quote:
Neem dan hard gekookte eieren meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
En een pallet rotte eieren![]()
Het wordt leuk
Ik wilde eerst een pallet stenen zettenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Neem dan hard gekookte eieren mee
Hoezo komen KoL niet wat is dat nou weer voor een gek gedoe?! White Lies zou ook wel leuk zijn, denk ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Timo20 het volgende:
Hoop eigenlijk op een soort gelijke harde line-up als vorig jaar. Hoop dat Pearl Jam en/of the Cure komen.
Kings of Leon komen zeker niet!!!
Ik heb nog liever U2 dan ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Dit had de MH moeten zijn, niet U2. U2 krijgt toch wel zat airplay.
rotte eieren zijn toch ook wel leuk hoor..zachte tomaten ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een pallet stenen zetten
Ze touren dan door de US of A of de UKquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoezo komen KoL niet wat is dat nou weer voor een gek gedoe?! White Lies zou ook wel leuk zijn, denk ik.
Je kan er inderdaad aardig kwekkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Twitteren doet mij denken aan vogelgeluiden
quote:
Niet erg toch om jou als testbeeld te zien aan de binnenkant van je ogenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, van mij, weet-ie alleen zelf niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |