Er zitten er vast wel een paar bij jou op school. Of het zijn collega's, of broers zussen etc. Tokio Hotel fans. Bij ons op school is er een groepje Tokio Hotel fans, die zich tegen iedereen als een bitch gedragen, als je zelfs al zegt dat die zanger een bepaalde noot vals zong. Als ze dan vragen "waar luister jij dan naar?", en ik antwoord "Paramore", dan zeggen ze: maar die Haley Williams kan gewoon niet zingen. Ik heb de muziek van Tokio Hotel zelf een tijdje leuk gevonden, maar de liedjes gaan gewoon vervelen.
Misschien krijg ik wat FOK! Tokio Hotel fans tegen me. Als er Tokio Hotel fans op FOK! zijn. Als je Tokio Hotel fan bent, zeg maar wat je wil, maar ik vind het af en toe een beetje irritant worden hoe obsessed sommige meiden zijn. Een vriendin van mij is ook fan, en ze zegt dat bij concerten mensen elkaar op de grond duwen, en ze al een week van te voren gaan slapen voor de ingang van de arena ofzo, zodat ze vooraan staan.
Samenvatting: Tokio Hotel fans maken het leven zuur van Niet Tokio Hotel fans
Klacht: Tokio Hotel fans mogen gerust fan zijn, geen probleem, als ze maar niet overdrijven zoals sommigen.
En ik weet het, Tokio Hotel fans, haters kunnen ook heel erg zijn. Ik ben geen hater, ik ben ze alleen een beetje zat.
Fervent Zanger Rinus fan