

When asked about his favorite Diva in the company, Cena said: "My No. 1 has always been Candice Michelle. She understands what we do in our business. She's an unbelievable athlete, works very hard and is unbelievably gorgeous."

Cena also admits that his finisher's name was changed due to WWE attracting so many children now. Cena said: "It was totally my call. It's actually Attitude Adjustment. I realize that our audience has changed now and when I look out past the ring now I see so many children. Originally the FU was a pun in response to Brock Lesner's move, he used to wrestle in the WWE. I never really called it that. It's something I said once and the announcers picked it up. I know that kids are watching my every move and there are a lot of parents know their kids look up to me and I know a lot of people watch our program with closed eyes and I kind of live by the motto -- "Hustle Loyalty Respect." If someone is out of line, I think instead of giving them an FU, it's better to give them an attitude adjustment."

Cena names Cody Rhodes. Ted DiBiase and Harry ("DH") Smith as stars people will be talking about in five years.

While Cena was spotted wearing a Tampa Bay Rays hat late last season, his true allegiance is with his hometown Boston Red Sox. "I was just trying to stir up a division rivalry that was dead in the water," Cena said. "I actually went to Fenway Park in a Rays jersey and hat and I was sitting in the middle of Red Sox nation and I was answering Red Sox trivia all night long so my fandom is not in jeopardy," Cena said.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65763427
Jij geloofde toch heilig dat de name change niet voor de kinderen was?
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:12:29 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65770267
Tsja, kan het ook wel eens fout hebben ben mans genoeg om dat toe te geven. Als het echte Cena zn call was vind ik dat een hele goede actie van hem, leuk ook dat hij eigenlijk toegeeft dat hij zn finisher nooit een officiele naam heeft gegeven
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65770963
Volgens mij had je het trouwens over One Night Stand dat dat niet voor kinderen veranderd was. Maar nu Kelly Kelly ook nog eens verteld dat ze geen playboy meer doen (:'() omdat er teveel kinderen kijken moet je toch wel gaan denken dat het daarom is.

Het is helaas de waarheid. WWE richt zich nu gewoon voornamelijk op kinderen/families.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:39:41 #207
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65771249
One night stand blijf ik bij....wat is er One Night Stand aan dan?
De originele PPV was bedoeld als nog 1 maal het ECW merk + superstars te laten doen wat ze toen deden. Dit was zo'n groot succes dat de ECW show eruit is gekomen + elk jaar een ECW themed PPV (One Night Stand dus). Aangezien het geen One Night Stand meer is maar een jaarlijks terugkerende PPV is de naamswijziging heel erg logisch.

Ach ik vind er weinig helaas aan, ik vind het nog net zo leuk als vroeger als je het maar in perspectief blijft bekijken. Attitude stijl worstelen was een modeverschijnsel wat een jaar of 3 a 4 heeft geduurd, nu krijgen we weer een ander soort stijl en over een aantal jaar weer wat anders. Het probleem met de "fans" tegenwoordig is dat ze het allemaal veel te serieus nemen.

Zo kindergericht vind ik het nog niet als je ziet wat er met Hardy is gebeurt, wat Orton doet enz enz. Een jaar geleden ofzo zouden ook de Divas minder bloot gekleed gaan...nou ik moet het nog zien gebeuren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65776828
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgens mij had je het trouwens over One Night Stand dat dat niet voor kinderen veranderd was. Maar nu Kelly Kelly ook nog eens verteld dat ze geen playboy meer doen (:'( ) omdat er teveel kinderen kijken moet je toch wel gaan denken dat het daarom is.

Het is helaas de waarheid. WWE richt zich nu gewoon voornamelijk op kinderen/families.
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:52:40 #209
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65779983
dan moet Layla er maar in vind ik
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65780103
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef The_Crippler het volgende:
dan moet Layla er maar in vind ik
Graag




Zeer graag
  vrijdag 6 februari 2009 @ 01:33:35 #211
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65788161
Ze zullen eerder helemaal stoppen met die Playboy-deal.
pi_65788456
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 01:33 schreef Wes_FR het volgende:
Ze zullen eerder helemaal stoppen met die Playboy-deal.
Dat zei ik ja
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:22:33 #213
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65793782
Ok, de Don West high-five is ouderwets, dit is die nieuwe shit



Brooklyn Brooklyn!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65795753
sigh..
pi_65796350
De ver-hiphopping van het worstelen is ingezet
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:51:38 #216
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65796699
uh...die is jaren geleden al ingezet met Dhr Cena hoor en in de Attitude era waren er ook genoeg HipHop style gasten.
Entertainment is een reflecte vd samenleving
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 6 februari 2009 @ 13:07:41 #217
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65797197


SMOKIN' HOT

.....Kennedy
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:29:28 #218
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65797879
Cant say they aint having fun en zo hoort het ook
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 6 februari 2009 @ 14:44:22 #219
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65800746
Card van de Smackdown van vanavond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_65801713
VInd hem niet zo leuk als Don West hoor
  Redactie Games vrijdag 6 februari 2009 @ 15:14:01 #221
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65801815
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
VInd hem niet zo leuk als Don West hoor
We noemen het eigenlijk de gif van Don West, maar het is Tenay die zo lijp zit te doen
.....Kennedy
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:28:44 #222
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65802343
oh kom op....White people acting like Idiots zijn altijd leuk

ritmegevoel is ook niet echt aangeboren trouwens
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65802458
Ik schaam me meer voor die andere
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:54:29 #224
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65803168
ik schaam me dat er überhaupt hip/hop is. Maarja dat is smaak natuurlijk.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65804498
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef The_Crippler het volgende:
ik schaam me dat er überhaupt hip/hop is. Maarja dat is smaak natuurlijk.
QFT
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_65806248
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef The_Crippler het volgende:
ik schaam me dat er überhaupt hip/hop is. Maarja dat is smaak natuurlijk.
Zo is het.

Impact was erg goed, hij voelde heel anders aan. Was ook veel meer worstelen dan praten deze keer, misschien daarom

[ Bericht 24% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-02-2009 17:45:17 ]
pi_65807032
Niks mis met echte HipHop...

50 cent is natuurlijk dikke bagger maar er zijn bestwel wat artiesten die te pruimen zijn
Alleen alles wat je op tv ziet, is vaak een beetje (lees heel erg) dom ..
Vind Cryme Time bv verschrikkelijk om te zien Cena vond ik vroeger dan wel tof.
Kwam waarschijnlijk omdat hij iedereen voor lul probeerde te zetten..
SuperCena vind ik dan helemaal niet leuk zoals velen met mij.
Narf!
pi_65807123
Waarom verbaasde het mij niks toen ik zag dat jij poste dat je hiphop leuk zou vinden
pi_65807171
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarom verbaasde het mij niks toen ik zag dat jij poste dat je hiphop leuk zou vinden
omdat ik een tegenhanger ben van jou?

ik zeg dan ook SOMMIGE dat is dus niet de bagger die jij kent/wel eens gehoord hebt

90% van wat ik luister is dan ook Rock/Punkrock
Narf!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:36:18 #230
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65808228
Het ligt allemaal een btje in het rock/metal sfeertje, maar op zn tijd is jazz ook wel goed hoor.

Maar dit is nou niet echt wrestling he.
Ben wel benieuwd naar SD en de evil Matt Hardy.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games vrijdag 6 februari 2009 @ 18:37:51 #231
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65808277
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef The_Crippler het volgende:
Het ligt allemaal een btje in het rock/metal sfeertje, maar op zn tijd is jazz ook wel goed hoor.

Maar dit is nou niet echt wrestling he.
Ben wel benieuwd naar SD en de evil Matt Hardy.
Matt die vandaag een blog heeft geplaatst
.....Kennedy
pi_65809251
Waarom staat SD! nog niet op PWT
pi_65810062
Hij komt eraan. Staat al op Evil-Zone natuurlijk. Hij was wat later vandaag. Op 35% bij mij
pi_65818496
Klote smackdown, heb alleen links geluid. Wacht wel tot morgen op de SC420 release
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65819743
Ben ik de enige die niks met matt hardy heeft? Face of Heel.. die gast is zo stijf als een lijk in een lijken kist.. en hij oogt vatsig..
pi_65819883
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef kidkash19 het volgende:
Ok, de Don West high-five is ouderwets, dit is die nieuwe shit

[ afbeelding ]

Brooklyn Brooklyn!
Ze vielen me al op in de aflevering.
Gewoon dikke schijt en lekker los zoals het hoort

Trouwens vind ik het hiphop bij sommige types wel goed passen, Mark Henry/Cryme Tyme/R Truth bijvoorbeeld...
Bij sommige types hoort het gewoon, net als Kofi Kingston die met een reggealike nummer opkomt, horen Mark Henry/Cryme Tyme/R Truth met een hiphopdeuntje op te komen.
pi_65819887
Tevens, ECHTE hiphop
  zaterdag 7 februari 2009 @ 09:37:41 #238
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65823860
Voor het eerst dat ik een beetje kon lachen om What's Crackin'

Vond zijn fotos wel apart
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65825483
SD! was vermakelijk
pi_65831413
Vond smackdown erg sterk, zaten erg leuke matches bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65834859
Sylvester Terkay heeft vandaag getekend bij WWE. Het is wel een verschijning dus als ze hem goed inzetten word het wel wat.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zaterdag 7 februari 2009 @ 21:16:56 #242
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65835210
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:57 schreef muay-toy het volgende:
Sylvester Terkay heeft vandaag getekend bij WWE. Het is wel een verschijning dus als ze hem goed inzetten word het wel wat.
die gozer was net zo triest als jij
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zaterdag 7 februari 2009 @ 21:23:06 #243
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65835305
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:16 schreef Paxlie het volgende:

[..]

die gozer was net zo triest als jij
THAT'S WHY THERE IS LOOOOOOOOOOVE
.....Kennedy
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:15:38 #244
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_65836398
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:16 schreef Paxlie het volgende:

[..]

die gozer was net zo triest als jij
Dat kan niet hè.
  zondag 8 februari 2009 @ 02:45:33 #245
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65841482
Turkey terug? really?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65841814
Ik heb het nog nergens gelezen. Hij zal wel aan het trollen zijn zoals gewoonlijk.
  zondag 8 februari 2009 @ 11:25:02 #247
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65844066
WTF @ Jericho



[ Bericht 12% gewijzigd door Tazmaniac op 08-02-2009 14:38:02 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65846193
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF @ Jericho

://www.wrestlezone.com/article/a-follow-up-video-to-the-jerichofan-incident-58629&feature=player_embedded
Tjah moet je maar niet zo dom zijn om jericho te bespugen.. dan kan je klap verwachten
  Redactie Games zondag 8 februari 2009 @ 14:30:36 #249
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65847837
quote:
Op zondag 8 februari 2009 03:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb het nog nergens gelezen. Hij zal wel aan het trollen zijn zoals gewoonlijk.
Staat ook op zijn wikipedia...
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 8 februari 2009 @ 14:33:14 #250
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65847929
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF @ Jericho

://www.wrestlezone.com/article/a-follow-up-video-to-the-jerichofan-incident-58629&feature=player_embedded


Die mensen zijn allemaal zoals hem, triest.

Jericho , hij moest nog even in haar bek pissen ook.
.....Kennedy
pi_65848063
Totaal verdiend, hij werd onder gespuugd/geduwd en volgens mij ook geslagen. Go Jericho
  Redactie Games zondag 8 februari 2009 @ 14:49:11 #252
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65848491
Wie zei hier tijdje geleden ook alweer dat Jericho geen heat kon krijgen?
.....Kennedy
pi_65849401
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Wessiej het volgende:
Wie zei hier tijdje geleden ook alweer dat Jericho geen heat kon krijgen?
Dat was Taz
pi_65849976
Hier nog een andere filmpje:

://www.impactwrestling.com/Content.aspx?ID=24035
  zondag 8 februari 2009 @ 17:44:36 #255
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65855238
Dat moet ongeveer de slechtste set beveilingsmensen zijn ooit, ze laten Jericho gewoon zichzelf verdedigen terwijl er een horde "fans" staat. dit had slechter af kunnen lopen natuurlijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65855507
Inderdaad, dit zou in de UK dus echt nooit gebeuren. Daar zijn bij elk evenement geloof ik 100 beveiligers per meter en beter opgeleid ook. Wat is dat slecht bij Jericho daar zeg. Jericho valt ook hun aan een beetje. Ze staan er ook echt bij alsof het een show is

Ben benieuwd wat er verder nog uit gaat komen. Het doet me een beetje denken aan de verhalen van Flair van vroeger dat de mensen zo boos waren dat de politie nodig was om ze naar buiten te krijgen omdat Flair de titel won van een face
  zondag 8 februari 2009 @ 18:20:02 #257
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65856204
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Wessiej het volgende:
Wie zei hier tijdje geleden ook alweer dat Jericho geen heat kon krijgen?
hehe

called on the spot
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65857551
Zwaar terecht dat ze een corrigerende tik krijgt, dat wijf moet eens met beide benen op de grond zien te komen.

Ik ben zelf niets geen kwade jongen, maar als ik bespuugd word draai ik ook door.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:35:22 #260
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65862646
FCW fotos van 31-1 en 5-2

DH Smith


Lo-Ki





Sweet Papi Sanchez (aka Black Pain)



Rosa Mendez



Alicia Fox


Tyler Reks


Tyler Reks - Ryback


Byron Saxton
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65864516
De "fans" zijn gearresteerd:
quote:
The story also noted that the male fan, who was identified as Kalen Johl & the female fan who was identified as Ashley Levey were both arrested and charged with assault. Levey denied assaulting Jericho when approached.
WWE reactie:
quote:
"After leaving a live event in Victoria, British Columbia on Saturday evening, Chris Jericho's car was attacked by a mob when he was stopped at a stop sign. Unable to proceed, Chris Jericho exited his car to ask the crowd to clear a path so he could continue through the intersection. A man and a woman physically and verbally assaulted Mr. Jericho. Arena and WWE security arrived to establish enough order to allow Mr. Jericho to re-enter his vehicle and depart. The local police arrived minutes later. Mr. Jericho was unharmed in the incident. The WWE is working with local authorities who are investigating the incident to identify the man and woman who fled the scene."


[ Bericht 63% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 08-02-2009 22:43:59 ]
  Redactie Games maandag 9 februari 2009 @ 15:58:37 #262
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65883488
Vanavond 21.00 hé kinders.
.....Kennedy
  maandag 9 februari 2009 @ 16:16:54 #263
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65884053
hahaha i think ill pass.....Skate en commentating gaat al niet....WWE en Nederlands commentaar kan me helemaal gestolen worden en tsja...ik download niet voor niks

Vind het wel grappig dat er op de Eurosport.nl site dit staat
21:00
TNA WRESTLING

This Week on World Wrestling Entertainment

21:30
TNA WRESTLING

Vintage Collection Undertaker (Verenigde Staten) - Macho Man (Verenigde Staten) - Hulk Hogan (Verenigde Staten)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65884662
Staat dat er nog steeds? Paar weken geleden ook al Vintage TNA
  maandag 9 februari 2009 @ 16:37:32 #265
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65884783
Daarom neem ik het dus niet eens serieus zoiets.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 9 februari 2009 @ 21:07:30 #266
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65893654
We hebben, raw smackdown en raw, stephanie mackoen en randy norton.

Top show, vaker kijken
.....Kennedy
pi_65893809
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef Wessiej het volgende:
We hebben, raw smackdown en raw, stephanie mackoen en randy norton.

Top show, vaker kijken [ afbeelding ]
Ik zit hier te genieten
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65894006
Ok.. dit was dus eenmalig eurosport kijken..
Ergens weet je gewoon dat de uitvoering op eurosport bagger gaat worden, maar stiekem hoop je op een goede recap van afgelopen week..

Maar dat Nederlandse commentaar.. omfg..

Het Royal Rumble segment was echt van brakke kwaliteit..

En dat zegt ie net ook nog; "De elimination chamber, 16 man er in, 1 survivor.." & de FU van Cena "the cloverleaf" noemen..

[ Bericht 19% gewijzigd door Stinger__ op 09-02-2009 21:24:27 ]
pi_65894016
Kwaliteit is wel erg goed zeg, jammer van Skate en dat het niet hele shows zijn. Anders zou ik het voortaan wel op TV kijken. (Heb een mega grote full HD TV en je merkt het verschil goed met WWE zeg )
pi_65894665
Fennum tegen mark henry?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games maandag 9 februari 2009 @ 22:01:33 #271
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65895979
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kwaliteit is wel erg goed zeg, jammer van Skate en dat het niet hele shows zijn. Anders zou ik het voortaan wel op TV kijken. (Heb een mega grote full HD TV en je merkt het verschil goed met WWE zeg )
MOMMY I WANT THAT ONE.
.....Kennedy
  maandag 9 februari 2009 @ 22:12:49 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65896406
TNA kopieer nu wel in extreme mate zeg...ik bedoel
Old School Taker vs een Imitatie superfly ??
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65899717
M'n pa heeft alle lijntjes van eweka in gebruik moet dus nog ff wachten op aantal shows en dvd's...
Gelukkig anderhalve week geleden met vriendin een huis gekocht (hidden brag ) dus binnenkort lekker onbeperkt slurpen! Volgende stap > Squared Circle in the garden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_65900974
Against All Odds:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Oja en Don West !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65907750
Ik ben erachter! Als Ric Flair praat doet 'ie me denken aan Randy Newman, en nee da's geen compliment
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65919134
Raw was leuk
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:34:33 #277
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65931158
Legacy vs CTC zie ik nog wel gebeuren in de toekomst
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65933179
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef kidkash19 het volgende:
Legacy vs CTC zie ik nog wel gebeuren in de toekomst
Denk het ook. Misschien zelfs over 2 weken al ergens. Als Cena de titel houdt en Orton achter hem gaat dan zie ik het snel gebeuren.
pi_65937481
gvd, lees ik weer een dikke spoiler over ECW/Smackdown
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:02:11 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65937999
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65938442
Jezus kijk uit als je wel eens ftd gebruikt om RAW SMACKDOWN of ECW te downloaden
die knurft heeft er een spoilerplaatje bijgedaan
Narf!
pi_65939005
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef Sickert het volgende:
Jezus kijk uit als je wel eens ftd gebruikt om RAW SMACKDOWN of ECW te downloaden
die knurft heeft er een spoilerplaatje bijgedaan
Ik klik altijd direct op de nzb knop en kijk niet naar het plaatje
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:59:31 #283
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65940172


want him back
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65940804
Ik vind Kane/Knox trouwens wel een bruut duo
pi_65941901
Ik kijk dus nooit ECW, maar als Brahma een dikke spoiler zag, is deze week interessant ofzo?

Zie dus overal dingen over grote spoilers, dan deze week ecw maar kijken

[ Bericht 49% gewijzigd door renwan op 11-02-2009 10:58:53 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65942274
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:18:45 #287
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65942767
Het is een reden om wel ECW te kijken, ECW is al ongeveer de beste púre worstelshow op TV dus dat moet al reden genoeg zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_65942860
Ach, ik heb normaal al te weinig tijd om Smackdown en RAW op m´n gemak te kunnen kijken dus vandaar dat ik ECW meestal maar laat voor wat het is.

Ik zal eens kijken of ik er verandering in kan brengen

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door renwan op 11-02-2009 11:43:58 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65947382
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_65947695
Heb nieuwe topic klaar staan, maar ben pas zo over anderhalf uur terug. Dus even rustig !

Titel is nu: Exciting times!

Maar als iemand wat beters weet mag het vermeld worden

(Niet dichtspammen nog!)
  Redactie Games woensdag 11 februari 2009 @ 13:56:11 #291
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65947743
Locked inside your mind

Omdat Hardy's natuurlijk nu geflipt zijn en zondag no way out, MY GAWD.

Of, ''Ha deze zondag No Way out, fijn''
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 11 februari 2009 @ 13:58:25 #292
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65947816
Rage in a cage

Bazend.
.....Kennedy
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:59:15 #293
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65947841
"Waar we pax adoreren" is ook wel tof
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:03:05 #294
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65947955
"No way out of WrestleMania 25"
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:04:19 #295
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65948012
"Jericho vs the Fans"

Speaking of mr Y2J......die codebreaker op Kofi was de shit!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 11 februari 2009 @ 14:04:30 #296
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65948021
''The legacy is upon us''

''Kick stephanie in the head!''

''The Road to Wrestlemania''

''Here comes the moneyyy''

''Rage in a Cage''

''Locked inside your mind''

''Waar we Pax adoreren''

''Waar we Wes pijpen''

''Tot over 6 maanden Vince _o/''

''Voices''

''Hypocrites''

''Woooooooo''

''Can we keep her?''

''Nu mét nederlands commentaar''
.....Kennedy
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:05:09 #297
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65948044
"Look JR, puppies "
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games woensdag 11 februari 2009 @ 14:13:01 #298
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_65948336
''The Wrestlers''
.....Kennedy
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:15:45 #299
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65948425
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:13 schreef Wessiej het volgende:
''The Wrestlers''
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:19:44 #300
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65948565
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65948817
"With jesus slapper Morrison"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')