We hebben allebei de unieke gave om een schitterende nickname te kiezen in ieder gevalquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Grappige nickname heb je
Nee maar kijk naar de top10, die trekken met hull city allemaal 10k punten binnen. Allemaal, stuk voor stuk. Ik heb nu bijna 3 jaar voor m'n puntjes gespeeld. Als je nu met hull city gaat spelen, ben je in 4 seizoenen over mijn score heen. Je wordt met dat team gewoon kampioen ook als je competitie vol is. Daar zit niet echt een uitdaging in.
Vind dat ook wel jammer. Ik beheer de crewcompetitie van m'n crew en heb 1 subaccount voor crewcups. Dus voor mij is het verder niet weggelegt om met mijn hoofdaccount zoiets te doen. (we stemmen altijd voor een volgend land en helaas is dat nooit engeland..)
Het bleek inderdaad een hele zieke HOAX van een hacker te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:45 schreef Sinnie het volgende:
Hij is verder ook niet dood, gewoon een zieke grap.
Geweldig die middenvelders.. Kunnen gewoon allemaal scoren..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef leroytje het volgende:
Netjes, ik zelf sta ook 1e met Aston Villa. 10 punten voor op Arsenal en 11 op Chelsea en ManU
Wel jammer genoeg 1-1 gespeeld tegen Wigan vandaag
Om die vraag te beantwoorden moeten we denk ik weten welke tactiek je gebruikt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:36 schreef Roberto258 het volgende:
Ik heb wel een heel goed team qua stats met Man Utd maar scoor beetje weinig, iemand tips?
Ik speel met topteams altijd 4-3-3, verdedigers blijven achterin, middenvelders ondersteunen aanvallers en aanvallers op alleen aanvallen. Verder moet je zoek de vleugels instellen Verder speel ik zo aanvallend mogelijk. Bij topteams is succes bij mij altijd verzekerd. Belangrijk detail is dat de linksbuiten in dit systeem bij mij altijd de meest scorende speler is. Deze tactiek leidt sowieso altijd tot het maken van veel doelpunten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:08 schreef Roberto258 het volgende:
Oja sorry, ik gebruik altijd 4-4-3.
Aanvallender kan dus bijna niet, staat de balk verdedigend-aanvallend ook helemaal naar rechts?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Sinnie het volgende:
EINDELIJK na iets van 20 wedstrijden sta ik eerste, heb de hele tijd 2e gestaan omdat ik onderling uit bij Ajax verloor, vandaag won ik tegen hem en sta ik dus 1e met 3 punten voorsprong.
Ik heb 4-3-3, over de vleugels, opkomende backs, middenvelders steunen aanvallers, aanvallers blijven aanvallen
Mijn team: http://i42.tinypic.com/288waoh.jpgquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Aanvallender kan dus bijna niet, staat de balk verdedigend-aanvallend ook helemaal naar rechts?
Zorg gewoon dat je 10 punten voor staat met Real betis bijvoorrbeeld zoals ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godverdomme! 20 wedstrijden eerste met Osasuna. Enerlaatste wedstrijd uit tegen een managerloos real betis 3-2 verloren![]()
![]()
Madrid staat nu eerste, vanavond tegen Espanyol voor de beker en dan de laatste speeldag weer Espanyol. Maar Zie Madrid geen fouten meer maken.
Bij 1 teleurstellend resultaat moet je niet de hele tactiek veranderen, vooral niet als je nog zoveel punten voor staat. De managerloze teams zijn gewoon wat sterker geworden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:12 schreef Roberto258 het volgende:
0-0 met Man Utd tegen de nummer laatstm'n oude tactiek maar weer gebruiken dan. Met 4 wedstrijden te gaan nog 5 punten voor.
Je kunt hem op ieder moment kopen, misschien wel handig om hem aan het begin van een nieuw seizoen in te laten gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:26 schreef Badabingea het volgende:
Kun je bijna aan het einde van een seizoen nog een seizoenskaart kopen of is dat onzin?
Feyenoord heeft nog wel als doelstelling plaats 1?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Sinnie het volgende:
Jammer, met Feyenoord stond ik 1e met 3 punten voorsprong alleen nu heb ik het uit handen gegeven door gelijk te spelen en te verliezen. Nu sta ik 2 punten achter met nog maar een paar wedstrijden, voor de rest gaat het nog wel goed.
Ja, het is een beetje stuivertje wisselen tussen mij en Ajax. Ajax heeft nu verloren van Fc Twente, en ik heb gewonnen dus nu sta ik weer eerste. Word nog spannend wie het gaat wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel als doelstelling plaats 1?
Ajaxquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje stuivertje wisselen tussen mij en Ajax. Ajax heeft nu verloren van Fc Twente, en ik heb gewonnen dus nu sta ik weer eerste. Word nog spannend wie het gaat worden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel als doelstelling plaats 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |