blij dat je het zegt, je weet hoe moeilijk het is op onze leeftijdquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen.
Geweldig werk wat jullie doen op dit bijna niet te modden sub-forum.![]()
..en vakantie zit er ook niet in.. het gaat maar door hier .quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:59 schreef laffer het volgende:
[..]
blij dat je het zegt, je weet hoe moeilijk het is op onze leeftijd![]()
je bent zelf ook al op leeftijd dus dan gaan de dingen doorgaans wat langzamer
Vandaar mijn bewondering. Ik weet hoeveel inspanning het kost.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:59 schreef laffer het volgende:
[..]
blij dat je het zegt, je weet hoe moeilijk het is op onze leeftijd![]()
je bent zelf ook al op leeftijd dus dan gaan de dingen doorgaans wat langzamer
wij hebben nooit vrijquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en vakantie zit er ook niet in.. het gaat maar door hier .
het doet ons goed, dank je welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar mijn bewondering. Ik weet hoeveel inspanning het kost.
Naar een nachtzuster wil je wel luisteren, ze houdt jullie scherp.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef laffer het volgende:
[..]
wij hebben nooit vrij![]()
en het is dat de nachtzuster ons verbiedt anders waren we 24/7 on line
wat een mooie mevrouwenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Naar een nachtzuster wil je wel luisteren, ze houdt jullie scherp.
Nachtzuster - dedicated to Cynix ® & Laffer
Succes met het modden !
Grazie!quote:
Die briljante slotjes teksten ookquote:
Als de modjes dit tempo maar kunnen volhouden.quote:
dat bedoel ik maar!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de modjes dit tempo maar kunnen volhouden.
had je teveel gezegd?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:29 schreef De_kromme het volgende:
Jongensnamen lepeltopic #57
Welke lieve mod wil mijn reactie verwijderen aub?
Nope, geen zin dat hij steeds wordt gekicked in mijn AT, anders had ik het zelf wel veranderd.quote:
ow ja da's waar ook, dus je blijft niet gezellig meespelenquote:Op maandag 13 juli 2009 08:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nope, geen zin dat hij steeds wordt gekicked in mijn AT, anders had ik het zelf wel veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |