quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
ik wil iig in t voorjaar een weekendje op ons vaste adres gaan zitten met Rosequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef Paladijn het volgende:
Maar geen stickerfoto's
[ afbeelding ]
Hai2u!
[ afbeelding ]
Wanneer is de volgende PTA ringmeet?
Hoe krijgt-ie het voor elkaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef Paladijn het volgende:
epic fail: http://www.dumpert.nl/mediabase/374441/f73142f2/it_kin_net_.html
Toen woonden mijn ex en ik net in Cornjum, jaar of 4 geleden idd.... En ik vermoedde al dat het dezelfde wasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:44 schreef PeuRac het volgende:
LOL, die foto's van mijn 1.8, dat is lang geleden. 4 jaar ofso?
De laatste auto op deze foto is dezelfde trouwens:
[ afbeelding ]
Zozo flink bezig geweestquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef BoJo het volgende:
het is nog de eerste pagina dus het mag [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gipsvlucht gok ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
Op het moment dat je weet hoe de auto werkelijk heet gaan we het misschien geloven
Ik hou niet van wintersport, zou dan met de 146 op gas naar het vliegveld gaan en het vliegtuig pakken naar een warm oord. Maar begin maandag bij mn nieuwe werk, dus nog even geen vakantie.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef Paladijn het volgende:
Dat krijg je als je in een 146 op gas op wintersport in Oostenrijk gaat
/carequote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou niet van wintersport, zou dan met de 146 op gas naar het vliegveld gaan en het vliegtuig pakken naar een warm oord. Maar begin maandag bij mn nieuwe werk, dus nog even geen vakantie.
Vandaag gaat de garage hem repareren. Dus kan ik hem vanaf woensdag ophalen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Paladijn het volgende:
VliegenDus toch niet met een tweede auto... wat ga je doen als't niet lukt'm werkend te maken?
Je wil gewoon weer twee dagen skieen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |