Volgens mij is dit grote onzin, ik speel inmiddels vijf jaar OSM incl seizoenkaart en de hoogst mogelijke stijging in die tijd is +2 geweest. Eigenlijk maar goed ook, want anders worden de spelers wel erg snel veel te goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jawohl, +3 en zelfs +4 behoren tot de moelijkheden, maar dat komt niet zovaak voor.
Pato gekocht met Middlesbrough (:
Bij mij zijn twee competities wel gesimuleerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Rejected het volgende:
Geen simulatie gehad afgelopen nacht, jullie?
Ken hem niet, zit niet zo in de OSM scene, maar wel jong zegquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef KirkLazarus het volgende:
Vandaag is bekend gemaakt dat de manager GiViNgSD enkele dagen geleden is overleden. Hij was onder andere forum-moderator en stafflid voor OSM. Ik heb zelf nog bij hem in een competitie en crew gezeten, het was een erg aardige jongen.
http://www.onlinesoccermanager.nl/forums/topic.asp?forum=-7&topicnr=167956
Het hele puntensysteem is wel omgegooid, je krijgt relatief meer punten voor een overwinning op een team met manager dan op een team zonder manager, het loont dus niet meer zo om in een "lege" competitie te zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef WensMeester het volgende:
Vinden jullie niet dat OSM is veranderd sinds kort in een negatieve zin? Paar jaar terug waren het nog leuke volle competities waar echt spanning in zat. Tegenwoordig heeft iedereen een eigen competitie waarmee ze even met Hull City 10000 punten naar binnen halen. Zit totaal geen uitdaging meer in, in dat opzicht.
Ook lijkt het of de CPU teams alleen nog maar TK's inzetten en dergelijke. Het is een beetje verkracht allemaal.
Grappige nickname heb jequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het hele puntensysteem is wel omgegooid, je krijgt relatief meer punten voor een overwinning op een team met manager dan op een team zonder manager, het loont dus niet meer zo om in een "lege" competitie te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |