Wees blij dat je niet eens in hun schaduw mag staanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Aantal personen hier. Hoor ik daar ook bij?
Daar is ie weerquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik ga kaartjes voor je winnen Piles
Ze moeten ze inderdaad weggevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, wat ik voor het slotje nog wilde posten:
Jeezus, zijn die Milow-kaarten nou nog niet op?!!!!
[piepstemmetje]hallow ik wil meedoen aan t geheimewoord[/piepstemmetje]quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:25 schreef drummerdude het volgende:
Ik wil (gratis) naar Milow, maar ik kan niet smsen
Ja, toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Zal Novastar dit jaar wel op Pinkpop staan?
Je kan twitteren, hyven, mailenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:25 schreef drummerdude het volgende:
Ik wil (gratis) naar Milow, maar ik kan niet smsen
Ik kan er tegenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[piepstemmetje]hallow ik wil meedoen aan t geheimewoord[/piepstemmetje]
![]()
sorrie
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze moeten ze inderdaad weggeven
Ik dacht het hier en daar al gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Twitteren doet mij denken aan vogelgeluidenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan twitteren, hyven, mailen
Dat belooft dan weer een leuke line-up te wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht het hier en daar al gehoord te hebben
Jawel. volgens de drummer van de band welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Droomt Tjibbe van vrouwen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Tjibbe en zijn droomvrouw
En een pallet rotte eierenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als Zapster kaarten voor jou wint wil ik mee
ik heb m helemaal...kan jij dr een joesoep van maken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
En ik klikte weer verkeerd bij de recorder. Elke week hetzelfde met die Sandstorm![]()
Dat zeiden ze vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jawel. volgens de drummer van de band wel
Hoop eigenlijk op een soort gelijke harde line-up als vorig jaar. Hoop dat Pearl Jam en/of the Cure komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat belooft dan weer een leuke line-up te worden.
Ben al bezigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb m helemaal...kan jij dr een joesoep van maken?
quote:
Neem dan hard gekookte eieren meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
En een pallet rotte eieren![]()
Het wordt leuk
Ik wilde eerst een pallet stenen zettenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Neem dan hard gekookte eieren mee
Hoezo komen KoL niet wat is dat nou weer voor een gek gedoe?! White Lies zou ook wel leuk zijn, denk ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Timo20 het volgende:
Hoop eigenlijk op een soort gelijke harde line-up als vorig jaar. Hoop dat Pearl Jam en/of the Cure komen.
Kings of Leon komen zeker niet!!!
Ik heb nog liever U2 dan ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Dit had de MH moeten zijn, niet U2. U2 krijgt toch wel zat airplay.
rotte eieren zijn toch ook wel leuk hoor..zachte tomaten ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een pallet stenen zetten
Ze touren dan door de US of A of de UKquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoezo komen KoL niet wat is dat nou weer voor een gek gedoe?! White Lies zou ook wel leuk zijn, denk ik.
Je kan er inderdaad aardig kwekkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Twitteren doet mij denken aan vogelgeluiden
quote:
Niet erg toch om jou als testbeeld te zien aan de binnenkant van je ogenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, van mij, weet-ie alleen zelf niet
Als Pearl Jam komt, ga ik desnoods voor het 3FM gebouw kamperen. Pearl Jam móét ik live zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk op een soort gelijke harde line-up als vorig jaar. Hoop dat Pearl Jam en/of the Cure komen.
Kings of Leon komen zeker niet!!!
Jammer! KoL zou zeker wel te gek zijn geweest. Ja, MGMT zou ge-wel-dig zijn ! de ontdekking van 2008.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:31 schreef Timo20 het volgende:
Ze touren dan door de US of A of de UK
Hoop echt zo hard dat MGMT komt![]()
Zo goed is het nummer niet, dus we duwen hem gewoon je strot in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Dit had de MH moeten zijn, niet U2. U2 krijgt toch wel zat airplay.
Dat wil ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet erg toch om jou als testbeeld te zien aan de binnenkant van je ogen
Nu ben je een heel positief persoon! Wat een goede track man!quote:
Pearl Jam - Elderly woman behind the counter in a small townquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als Pearl Jam komt, ga ik desnoods voor het 3FM gebouw kamperen. Pearl Jam móét ik live zien![]()
Moet je nagaan dat Tjibbe de beste kandidaat was bij de solicitatie.quote:
Alleen omdat het een neger is he ben je zo negatiefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:35 schreef Timo20 het volgende:
waarom nou in het tweede een totaal oninteressante gast uitnodigen als je hun met z`n 3en in de studio hebt?![]()
We zullen het nooit weten, vrees ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Moet je nagaan dat Tjibbe de beste kandidaat was bij de solicitatie.
Of zouden ze de slechtste kandidaat hebbeb gekozen?
Nee hoor,, gewoon omdat ie niet tof isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alleen omdat het een neger is he ben je zo negatief
Ja hoor, spreek me zo maar even aan op MSN.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef Piles het volgende:
Sirolf, heb je dit uur straks voor me? De recorder heeft geweigerd vanaf Sandstorm
Jodele Jodelequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Neeee niet deze plaat. Damn.
quote:
Dan draai ik nog liever 2 Unlimited met de Edge of Heavenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jodele Jodele![]()
Lekker plaatje he Hans
ik vind die clip ook echt heel erg tofquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]die samples zijn echt geniaal van The Sound of Music
![]()
Lage tonen...? Wacht maar tot je de vorige single van Mr. Oizo (Flat Beat) hoort!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb hardop zitten schaterlachen hier om dat gesprekje met die Dave!
De lage tonen in dit nummer klinken hier wel heel... intens
Serieus?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
Zelfs Dennis (mn tweelingbroer, ook techneut bij het zelfde programma, regisseur en producer in drie uur tijd!) kan een beetje een fatsoenlijke kandidaat voor een belspelletje bij de lokalo vinden. Waarom kan Tjibbe dat niet?
Ook een toppertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan draai ik nog liever 2 Unlimited met de Edge of Heaven
idd, en dan nog...dit is toch hilarischquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Serieus?
Omdat de belster dr telefoon leeg was?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind die clip ook echt heel erg tof
Met de nieuwe bezetting van 2 Unlimited met 2 chicksquote:
Vrouwen en techniekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Vrouwen met knopjes... het kan echt niet
Nee Coenquote:
Vorige week niet. Toen ging het heel goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laatste tijd wel drama bij het woord
Mwah... valt wel mee toch? Ik moet er wel om lachen iig, vooral omdat het niet aan het programma ligt dat het een onzekere toekomst heeft tot 1 april.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het programma na ons wordt met uitsterven bedreigd , dat is niet lief
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Armand van Helden![]()
![]()
![]()
heerlijke plaat
laat die zomer maar komen![]()
![]()
Da's een feitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Of een oproep om allemaal lid van Llink te worden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maar het duurt nog zo langquote:
Als je niet zo veel zuipt merk je dat niet zoquote:
Je zou het haast gaan denken..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De videomenger-bediener heeft vast ADHD.
Liever dat dan van die ene rare roze aspirant-omroep...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of een oproep om allemaal lid van Llink te worden!
ja zeg dat wel. Heb van 0800 tot 1630 (de hele fokking dag dus) buiten in de regen gewerktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*when the rain is blowing in your face*
jah daar had ik wel last van vandaag
Rabbering!!! waar ben je??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Adele........ Als die plaat 10 jaar eerder zou zijn uitgebracht dan was er allang een Happy Hardcore remix van gemaakt.
oh dan zal ik verder niet meer klagenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja zeg dat wel. Heb van 0800 tot 1630 (de hele fokking dag dus) buiten in de regen gewerkt![]()
Roel, I agreeeeeee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, dit hoort toch niet tijdens EW![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Als je niet zo veel zuipt merk je dat niet zo
Ze moeten nog er nog 40.000 leden bij krijgen voor 1 april.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of een oproep om allemaal lid van Llink te worden!
Dat lijkt mij serieus echt lachen om hier gewoon een onwijs foute happy hardcore mix van te maken. Ik val 'gewoon' in slaap bij deze uitvoeringquote:
Oftewel:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ze moeten nog er nog 40.000 leden bij krijgen voor 1 april.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij serieus echt lachen om hier gewoon een onwijs foute happy hardcore mix van te maken. Ik val 'gewoon' in slaap bij deze uitvoering.
Ook al mee eens!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij serieus echt lachen om hier gewoon een onwijs foute happy hardcore mix van te maken. Ik val 'gewoon' in slaap bij deze uitvoering.
Je bent niet de enige die snurktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dunequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde vanmiddag Dune met cant stop raving......
![]()
![]()
![]()
![]()
moest er opeens aan denken
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan zal ik verder niet meer klagen
enne?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoorde vanmiddag Dune met cant stop raving......
![]()
![]()
![]()
![]()
moest er opeens aan denken
![]()
Ik heb vannacht gedroomd over Obama!quote:
Een neger als machtigste man ter wereld en je gaat er gelijk over dromenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd over Obama!
Whahaha, meesterlijk verhaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En ik droomde dat ik mn handschoenen wilde ophalen bij de gevonden voorwerpen, maar die kut achter de toonbank zei dat ik ze pas over 9 maanden (WTF?!!) mocht komen ophalen. Toen heb ik dr afgeleid en ben ik ze gaan jatten
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En ik droomde dat ik mn handschoenen wilde ophalen bij de gevonden voorwerpen, maar die kut achter de toonbank zei dat ik ze pas over 9 maanden (WTF?!!) mocht komen ophalen. Toen heb ik dr afgeleid en ben ik ze gaan jatten
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef Susi het volgende:
Ik ga aan een bakkie melk met cornflakes, ik heb honger maar niets meer in huis als vrijdagavondsnackwaardig zijnde
Ik zit aan worteltjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef Susi het volgende:
Ik ga aan een bakkie melk met cornflakes, ik heb honger maar niets meer in huis als vrijdagavondsnackwaardig zijnde
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een neger als machtigste man ter wereld en je gaat er gelijk over dromen
Trusten !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga weer weg. Ciao allemaal en lekker slapen straks
Ja, wie niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Als Ekdom ooit een omroep start, dan wil ik lid worden, en daarna er werken.
Jij ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef drummerdude het volgende:
Dat is inderdaad wel te hopen zeg. Zou verdomd jammer zijn als een van de beste muziekprogramma's op 3FM helemaal zou verdwijnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Mocht LLiNK het loodje leggen, dan hoop ik wel dat een andere omroep MYA overneemt en er niets aan veranderd.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef drummerdude het volgende:
quote:22-23
MGMT - Time To Pretend
Yuksek - Tonight
Snow Patrol - Take Back The City
Santogold - Say Aha
Gorillaz - Dirty Harry
Dewolff - Gold And Seaweed
Duffy - Rain On Your Parade
King Jack - Live in de studio (1)
Tiga - Hot In Herre
Kings Of Leon - Use Somebody
The Madd - Jump Now!
Heej, t was niks seksueels!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een neger als machtigste man ter wereld en je gaat er gelijk over dromen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej, t was niks seksueels!
(dan nog liever John Williams)
Yeah! SMS-en de hele weekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef Susi het volgende:
Kaarten voor FF ! Hoor ik iig liever dan die voor Geilow
Kan er niks aan doen, maar bij The Wolff denk ik echt meteen aan Pulp Fiction...quote:
Tracklist is nog niet beschikbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Niemand die weet hoe die track van de Black Crowes heette??
lekker hehquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
@ Eliza: die is wel erg fout hoor, die van Dune![]()
heb `m ff opgezet
![]()
![]()
ik voel weer een avondje happy hardcore aankomen
Hard to handlequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Denk dan gelijk aan Ilsequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
@ Eliza: die is wel erg fout hoor, die van Dune![]()
heb `m ff opgezet
![]()
![]()
ik voel weer een avondje happy hardcore aankomen
Hard to handlequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar bij The Wolff denk ik echt meteen aan Pulp Fiction...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lekker hehkreeg ook meteen stuiterneigingen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |