laten we maar niets zeggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In KLB worden er bans uitgedeeld voor dat soort benamingen
Foei! Nu maar kijken of er nog lieve mods wakker zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef draculettetje het volgende:
deze mag dicht: woordensamenstelspel # 1012
en volgens mij had ik er nog 1 of 2 dubbel geopend, maar die kan ik niet meer vinden
ja of dat ik de andere 2 nog kan vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foei! Nu maar kijken of er nog lieve mods wakker zijn
deze is dichtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef draculettetje het volgende:
deze mag dicht: woordensamenstelspel # 1012
en volgens mij had ik er nog 1 of 2 dubbel geopend, maar die kan ik niet meer vinden
volgens mij zocht ik die 2 van de weekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef chufi het volgende:
Deze 2 staan volgens mij dubbel : Sluiten lijkt me //
Televisie lepeltopic # 16
Alfabetspel # 19
Maar wat zou FOK! zijn zonder oom lafferquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef laffer het volgende:
we zijn te traag, misschien worden we wel te oud voor fok! cynix![]()
heb je dit topic al gezien: Waarom zoveel ouderen op fok? #2
moeten we echt met pensioen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wat zou FOK! zijn zonder oom laffer
Ik zou niet durven!quote:
Eigenlijk zijn mods dus net pauzen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Ze mogen met pensioen als ze dood zijn hoor![]()
Sjimz en Houniet zijn de enige Godlike mods op Fok! Dat weet ik nog van het FOK! Unrealtournament topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Is dit een aanbod ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:32 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, als je oud en versleten bent en eigenlijk niets meer kunt, mag je modden op MEN.
Ik blijf je steunen Cynix. Ook als het bijna niet meer gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Nope, ik moet modden tot mijn 67e. Dus nog even geduld.
laten we het gewoon even een kans geven, ik hou het topic extra in de gaten okè?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef Apekoek het volgende:
mag wel weer dicht: Matige eredivisie voetballers lepeltopic #1
loopt niet zoals het moet.
Dank u wel !quote:
ik ook hoor, toch....toch...toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |