vooruit, een deeltje 2 omdat hij goed loopt zo te zien, maar geen deeltje 3quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Fok is toch van origine een forum voor jongeren? Waarom zijn er zoveel ouderen zelfs in ONZ en KLB!
Ik mot geen mensen die mij op m'n gedrag gaan wijzen en zeggen dat ik zodrekt naar bed moetEn dat ik naar bepaalde muziek moet luisteren en anders een faler ben. En dat ik afgekraakt word als ik zeg dat ik uit ga, omdat uitgaan voor breezers is die naar pokkeherrie luisteren, dat hoort gewoon bij het leven van jongeren ja! Dit forum begint te verouderen, laat dit forum lekker puberaal blijven. Ouderen moeten maar naar libelle forum of eigenhuisintuin(puin1)forum maar niet hier dah gangstaz op de vingers tikken.
Dit topic bewijst het maar weer Tekenfilms van vroeger
Er word allemaal oude bagger gepost uit de jaren 70 van mannen die toen kind waren "ja ach die bagger van de laatste jaren." Hierop heb ik 1 ding te zeggen, pokemon fakking rulez maw'fakkaz! En top40 muziek rulz ook hard de pan uit, en oja TMF rulzzz!!! en teveel drinken en er over opscheppen rulzz en ga zo maar door.
Klacht: Zoek je je uitlaatklep in fok, is het nog alsof je tegen je ouders praat.
Goed idee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Eigenlijk moet iedereen boven de 27 jaar een permban krijgen op Fok!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En voor de jongeren: op vrijdag en zaterdavond van 23:00 - 05:00 het forum gesloten.
Of gewoon het hele forum opdoeken. Ik bedoel, slechter kun je er niet van worden, wel beter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Als over bijna alles is geklaagd, moeten ze toch wat héquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
Je druk maken over de leeftijd van bezoekers van een internetforum.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
Deze klacht heeft tenminste nog énige kwaliteit, als je het vergelijkt met de hordes paupertopics hier in KLBquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
2 jaar oud is ook jong.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
Fok is voor mensen die jong waren in 1995. En nu naar bed kleutert!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |