Ja hoor, spreek me zo maar even aan op MSN.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef Piles het volgende:
Sirolf, heb je dit uur straks voor me? De recorder heeft geweigerd vanaf Sandstorm
Jodele Jodelequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Neeee niet deze plaat. Damn.
quote:
Dan draai ik nog liever 2 Unlimited met de Edge of Heavenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jodele Jodele![]()
Lekker plaatje he Hans
ik vind die clip ook echt heel erg tofquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]die samples zijn echt geniaal van The Sound of Music
![]()
Lage tonen...? Wacht maar tot je de vorige single van Mr. Oizo (Flat Beat) hoort!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb hardop zitten schaterlachen hier om dat gesprekje met die Dave!
De lage tonen in dit nummer klinken hier wel heel... intens
Serieus?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
Zelfs Dennis (mn tweelingbroer, ook techneut bij het zelfde programma, regisseur en producer in drie uur tijd!) kan een beetje een fatsoenlijke kandidaat voor een belspelletje bij de lokalo vinden. Waarom kan Tjibbe dat niet?
Ook een toppertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan draai ik nog liever 2 Unlimited met de Edge of Heaven
idd, en dan nog...dit is toch hilarischquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Serieus?
Omdat de belster dr telefoon leeg was?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind die clip ook echt heel erg tof
Met de nieuwe bezetting van 2 Unlimited met 2 chicksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |