Bij 1 teleurstellend resultaat moet je niet de hele tactiek veranderen, vooral niet als je nog zoveel punten voor staat. De managerloze teams zijn gewoon wat sterker geworden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:12 schreef Roberto258 het volgende:
0-0 met Man Utd tegen de nummer laatstm'n oude tactiek maar weer gebruiken dan. Met 4 wedstrijden te gaan nog 5 punten voor.
Je kunt hem op ieder moment kopen, misschien wel handig om hem aan het begin van een nieuw seizoen in te laten gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:26 schreef Badabingea het volgende:
Kun je bijna aan het einde van een seizoen nog een seizoenskaart kopen of is dat onzin?
Feyenoord heeft nog wel als doelstelling plaats 1?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Sinnie het volgende:
Jammer, met Feyenoord stond ik 1e met 3 punten voorsprong alleen nu heb ik het uit handen gegeven door gelijk te spelen en te verliezen. Nu sta ik 2 punten achter met nog maar een paar wedstrijden, voor de rest gaat het nog wel goed.
Ja, het is een beetje stuivertje wisselen tussen mij en Ajax. Ajax heeft nu verloren van Fc Twente, en ik heb gewonnen dus nu sta ik weer eerste. Word nog spannend wie het gaat wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel als doelstelling plaats 1?
Ajaxquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje stuivertje wisselen tussen mij en Ajax. Ajax heeft nu verloren van Fc Twente, en ik heb gewonnen dus nu sta ik weer eerste. Word nog spannend wie het gaat worden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel als doelstelling plaats 1?
Wat is de doelstelling van Aston Villa? Als je daarmee kampioen kan worden heb je het in ieder geval goed gedaan (of de topclubs hebben het slecht gedaan).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:49 schreef leroytje het volgende:
Vandaag 4-0 gewonnen met Aston Villa van ManU, en alle 4 team achter me hebben punten verloren.
Heb nu 12 punten voorsprong op Arsenal, en nog maar 3 wedstrijden te spelen.
Kampioenen! kampioenen!
Doelstelling 10de, en naar mijn mening vallen in deze competitie de topclubs ook wel enigezins tegen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat is de doelstelling van Aston Villa? Als je daarmee kampioen kan worden heb je het in ieder geval goed gedaan (of de topclubs hebben het slecht gedaan).
Ik dacht dat Aston Villa zevende moest worden, maar als je met zo'n doelstelling kampioen wordt verdien je respectquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:47 schreef leroytje het volgende:
[..]
Doelstelling 10de, en naar mijn mening vallen in deze competitie de topclubs ook wel enigezins tegen.
Enorm goede spelers, maar niet fantastisch presteren. overigens heb ik van alle topclubs alleen verloren van Arsenal, en de rest gewonnen en 1x gelijk tegen Chelsea, dus ik vind mijn prestatie ook lang niet gek
Je bedoeld eigenlijk een kansloze cheater?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
TVP
met 7 OSM NL accounts, 4 co.uk accounts en 1 .es account
Welke taktiek speel je e.d?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:47 schreef leroytje het volgende:
[..]
Doelstelling 10de, en naar mijn mening vallen in deze competitie de topclubs ook wel enigezins tegen.
Enorm goede spelers, maar niet fantastisch presteren. overigens heb ik van alle topclubs alleen verloren van Arsenal, en de rest gewonnen en 1x gelijk tegen Chelsea, dus ik vind mijn prestatie ook lang niet gek
Er zit geen enkele relatie tussen mijn accounts in dat opzicht, alleen dat ik de eigenaar ben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:47 schreef leroytje het volgende:
[..]
Je bedoeld eigenlijk een kansloze cheater?
Ja das wel erg makkelijk hequote:
Dat kan ik snappen, dan ben je in ieder geval een nette cheaterquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Er zit geen enkele relatie tussen mijn accounts in dat opzicht, alleen dat ik de eigenaar ben.
Speel met alle accounts in andere competities en zonder transfers tussen mijn teams
Maar dan mag jij het alsnog cheaten noemen, ik doe het omdat ik het intressanter vind met meer accounts dan één
Ja dat is zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen, dan ben je in ieder geval een nette cheater
Maar ik zei het, omdat ik het toevallig pas in de regels gelezen had:
Regelmenten
Kleine tip van de sluier? Pb?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ja das wel erg makkelijk he, daar heb ik ook achter moeten zien te komen. dus oprecht succes
Die zijn goed vooruit gegaan die spelersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:29 schreef leroytje het volgende:
Yoepie, men hoogste puntenaantal in een seizoen gehaald
98 punten
En vooral die slechts 13 tegengoals vind ik een prestatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, men hele verdediging vervangen, op Baker na.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die zijn goed vooruit gegaan die spelers
Hopelijk ga ik over de 100 punten heen.. Moet nog tegen newcastle en stoke dus moet lukken.. Ook nog een bekerfinale te spelen, heb jij die nog gewonnen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:29 schreef leroytje het volgende:
Yoepie, men hoogste puntenaantal in een seizoen gehaald
98 punten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar 7quote:En vooral die slechts 13 tegengoals vind ik een prestatie.
Nope, moest de 3de ronde tegen Arsenal, 4-0 verlorenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:09 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hopelijk ga ik over de 100 punten heen.. Moet nog tegen newcastle en stoke dus moet lukken.. Ook nog een bekerfinale te spelen, heb jij die nog gewonnen?
[..]
Nog maar 7![]()
[ afbeelding ]
Oei.. Das een slecht voorteken, raad is waar ik tegen moetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:21 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nope, moest de 3de ronde tegen Arsenal, 4-0 verloren
Slechte spelers op de transferlijst zetten voor ongeveer 1,5 x hun waarde. In het begin heb je sowieso een hele brede selectie, dus kun je wel wat spelers verkopen. Daarvoor hal je dan jonge spelers met trainingspotentie terug.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:34 schreef Badabingea het volgende:
Hoe kun je een beetje aan geld komen? Wat werkt het beste. Ik ben seizoenshouder.
Ik doelde eigenlijk meer op het gebied van de stadion mogelijkheden.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Slechte spelers op de transferlijst zetten voor ongeveer 1,5 x hun waarde. In het begin heb je sowieso een hele brede selectie, dus kun je wel wat spelers verkopen. Daarvoor hal je dan jonge spelers met trainingspotentie terug.
Probeer het nou zelf eens...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het gebied van de stadion mogelijkheden.
Zit jij toevallig bij mij in de crew?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kampioen en beker met osasuna (doel 13)
Onmogelijk, ik zit sinds 2006 niet meer in een crew. Daarvoor in De GodenZonen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef GieJay het volgende:
[..]
Zit jij toevallig bij mij in de crew?
Em toch wat goede trainbare spelers.quote:
En daar houdt het ongeveer op(Flamini en Cardaccio zijn wel redelijk). Voor de rest een stel bejaarden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:06 schreef leroytje het volgende:
[..]
Em toch wat goede trainbare spelers.
Pato, 19 jaar en al 89 standaard, Kaka, 26 en al 95 gemiddeld.
Verder nog een paar middenvelders en verdedigers die wel degelijk goed trainbaar zijn.
Als je dan die verdediging en de keepers bekijkt, daar moet je gelijk puin ruimen met Maldini, Dida en co. Spelers van 26 zijn trouwens wel te trainen, alleen gaat het vaker met een punt vooruit dan de gemiddelde 20-jarige.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef Rejected het volgende:
[..]
En daar houdt het ongeveer op(Flamini en Cardaccio zijn wel redelijk). Voor de rest een stel bejaarden.Maar 26 vind ik niet zo heel lekker trainbaar moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |